Aseksueel ????
Moderator: Moderators
Aseksueel ????
Ik voel mij seksueel niet aangetrokken tot vrouwen en mannen.
Heb nooit zin in sex gehad, heb er een afkeer tegen.
Hormonen hebben daar geen verandering in gebracht.
Vermoedelijk ben ik dan Aseksueel.
Is dit iets wat bij het trans zijn kan horen?
of ben ik echt Aseksueel? en moet ik mij daarbij neerleggen?
Mijn therapeute zei dat het later goed kan komen, maar ik geloof daar niet zo in.
Kan het opeens veranderen als je van geslacht veranderd bent en dat je het toch leuk gaat vinden?
Ik loop al heel lang met dit soort vragen. Eind van deze maand heb ik een afspraak met een sexuoloog..
Hoop dat ze het kan verhelderlijke.
Heeft iemand dit ook?
Groetjes,
Derya
Heb nooit zin in sex gehad, heb er een afkeer tegen.
Hormonen hebben daar geen verandering in gebracht.
Vermoedelijk ben ik dan Aseksueel.
Is dit iets wat bij het trans zijn kan horen?
of ben ik echt Aseksueel? en moet ik mij daarbij neerleggen?
Mijn therapeute zei dat het later goed kan komen, maar ik geloof daar niet zo in.
Kan het opeens veranderen als je van geslacht veranderd bent en dat je het toch leuk gaat vinden?
Ik loop al heel lang met dit soort vragen. Eind van deze maand heb ik een afspraak met een sexuoloog..
Hoop dat ze het kan verhelderlijke.
Heeft iemand dit ook?
Groetjes,
Derya
Je kunt asexueel zijn en dat heeft weinig met transualiteit te maken. Het komt vaker voor bij transen. Het kan voorkomen,zoals je therapeute zei, dat het 'weer goed komt'maar ik zou daar niet al te veel waarde aan hechten. Doe alleen iets aan je asexualiteit als je er last van hebt. Er is zat te genieten in het leven en asexueel zijn doet daar niets aan af!
oh en je asexualiteit is niet vreemd; of net zo vreemd als hetero- homo- en bi-sexualiteit
enjoy
groetje
oh en je asexualiteit is niet vreemd; of net zo vreemd als hetero- homo- en bi-sexualiteit
enjoy
groetje
Het zou best kunnen dat je na je SRS ineens wel zin in sex krijgt omdat je misschien Asexueel bent door je TSgevoelens. Maar het kan net zo goed zijn dat je gewoon Asexueel blijft. Het kan namelijk inderdaad door je TS komen maar er ook gewoon los van staan. Met Pookie ben ik het eens dat als je er geen last van hebt je er gewoon van moet genieten. Sex is voor veel mensen een last dus soms is het best leuk als je er van verlost bent. Een vraagje nog hoe heb je dat in je huwelijk gedaan want je hebt wel kids dus ik neem aan dat je ook sex hebt gehad.
Hoi Joanne,
Ik heb wel sex gehad en het werkt allemaal heel goed.
Anders had ik geen twee kinderen.
Je hebt daar zelf geen controle over.
maar of je het leuk vind en voor je plezier doet is een ander.
Ik deed het voor haar, omdat zij het zo graag wil, je probeert de ander te vreden te stellen, terwijl je er zelf geen plezier bij hebt.
Wat eigenlijk wel had moeten zijn.
Doordat je het speelt merkt de ander het, waardoor ze toch niet tevreden word, hoe goed je je best voor de ander doet.
Ik moet erbij zeggen dat ik het bijelkaar zijn, tegen elkaar liggen, knuffellen wel leuk vind.
Ik heb wel sex gehad en het werkt allemaal heel goed.
Anders had ik geen twee kinderen.
Je hebt daar zelf geen controle over.
maar of je het leuk vind en voor je plezier doet is een ander.
Ik deed het voor haar, omdat zij het zo graag wil, je probeert de ander te vreden te stellen, terwijl je er zelf geen plezier bij hebt.
Wat eigenlijk wel had moeten zijn.
Doordat je het speelt merkt de ander het, waardoor ze toch niet tevreden word, hoe goed je je best voor de ander doet.
Ik moet erbij zeggen dat ik het bijelkaar zijn, tegen elkaar liggen, knuffellen wel leuk vind.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik weet er ook wat van, het is echt een pritty-shitty-situationDerya schreef:Vraag mij wat...................................Joanne schreef:Lijkt me best moeilijk.
Je probeerd alles te doen voor iemand omdat je van haar hou maar toch is het niet goed.....................
Uit eindelijk hebben we nu geen sex meer dus.
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Ik bedoel eigenlijk masturberen, bijv. naar aanleiding van erotische verhalen, dingen die je op tv ziet, eigen fantasiebeelden van jezelf in een vrouwelijk lichaam enzovoorts.Derya schreef:Hoi Janiek,
Wat bedoel je met solo sex?
Bedoel je daarbij het opgewonden worden van iets.
Ik herken namelijk heel sterk dat je in een relatie alles erop aan laat komen dat je het "voor haar" doet en zo wellicht niet aan je eigen beleving toe komt. Dat zou dan anders kunnen zijn als je je sexuele gevoelens beleeft los van de ander.
Dit is trouwens wel een heel erg open gedeelte van het forum. Ik vind het wel interessant om hierover met anderen van gedachten te wisselen, maar voel me helemaal niet vrij om veel van mezelf prijs te geven.
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Hoi Janiek...
Als je jezelf niet prijs wilt geven moet je het ook niet doen.
Het is ook een moeilijk onderwerp om over te praten/schrijven.
In mijn puber jaren werd ik opgewonden door vrouwlijke kleding aan te doen.
Maar ik had een afkeer tegen dat ik er opgewonden van werd.
Later ging ik mij verbeelden dat ik een vrouw was en raakte daar opgewonden van.
Het waren dan vrouwen/meisjes waar ik dacht verliefd op te zijn.
In de verbeeldingen zit geen sex. het zijn zoals zij is was al genoeg.
En dan jezelf aanraken.
Als je jezelf niet prijs wilt geven moet je het ook niet doen.
Het is ook een moeilijk onderwerp om over te praten/schrijven.
In mijn puber jaren werd ik opgewonden door vrouwlijke kleding aan te doen.
Maar ik had een afkeer tegen dat ik er opgewonden van werd.
Later ging ik mij verbeelden dat ik een vrouw was en raakte daar opgewonden van.
Het waren dan vrouwen/meisjes waar ik dacht verliefd op te zijn.
In de verbeeldingen zit geen sex. het zijn zoals zij is was al genoeg.
En dan jezelf aanraken.
Duidelijk. En heel erg herkenbaar allemaal. Voor mij is het overigens evenzeer als voor jou een kwestie van veel vraagtekens hoe het zich zal ontwikkelen naarmate ik meer loskom van "hoe het hoort". Want dat was toch een soort houvast, zeker als je je in een monogame "hetero"-relatie zoekt te handhaven.
<<groetjes
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie aseksueel zijn, want voor zover ik weet hebben die helemaal geen behoefte aan sex, ook niet aan masturberen. Je hebt echter ook nog zoiets als "monosexueel": iemand die wel behoefte heeft aan sex maar dan alleen maar met zichzelf.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.