Geaardheid travo's

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat is jouw geaardheid?

Hetero
30
65%
Homo
5
11%
Weet het niet/ Wil het niet zeggen
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Als je zo to the point wil zijn, moet je nummer 7 ook van de lijst schrappen. Die hoort er dan ook niet bij. Geen geaardheid zonder gesteldheid namelijk 8).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Nogmaals: pfff ...

Wat doen jullie toch lekker moeilijk met z'n allen. Het is een simpele vraag, gericht aan travestieten maar nee hoor, meteen wordt er een lijstje van het VU bijgehaald, want stel je nou eens voor dat een trans (voor wie de vraag dus niet bedoeld is) geen antwoord zou kunnen geven wat volledig aansluit op haar persoonlijke situatie.

Je hoort mij toch ook niet zeuren dat ik mijn persoonlijke muziek-keuze niet kwijt kan bij deze opties? :roll:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Maruscha, ik heb niet gestemd. De vraag is niet voor mij bestemd. Vandaar. Dus wie doet er hier nu moeilijk?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Je hebt niet gestemd maar wel laten weten tot welke groep je behoort. Mag ik dan eerlijk aan jou vragen, waarom dan?

Maar voor de goede orde: ik had het niet over jou, tenzij je plotseling ook trans bent geworden :wink:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Je antwoord was bij mijn weten (en ik kan echt wel lezen) niet specifiek tot de trans gericht. Dus indirect ook aan mijn persoontje.

En ach, voorkeuren... Actie-reactie, je kent het wel. Zullen we dan maar allemaal braaf met de armen over elkaar gaan zitten en niets meer schrijven? Jou en mij kennende houden we dat nog geen week uit.

Maar oké, jij je zin:

WE ZIJN WEER VRESELIJK OFF-TOPIC EN DERHALVE DIENEN WIJ NU TERUG TE GAAN NAAR HET OORSPRONKELIJKE ONDERWERP.

Dus voor de travo's onder ons: wat is uw geaardheid?

Ik hou vanaf nu mijn mond wel weer.

Zo goed?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Coco schreef:Jou en mij kennende houden we dat nog geen week uit.
Da's waar. Ik doe mijn best, maar het is sterker dan mij .. maar ik ga vooruit, echt waar .. als ik mijn pilletjes maar neem ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik ga nu alweer voor gaas. Ik bedoel maar :(. Welke pillen slik jij ook alweer om je neurosen onder bedwang te houden? Dan moet ik die ook maar eens aanschaffen bij de apotheek. Kan ik mijn schrijfkrampen eindelijk eens indammen :wink:.

Shoot...weer off-topic :evil:.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Coco schreef:Je antwoord was bij mijn weten (en ik kan echt wel lezen) niet specifiek tot de trans gericht. Dus indirect ook aan mijn persoontje.

En ach, voorkeuren... Actie-reactie, je kent het wel. Zullen we dan maar allemaal braaf met de armen over elkaar gaan zitten en niets meer schrijven? Jou en mij kennende houden we dat nog geen week uit.

Maar oké, jij je zin:

WE ZIJN WEER VRESELIJK OFF-TOPIC EN DERHALVE DIENEN WIJ NU TERUG TE GAAN NAAR HET OORSPRONKELIJKE ONDERWERP.

Dus voor de travo's onder ons: wat is uw geaardheid?

Ik hou vanaf nu mijn mond wel weer.




Zo goed?
Beste Coco,
hierboven schreef jij dat je kunt lezen!!!
Wel als je dan even alle reacties wilt lezen bij Make-up, uiterlijk en kleding Mijn eerste keer dan heb ik het eerst gereageerd met ga niet winkelen met hakken van 10 cm. Zat je toen te slapen???
Blijkbaar is je muts over je ogen gezakt.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Re: Geaardheid travo's

Bericht door esther1 »

Janiek schreef: Nu nog eens van een andere kant bekeken: er was laatst een tv-programma over heteromannen die na twintig jaar huwelijk erachter kwamen dat ze toch homo waren. Dus zo gek nog niet?

En wat te denken van heteromannen, die er na twintig jaar huwelijk achter komen dat ze vrouw zijn? Gebeurt ook; niet vaak, maar toch...

<<groetjes
Bij "er na 20 jaar achter komen", zet ik mijn vraagtekens.

Ik geloof eerder dat het een kwestie van overgave is na een lange periode van vechten. Het inzien van het zinloze van het gevecht, te moe om nog langer te vechten.
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Janiek »

esther1 schreef: Bij "er na 20 jaar achter komen", zet ik mijn vraagtekens.

Ik geloof eerder dat het een kwestie van overgave is na een lange periode van vechten. Het inzien van het zinloze van het gevecht, te moe om nog langer te vechten.
Natuurlijk is dat voor de vrouwen waar ik het over had een betere manier om het te verwoorden. De homomannen die over hun ervaringen spraken, gaven wel blijk van een gevecht, maar niet dat ze zich daar al die 20 jaar van bewust waren geweest.

Het punt waar het mij om ging, is dat het sommige mensen lukt om heel lang voor de buitenwereld vol te houden dat zij een "heteroman" zijn, terwijl zij dat au fond niet zijn. En misschien is het dan ook wel nodig om jezelf daar al die tijd van te overtuigen, om dat te kunnen doen?

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

TV-Bea schreef:Beste Coco,
hierboven schreef jij dat je kunt lezen!!!
Wel als je dan even alle reacties wilt lezen bij Make-up, uiterlijk en kleding Mijn eerste keer dan heb ik het eerst gereageerd met ga niet winkelen met hakken van 10 cm. Zat je toen te slapen???
Blijkbaar is je muts over je ogen gezakt.

Groetjes Bea.
Als je nou iets beweert, zorg er dan voor dat je

a) gelijk hebt en
b) steekhoudende argumenten hebt.

Want je hebt natuurlijk ongelijk, aangezien je daarna vrolijk praat over hakken van zes centimeter, wat op mij uiteraard overkomt als ... hoe kan het anders - een echte hak. En argumenten voor het niet dragen van die hakken ben ik in je postings niet tegengekomen.

En dan nog wat: dat je niet tegen kritiek kunt, is nog tot daar aan toe, maar om dan direct schofferend te worden, vind ik beneden alle peil. Ik verzoek je dus om normaal te reageren en hou anders lekker je commentaar voor je.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

Bericht door Adeline_ »

Geaardheid is da zon koperen draadje aan je schoenen tegen wandelziekte :o


Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ja, zo'n geel-groen draadje. Je kent die dingen vast wel. Maar niet vergeten 'm vast te klikken aan een lantaarnpaal, hoor. Anders staat je haar ineens overeind.

Nou goed?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Goh, wat is 't hier gezellig! :P Zit er misschien een beetje spanning in de lucht? :lol:

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Wijs is degene die weet dat hij de wijsheid niet in pacht heeft.

Zo, en daar laat ik het bij. Doe er je voordeel mee.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Plaats reactie