Geaardheid travo's

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat is jouw geaardheid?

Hetero
30
65%
Homo
5
11%
Weet het niet/ Wil het niet zeggen
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 46

miss_tessy
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 16:57
Locatie: Borgerhout, België

Geaardheid travo's

Bericht door miss_tessy »

Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Live, and let live!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben biologisch man en val op vrouwen (en heb dan ook maar hetero ingevuld); maar mijn gender zweeft ergens tussen mannen en vrouwen. Ik moet onwillekeurig toch denken aan een spreuk van Lisa: "I'm a lesbian trapped in a man's boddy". Stel dat ik me gendertechnisch gezien 100% vrouw zou voelen dan weet ik nog niet wat ik ingevuld zou hebben...

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Tessy,

Zowel hier als in je andere vraag, heb je gevraagd over travestieten. Wilde je het expliciet weten van de mensen die zich als travestieten beschouwen, of bedoelde je meer in het algemeen, ook transgenders en transseksuelen?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Lisa met een S schreef:Wilde je het expliciet weten van de mensen die zich als travestieten beschouwen, of bedoelde je meer in het algemeen, ook transgenders en transseksuelen?
Ik zal de vraag de volgende keer zorgvuldiger lezen :oops:

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Frederique,

Misschien een beetje voorbarig. Soms worden vragen toch anders gesteld dan dat ze bedoeld zijn.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Janiek »

miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Hoef je geen poll voor te doen, hoor :lol: . De statistieken die je gelezen hebt kloppen beslist, om dezelfde reden waarom er meer hetero mannen in de trein zitten dan homo en er meer koffie wordt gedronken door hetero mannen dan door homo mannen. En zo kun je nog wel even doorgaan :wink: .

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Re: Geaardheid travo's

Bericht door esther1 »

miss_tessy schreef:maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Janiek »

esther1 schreef:
miss_tessy schreef:maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?
:lol: Lisa zei het al:
Soms worden vragen toch anders gesteld dan dat ze bedoeld zijn.
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Janiek »

esther1 schreef:
Ja, dat moet haast wel waar zijn. Ik bedoel maar, "hetero mannen die homo zijn", waar vind je die?
Nu nog eens van een andere kant bekeken: er was laatst een tv-programma over heteromannen die na twintig jaar huwelijk erachter kwamen dat ze toch homo waren. Dus zo gek nog niet?

En wat te denken van heteromannen, die er na twintig jaar huwelijk achter komen dat ze vrouw zijn? Gebeurt ook; niet vaak, maar toch...

Kortom, heteromannen, waar vind je die :wink: ?

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Coco »

miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Ach, als je weet dat slechts tien procent van de wereldbevolking homosexueel is, lijkt het me niet meer dan logisch dat dat zo is. Daar hoef je geen knappe kop voor te zijn.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Berichten: 171
Lid geworden op: do mei 20, 2004 1:09
Contacteer:

Re: Geaardheid travo's

Bericht door jenni_b »

miss_tessy schreef:Dit vroeg ik me af. Niets verkeerd denken, hoor, maar ik heb ergens gelezen dat er meer hetero mannen zijn die travestiet zijn dan homo. Wil eens kijken of dit waar is :P [/list]
Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:

1. Heteroseksueel - Mannelijk perspectief
2. Homoseksueel - Mannelijk perspectief
3. Biseksueel - Mannelijk perspectief
4. Heteroseksueel - Vrouwelijk perspectief
5. Homoseksueel - Vrouwelijk perspectief
6. Biseksueel - Vrouwelijk perspectief
7. Aseksueel

Die zevendeling doet recht aan alle mogelijke geaardheden en genderorientaties. Voor de nieuwsgierigen: ik hang dan ergens tussen optie 4 en 6 in; lees doorgaans val ik niet op vrouwen een heel enkele daargelaten :)
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Pfff ... :roll:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Chantal C. »

jenni_b schreef:Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:

1. Heteroseksueel - Mannelijk perspectief
2. Homoseksueel - Mannelijk perspectief
3. Biseksueel - Mannelijk perspectief
4. Heteroseksueel - Vrouwelijk perspectief
5. Homoseksueel - Vrouwelijk perspectief
6. Biseksueel - Vrouwelijk perspectief
7. Aseksueel

Die zevendeling doet recht aan alle mogelijke geaardheden en genderorientaties. Voor de nieuwsgierigen: ik hang dan ergens tussen optie 4 en 6 in; lees doorgaans val ik niet op vrouwen een heel enkele daargelaten :)
4 en niks anders...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Re: Geaardheid travo's

Bericht door Coco »

jenni_b schreef:Gelet op het aanwezige publiek was het mischien beter geweest als de topic-starter de poll had opgezet conform de vragenlijst van de VU die precies hierover gaat:

1. Heteroseksueel - Mannelijk perspectief
2. Homoseksueel - Mannelijk perspectief
3. Biseksueel - Mannelijk perspectief
4. Heteroseksueel - Vrouwelijk perspectief
5. Homoseksueel - Vrouwelijk perspectief
6. Biseksueel - Vrouwelijk perspectief
7. Aseksueel

Die zevendeling doet recht aan alle mogelijke geaardheden en genderorientaties. Voor de nieuwsgierigen: ik hang dan ergens tussen optie 4 en 6 in; lees doorgaans val ik niet op vrouwen een heel enkele daargelaten :)
5 en niks anders.

O ja, ik mis nummer 8 nog. De interseksuelen. Die heb je ook nog.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Berichten: 171
Lid geworden op: do mei 20, 2004 1:09
Contacteer:

Re: Geaardheid travo's

Bericht door jenni_b »

Coco schreef: O ja, ik mis nummer 8 nog. De interseksuelen. Die heb je ook nog.
Uh... nee die heb je NIET. Interseksualiteit is een medische conditie die niets met seksuele geaardheid van doen heeft. Bovendien een interseksueel heeft ongetwijfeld een genderidentiteit en een geaardheid en past dus keurig in deze zevendeling. Nuja... uitzonderingen zul je ongetwijfeld hebben, maar dan weet ik nog wel een paar extra uitbreidingen op het lijstje.

Volgens mij staat die wel in het lijstje van de VU erbij, maar niet met het doel de seksuele geaardheid te bepalen èn dat was de vraagstelling hier.
Plaats reactie