Zij verkopen lijm én b.b.h. oplosmiddel. werkt goed bij mij.
Nagels koop ik vaak bij DIRX, Eu 1,89 voor doosje à sortie van 40 stuks. Waarom? zij zijn qua breedte beter geschikt voor de vrouwen met grotere werkhanden
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
grtz
José
Moderator: Moderators
Aangezien het probleem met die "grote werkhanden" wel herkenbaaris, is mijn vraag waar je nog meer brede nagels kunt krijgen. Ik ben ze in de Kruidvat en HEMA nog niet echt tegen gekomen. Zijn er speciale maten?Josee schreef:tip: HEMA.
Zij verkopen lijm én b.b.h. oplosmiddel. werkt goed bij mij.
Nagels koop ik vaak bij DIRX, Eu 1,89 voor doosje à sortie van 40 stuks. Waarom? zij zijn qua breedte beter geschikt voor de vrouwen met grotere werkhanden))
grtz
José
En ja eerlijk is eerlijk de nagels zijn prachtig van Kitty ik heb ze gezien en met verbazing ernaar gekeken helemaal top.Kitty Mermaid schreef:Hoihoi,
Even weer terug naar de draad:
Loctite 495 (nu moet wel even graven in mijn mannelijk verleden, hoor) is een cyanoacrylaatlijm, ofwel secondenlijm voor de leek. Loctite 495 is als ik het juist heb een algemene secondenlijm, Loctite 406 (wat ik dus toepas) is een secondenlijm bedoeld om kunststof en rubber aan elkaar te lijmen. De basis is echter gelijk.
Toch hoor ik elders ook wel opmerkingen dat deze lijmen niet houden als nagellijm. Naderhand blijkt meestal dat men met de handen veel in cremes e.d. zit. De nagels schijnen dan "doorweekt" en vet te zijn, en dat werkt dus niet. Ik heb mijn nagels vier maanden lang in de nagellak gezet, net zolang dat de hele nagel vervangen is. Daarna de lijm toegepast, en voila, de tips blijven 6 weken zitten - is sterker, scheurt niet, en zelfs nagelstylisten zien het voor gelnagels aan.Moet ik wel zeggen dat mijn eigen nagels ook lang zijn, en ik de tips alleen maar als versterking aanbreng.
Groetjes, Kitty.