T&T Avonden

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoewel ik nooit bij de T&T in Groningen ben geweest (zou toch een keer moeten doen, geloof ik...), kan ik beamen dat het in Nieuwegein en Rotterdam net zo is. Ook daar is er ruimschoots gelegenheid om zich om te kleden, en ook daar wordt er altijd ruimschoots gebruik van gemaakt, hoewel gevoelsmatig denk ik dat een (kleine?) meerderheid wel en femme daarnaartoe gaan.

Ik ga ook en femme, en hoewel ik niet in een flat woon, maar in een woonwijk, is het net zo als Edith dat beschrijft. Ik probeer wel erg voorzichtig te zijn dat ik niemand tegenkom tussen de deur en mijn auto. Eenmaal in de auto gestapt en weggereden, kom ik heel af en toe buren tegen -- of wandelend of in hun auto -- maar is er tot nu toe geen reactie geweest.

Ooit heb ik even bij de pinautomaat geld uit het muur gehaald, en net toen ik terugliep naar mijn auto kwam ik een neef van mijn vrouw en zijn vrouw tegen. Ze keken niet vreemd, maar ik zag dat hij even later omdraaide en naar mij keek. Of het omdat hij een mooie vrouw zag (was het maar waar :-) ) of omdat hij een travestiet zag (meer aannemelijk), weet ik niet, maar ik ben er vrijwel zeker van dat hij mij niet herkende. Dat is in ieder geval al meer dan twee jaar geleden en ik heb er nooit wat van gehoord of gemerkt.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Als ik ook nog even een duit in het zakje mag doen.

Ik ben in Mei omgegaan en leef sinds die tijd full-time als vrouw.
Voor die tijd ging ik soms wel en femme de deur uit (in het begin voorzichtig, later brutaler), maar heb daar nooit commentaar op gehad.
Maar toen ik begin Mei bij een aantal buren een brief in de bus deed, om ze uit te leggen wat er aan de hand was, bleek dat ze wel degelijk het een en ander gezien hadden. Maar het blijkbaar niet nodig vonden om mij daarop aan te spreken.
Blijkbaar is men toch toleranter dan je denkt.
Cyn.
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Bericht door I.G.Norance »

Eh, een mini-duitje van mij:
Vergeet ook AmsT&Terdam niet!
1e woensdag van de maand in een gewoon café: De Gijs.
Zie de site van T&T Amsterdam.
Aan te bevelen voor iedereen (er is een kleine omkleed-mogelijkheid).
Als je er vóór 18.00 bent kan je met de ploeg mee uit eten in één van de gelegenheden in de buurt, meestal de Eettuin.
Durf je niet meteen en-femme? Juist omdat het een gewoon café is val je zeker niet op als je in je dagelijkse kleding komt. Dan ben je gewoon één van de toeristen of buurtbewoners die een drankje komt halen. Pas als je zelf aansluiting zoekt wordt je welkom geheten!
Er komen mensen uit het gehele land juist naar Amsterdam omdat dat openbaar is.

groetjes van

José (die er óók op andere dagen komt, want dat is het 2e voordeel, De Gijs is élke dag open)
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hallo dames,

Het is gelukt ... ik ben naar de T&T Nieuwegein geweest!
Hier een kort verslagje van de avond:

Goh, wat was ik zenuwachtig. De omgeving maakte mijn entree wel wat makkelijker, het buurthuis ligt in een rustige buitenwijk.
Hartelijk ontvangen door Willemijn en daarna snel naar de omkleedruimte.
Veel licht en een grote spiegel, toch viel het opmaken niet mee. Daarna het zaaltje in ...
Renate herkende ik al meteen, zij mij denk ik minder omdat ik nu mijn eigen pruik had i.p.v. die op de foto bij mijn profiel. Daarna ging het vanzelf. Hele leuke gesprekken gehad met verschillende dames. Enkele had ik net via de chat leren kennen, dus dat was wel bijzonder om elkaar nu echt te zien.
De avond ging snel voorbij, moest me enorm haasten om me weer om te kleden. Dat was wel een hele snelle overgang. Maar ik kijk nu al uit naar een volgende keer.

Jullie allen bedankt voor het over de streep trekken!

Groetjes,

Joyce
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Nieuwegein

Bericht door Tara »

Waarschijnlijk kom ik ook wel een keertje als ik wat ruimer in mijn tijd zit.
Het is voor mij wat dichterbij dan Amsterdam en op woensdagen kan ik meestal toch al niet.
En op een zaterdag heb ik dan lekker de tijd om me op te maken.
Misschien is het dan ook te combineren met wat winkelen in Utrecht.

Groetjes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hallo Tara,

Echt doen hoor. Klinkt toch prima zoals jij het beschrijft!

Groetjes,

Joyce
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

goed gedaan Joyce
je zult zien dat je de smaak net als ik te pakken heb
ik kom in groningen en hoorn...n'gein en hengelo staan wel op mijn verlanglijstje..maar ik kan niet alles hebben...

vooral doorgaan

xxx
Plaats reactie