T&T Avonden

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

T&T Avonden

Bericht door Joyce_ »

Hallo dames,

Ik ben van plan om een eerste keer naar een T&T-avond te gaan. Het lijkt me erg leuk om andere te ontmoeten, die ik hier op dit forum heb leren kennen. Nieuwegein is voor mij het best bereikbaar, maar vraag me af hoe zo'n avond in zo'n buurthuis is. Ik heb wel alle informatie op de LKG T&T site gelezen, maar wil toch vragen of er hier vaste bezoeksters van de T&T-avonden zijn die me wat meer kunnen vertellen?

Groetjes,

Joyce
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joyce, ik heb er zelf een stukje over geschreven. Klik hier voor het stukje
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hi Josette,

Dat is snel, binnen 4 minuten al antwoord!
Bedankt voor de link, ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Liefs,

Joyce
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hallo Joyce,

Ik bezoek zelf ook vaak de T&T avond van Eindhoven. Ik vind het er erg gezellig en wanneer je er voor de eerste keer komt gaat er echt een wereld voor je open. :D

Ook de reis heen en terug, gekleed als vrouw, vind ik ook heerlijk om te doen. Hemels, zo als meid in het drukke verkeer, en... bovendien nog nooit herkend als man. :D

Maar ook daar omkleden en opmaken is een ideale manier om de andere dames te leren kennen.

Echt een aanrader!!!! Doen meid!!!!

Female Groetjes! :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
enjoy-
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 17:30

Bericht door enjoy- »

Hi Joyce

IK ga nu 9 maanden naar avonden toe en vind het gezellig. Groningen kom ik al 8 keer en eindhoven en hoorn ben ik ook al geweest. IS echt een aanrader

Joy
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Alvast bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Ik kan haast niet wachten.
Het zal wel ter plekke omkleden worden, ik zie me nog niet volledig 'en femme' de deur uitgaan.
Heeft er iemand nog ervaring met de T&T in Nieuwegein?

Liefs,

Joyce
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Geen enkel probleem. Er is een grote kleedruimte waar je op jouw gemak om kunt kleden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

Ik bezoek de T&T-avonden in Nieuwegein zeer regelmatig. Dus de kans dat je me er tegen komt is groot, Joyce en ik ben altijd in voor een gezellig babbeltje en denk dat ik nieuwkomers wel op hun gemak kan stellen, wanneer dat nodig is.

Ennuh.......kan het niet laten om bij deze wat reclame te maken. Binnenkort gaat de T&T-groep Den Haag van start. Vanaf donderdag 27 oktober is er iedere 4e donderdagavond van de maand een bijeenkomst in een eetcafé. De formule is dezelfde als die in Amsterdam, in de Gijs, namelijk een contactavond in een horecagelegenheid die voor iedereen toegankelijk is, onder het mom van hoe meer zielen, hoe meer vreugd"

Groetjes aan allen van Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Renate,

Leuk om je daar te ontmoeten. Ik las in een verslag van een Belgische bezoekster van een T&T-avond dat het buurthuis in Nieuwegein wat te groot is voor zo'n avond. Wat vind je er zelf van? En kan je iets vertellen over hoe laat het begint en afgelopen is?

Liefs,

Joyce
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Joyce,

Het is van 20.00 uur tot 1.00 uur, maar als het echt gezellig is loopt het nog wel eens een uurtje uit. Bovendien kan je voor het omkleden al iets eerder terecht, vanaf een uur of half acht.

Als het druk is kan het heel gezellig zijn, als het rustig is kan het saai zijn, net als in elke andere gelegenheid. Volgens mij zit de meerwaarde voor heel veel mensen die voor het eerst komen in de mogelijkheid om in het echt te kunnen praten met mensen die net zo zijn als jij. Ga gewoon een keer kijken. Het is altijd beter dan thuis zitten!

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Hoi Joyce, als iemand die sinds kort naar de T&T gaat kan ik me er alleen maar bij aansluiten. De grootste drempel voor mij is (nog altijd) de drempel thuis, en dat in verband met de buren. Verder, als je verkeerd rijdt uiteraard alle verkeersdrempels die je kan tegenkomen (ik ken ze allemaal nu in Nieuwegein, die verkeersdrempels :D)

Dat je hier op het forum zit, en wellicht een profiel hebt is alleen maar mooi meegenomen: De tweede keer dat ik in Nieuwegein kwam werd ik direct herkend en ik heb er een gezellige avond aan overgehouden.

Het de locatie in nieuwegein is inderdaad wat groot dus het is niet dat we vol zitten. En de gezelligheid ? die neem je ook zelf mee.

Ik heb ook eerst flink de kat uit de boom gekeken, en ineens had ik het en toen ben ik ook maar gegaan. Gewoon als de tijd er rijp voor is.

Liefs,
Mireille
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Mireille,

Lijkt me heerlijk om 'en femme' naar zo'n avond te gaan. Dat zit er voor mij niet in, ook vanwege de buren.
Als ik ga heb ik er wel een (luxe) probleem bij: je hebt denk ik wel een handtas nodig :) .

Misschien zien we elkaar 15 oktober in Nieuwegein?

Groetjes,

Joyce
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Joyce,

Het is echt de moeite waard om een T&T avond te bezoeken. Bij de meeste gelegenheden bestaat er de mogelijkheid om je ter plaatse om te kleden en op te maken. In sommige gevallen (bv in Groningen) wordt regelmatig een thema avond georganiseerd. Zo zijn er in het verleden een thema avonden geweest over pruiken en borst prothesen. Een professioneel bedrijf wordt dan uitgenodigd om het één en ander te vertellen of het betreffende onderwerp. Al zal je er ook maar puur voor de gezelligheid naar toe gaan.
Joyce_ schreef:Als ik ga heb ik er wel een (luxe) probleem bij: je hebt denk ik wel een handtas nodig :) .
Je wordt ook wel geaccepteerd met een plastic tas hoor. :wink:

Edith
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Edith,

Bedankt voor je reactie. Het klinkt erg goed allemaal.
Ik heb net even je (erg herkenbare) profiel gelezen. Ik neem aan dat jij je niet ter plekke omkleedt maar als vrouw ernaar toe gaat.
Geldt dit voor de meeste gasten? Voor mij lijkt dat nog zover weg.
Hoe gaat dat, als ik mag vragen. Probeer je elke keer ongezien naar buiten te gaan? Of weet de buurt er al van? Als dat laatste zo is, wat voor reacties heb je dan gehad?
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid :)

Groetjes,

Joyce
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Joice,

Ik ga inderdaad als vrouw naar de T&T avonden. Mijn woonsituatie is zodanig dat ik grote risico's moet nemen: Ik woon in een appartementencomplex in het centrum van Groningen. De kans dat ik een medebewoner tegenkom is dus groot. Tot nu toe heb ik nooit problemen hiermee gehad. Ook de wandeling naar de T&T avond heeft nooit problemen opgeleverd. Een groot aantal gasten kleed zich wel ter plaatse om. Het schijnt altijd heel gezellig in de ruimte te zijn waar men zich omkleed en opmaakt. Als ik je een tip mag geven: Ga niet naar buiten als je er nog niet aan toe bent. Op zo'n moment ben je onzeker en bepaalde mensen hebben hier een neus voor. Een enkele buurtbewoner heeft mij inmiddels herkend. Een leuke reactie overigens een paar dagen later in de lift: "Was jij dat die er laatst zo leuk uit zag?" Nou een beter compliment kun je volgens mij niet krijgen. :wink:

Enne, ik zal je nieuwsgierigheid vergeven. :wink:


Groetjes,
Edith
Plaats reactie