Mijn doel is in z'n algemeenheid om mensen zich te laten presenteren in de kleren en in het uiterlijk waarin men zich het prettigst voelt. Onafhankelijk van de vakjes "man" of "vrouw". Oftewel: een genderisme-loze samenleving.Nathalie schreef:Want: was je doelstelling nu echt dat je omwille van jouw brief hun hele tien-duizenden euro's kostende reclamecampagne zouden wijzigen ?
Mijn doel met deze brief is dat een fonds met een doel waar ik achter sta dat doel niet te laten bereiken door andere mensen, die ook anders dan normaal zijn, bespottelijk te maken. Als je dan ook nog zag (want: ze hebben de website inmiddels veranderd) dat men mensen opriep om andere dingen te fotograferen die "erger zijn dan epilepsie", dan vraag je je toch af hoevaak TG's (TV's / TS'en) die niet (helemaal) passable zijn op dat soort foto's terechtkomen... En dat dat soort foto's dan de publiciteit zou halen zag ik natuurlijk helemaal niet zitten.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat men het helemaal niet slecht bedoeld heeft toen men die reclame gemaakt heeft. Men heeft er alleen niet (goed) over nagedacht. En dit soort brieven zijn dan ook vooral bedoeld om ze een volgende keer wel (beter) na te laten denken...
De reden dat ik dit soort brieven hier post is dan ook om jullie op te roepen dat als je je ergens aan ergert dat je dat altijd laat weten. Wie zich ergens aan ergert maar daar niets van laat horen laat over zich heenlopen: je krijgt wat je accepteert.
Groetjes,
Frederique