[quote="Elsa
Dus een positieve draai aan het gebeuren gegeven Bea Jammer van de boete, sneu geld he![/quote]
O Elsa ik kan nooit lang treuren over zo iets. Het gebeurde en ja de politie was dit keer weer eens op de verkeerde plaats.
Uiteraard is het sneu maar ik ga er tegenin omdat ik getuigen heb die het tegendeel beweren wat de agent zei.
En het mooie was dat hij mevrouw tegen me zei en op de bekeuring netjes de zo bekende meneer wegliet.
groetjes Bea.
mannen vinden dat hun vrouw te veel geld uitgeven aan.....
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Te veel uitgeven ... dat ken ik ook.....
Aan make-up valt het (nu) nog mee maar als ik een mooi lingerie setje zie liggen moet ik het gewoon hebben.
Hetzelfde gevoel heb ik als ik in Aalst ga "windowshoppen".
Mijn hart bloedt als ik al dat moois zie liggen (kleding, lingerie, schoenen, en mijn fetish : laarzen )
Maar als ik de prijzen zie......
Uitgeven is niet alleen maar een kenmerk van mijn vrouwelijke kant. Als man kan ik zonder verpinken ook geld uitgeven aan muziek (voor vinyl), dvd en mijn Pc's....
Aan make-up valt het (nu) nog mee maar als ik een mooi lingerie setje zie liggen moet ik het gewoon hebben.
Hetzelfde gevoel heb ik als ik in Aalst ga "windowshoppen".
Mijn hart bloedt als ik al dat moois zie liggen (kleding, lingerie, schoenen, en mijn fetish : laarzen )
Maar als ik de prijzen zie......
Uitgeven is niet alleen maar een kenmerk van mijn vrouwelijke kant. Als man kan ik zonder verpinken ook geld uitgeven aan muziek (voor vinyl), dvd en mijn Pc's....