mannen vinden dat hun vrouw te veel geld uitgeven aan.....
Moderator: Moderators
mannen vinden dat hun vrouw te veel geld uitgeven aan.....
Vandaag in de krant gelezen dat mannen vinden dat hun partner te veel geld besteedt aan hun uiterlijk. Ik denk dat que make up het hier juist omgekeerd is Hoe is dat bij jullie? Vind ik wel een interessante vraag..
groetjes elsa
groetjes elsa
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Elsa,
Staat er in dezelfde krant ook dat vrouwen vinden dat hun partner te veel geld uitgeeft aan klus-spullen, of aan een auto?
Ik vind het typisch een opmerking die het bekende rol-patroon van mannen en vrouwen bevestigt. En in die zin dus ook een vervelende opmerking.
Groetjes,
Frederique
Staat er in dezelfde krant ook dat vrouwen vinden dat hun partner te veel geld uitgeeft aan klus-spullen, of aan een auto?
Ik vind het typisch een opmerking die het bekende rol-patroon van mannen en vrouwen bevestigt. En in die zin dus ook een vervelende opmerking.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het hele artikel (is niet lang):
Mijn vrouw vindt dat ik teveel geel uitgeef aan (dames)schoenen; (dames)kleding als tweede; ze heeft nooit geklaagd over mijn hoeveelheid makeup
Lisa
De Telegraaf 26 augustusVrouwen willen meer cadeautjes
AMSTERDAM - Eén op de vijf vrouwen vindt dat haar partner wel wat meer geld aan haar mag besteden. Mannen vinden dat hun partner te veel geld besteedt aan het uiterlijk.
Dat blijkt uit onderzoek van InterBank naar de tevredenheid van Nederlanders over hun bestedingspatroon. De meeste ergernis is er over de uitgaven die gedaan moeten worden voor de dagelijkse boodschappen, nog voor uitgaan, de auto en uiterlijke verzorging.
Mijn vrouw vindt dat ik teveel geel uitgeef aan (dames)schoenen; (dames)kleding als tweede; ze heeft nooit geklaagd over mijn hoeveelheid makeup
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Hier staat het volledige rapport (PDF-formaat).Het Laatste Nieuws schreef:Vrouwen schamen zich over hun uitgaven
Bijna de helft van de Nederlanders is niet tevreden over het eigen koopgedrag. Vijftien procent van de vrouwen koopt wel eens dingen waar ze achteraf spijt van krijgen. Van de mannen is dit zeven procent. Ook schamen vrouwen zich vaker dan mannen voor de manier waarop ze met geld omgaan.
Ruim 530 mensen tussen de 18 en 65 jaar werd gevraagd naar hun bestedingspatroon. Van hen vindt de helft dat zijn partner te veel geld besteedt aan boodschappen, maar eenzelfde aantal respondenten vindt dat ook zijn partner te veel uitgeeft in de supermarkt. Ruim zeventig procent van de mannen vindt dat ze niet vaak iets kopen, maar dat datgene wat ze aanschaffen 'iets goeds' is. Van de ondervraagde vrouwen onderschrijft ruim de helft deze uitspraak.
Een op de vijf vrouwen vindt dat haar partner meer geld aan haar zou moeten besteden. Zij zouden graag zien dat hij met een cadeautje thuiskomt of trakteert op een etentje.
Ik heb geen partner, dus als ik met een cadeautje thuiskom is dat voor mezelf (ik koop soms iets te makkelijk, maar daar schaam ik mij niet voor).
Wel Evelieneke,
ik gaf vroeger veel geld uit aan kleding en schoenen enz zonder ze te passen. En dan koop je weleens kleding, wat niet past of niet bij elkaar past.
Nu gelukkig niet mee.
Maar ja als automobilist in Enschede!!!!!!!!!
bekeurd als vrouw achter het stuur. 130 euro.
groetjes Bea.
ik gaf vroeger veel geld uit aan kleding en schoenen enz zonder ze te passen. En dan koop je weleens kleding, wat niet past of niet bij elkaar past.
Nu gelukkig niet mee.
Maar ja als automobilist in Enschede!!!!!!!!!
bekeurd als vrouw achter het stuur. 130 euro.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Hallo Elsa.
Wel ik was als vrouw en volgens de agent die me netjes met mevrouw aanspraak had ik geen voorrang verleent.
Ik heb hem uitgelegd wat er gebeurde en toch vond hij dat ik toch een bekeuring moest krijgen. Ik heb gelukkig 2 getuigen die mij steunen in een beroep tegen deze bekeuring.
Groetjes Bea.
Ps dat geldt van de bekeuring kan ik beter een rokje voor kopen.
Wel ik was als vrouw en volgens de agent die me netjes met mevrouw aanspraak had ik geen voorrang verleent.
Ik heb hem uitgelegd wat er gebeurde en toch vond hij dat ik toch een bekeuring moest krijgen. Ik heb gelukkig 2 getuigen die mij steunen in een beroep tegen deze bekeuring.
Groetjes Bea.
Ps dat geldt van de bekeuring kan ik beter een rokje voor kopen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik vind dat mijn partner wel iets meer aan haar uiterlijk zou mogen uitgeven. (staat ook hoog in de top tien van de voordelen van een T-partner geloof ik ).
We zijn beide nogal zuinig op dat gebied overigens, al begint daar met een puberende dochter wel een beetje verandering in te komen.
Irene
We zijn beide nogal zuinig op dat gebied overigens, al begint daar met een puberende dochter wel een beetje verandering in te komen.
Irene
Kleine stapjes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb 'm door: ik ga altijd met de bus en nu kan ik (minstens) 2 rokjes extra kopen boven genderdysfore mensen die in een auto rijden
Groetjes,
Frederique
... Wanneer ga ik?
Groetjes,
Frederique
... Wanneer ga ik?
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wel dames om eerlijk te zijn ik heb toch dezelfde dag nog een rok en een topje gekocht bij Didi voor 20 euro.
Dus voor het geld van de bekeuring kan ik zelfs 6 rokken en topjes kopen en dan ook nog een lekkere kop koffie op het terras.
Groetjes Bea.
Dus voor het geld van de bekeuring kan ik zelfs 6 rokken en topjes kopen en dan ook nog een lekkere kop koffie op het terras.
Groetjes Bea.
Dus een positieve draai aan het gebeuren gegeven Bea Jammer van de boete, sneu geld he!TV-Bea schreef:Wel dames om eerlijk te zijn ik heb toch dezelfde dag nog een rok en een topje gekocht bij Didi voor 20 euro.
Groetjes Bea.