Zwemmen...
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik kwam pas deze foto tegen van een T-girl in bikini (zo te zien is het ook een heel recente foto). Aangezien we nu toch dit draadje hebben, kon ik het niet laten om even dit linkje te plaatsen.
http://www.flickr.com/photos/alextgirl/ ... 049799833/
Graag even zelf Ibiza wegdenken en vervangen door een zwembad
http://www.flickr.com/photos/alextgirl/ ... 049799833/
Graag even zelf Ibiza wegdenken en vervangen door een zwembad
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Kitty, ik behoor blijkbaar tot een minderheid.Kitty Mermaid schreef:Nou, ik prefereer Ibiza boven een zwembad hoor. Maar aangezien het meerendeel hier niet zomaar in bikini op Ibiza wandelt doen we het even met een badje
Ben al eerder in bikini wezen zwemmen, en vorige week nog in bikini naar het strand geweest met mijn dochter. Heerlijk. En het voelt ook heel natuurlijk. Ik zou maar wat graag naar Ibiza gaan om daar in bikini te gaan zwemmen!
Cyn.
Nee, wij behoren tot de minderheid... Ik ken er wel meer hoor die in bikini het water induiken... maar ja, allemaal TS...Cynthia schreef:Kitty, ik behoor blijkbaar tot een minderheid.
Maar ja, daarom bied ik ook de mogelijkheden aan voor degenen die (nog) niet zover zijn... om toch te kunnen zwemmen.
Kit.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Dat linkje dat ik had gepost was ook een foto van een TS (pre-op). Voor een niet-TS (zoals ik ook) heeft een bikini inderdaad wel erg weinig mogelijkheden om wat van je lichaamsvormen te verhullen.Kitty Mermaid schreef:Nee, wij behoren tot de minderheid... Ik ken er wel meer hoor die in bikini het water induiken... maar ja, allemaal TS...Cynthia schreef:Kitty, ik behoor blijkbaar tot een minderheid.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De vraag is niet alleen: hoeveel kun je in een bikini of badpak verhullen, de vraag is ook: hoe erg vind je het dat er nog iets zichtbaar is.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wat ons weer brengt bij de vraag of je dan zwemt in een openbaar zwembad of in een zwembad waar niemand bij is. In het laatste geval is de drempel voor velen hier veel lager dan de eerst variant.Frederique_ schreef:De vraag is niet alleen: hoeveel kun je in een bikini of badpak verhullen, de vraag is ook: hoe erg vind je het dat er nog iets zichtbaar is.
Groetjes,
Frederique
Hoe erg het is dat er nog wat zichtbaar is? Ja, ik kan mij vreselijk ergeren als er nog wat zit ja. Daarom besteed ik vrij veel aandacht eraan, om alles zo onzichtbaar mogelijk te houden. Maar daarnaast is er ook nog de pareo, die, wanneer het helemaal niet lukt, alles netjes uit het zicht haalt... Nou, ja, nog eventjes, dan heb ik dat probleem niet meer...
Kitty.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het gaat mij meer om de sociale activiteit dan om in bikini nat te worden, dat kan ik mijn badkuip ook, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Ik wil gewoon paraderen over het strand, maar realiseer me ook wel dat dat niet voor me weggelegd is.
Jammer, maar er zijn ergere dingen in het leven
Irene
Jammer, maar er zijn ergere dingen in het leven
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
@Irene: Ik sluit me graag bij je aan. Het strand spreekt mij ook een stuk meer aan dan het zwembad. Maar ik zie me voorlopig niet met een hippe bikini naar Bloemendaal aan Zee ofzo vertrekken om me daar zo tussen de badgasten te mengen.
Jammer, en het is morgen vast heerlijk strandweer (ach toch geen tijd).
Jammer, en het is morgen vast heerlijk strandweer (ach toch geen tijd).
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ga nu pas zwemmen, nu ik geopereerd ben......en dat met volle trots.....werdt wel regelmatig in de omkleedkamer gevragen of ik een meneer ben, maar mijn vriendin, met wie ik meestals ga zwemmen, roept dan meteen, nee dat is mun zus, dus een vrouw.....
.....ik probeer ook altijd snel uit de kleren te komen, dat de anderen vrouwen geen twijfels meer hebben, naden zie je nu nie meer en ik heb un kleine c-cup, dus argumente genoeg om niet de kamer uit te moeten, hahahahaha......morgen ga ik dus weer en dat ook weer met volle trots
groetjes
.....ik probeer ook altijd snel uit de kleren te komen, dat de anderen vrouwen geen twijfels meer hebben, naden zie je nu nie meer en ik heb un kleine c-cup, dus argumente genoeg om niet de kamer uit te moeten, hahahahaha......morgen ga ik dus weer en dat ook weer met volle trots
groetjes
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
hoi hoi allemaal,
ik zat aandachtig jullie opmerkingen over het zwemmen te lezen.
Is de Tranny dag/avond in mystique mischien een optie voor jullie?
Ik ga er wel eens heen en (heel) soms ga ik ook het buitenbad in.
liefs,
Chantal
ik zat aandachtig jullie opmerkingen over het zwemmen te lezen.
Is de Tranny dag/avond in mystique mischien een optie voor jullie?
Ik ga er wel eens heen en (heel) soms ga ik ook het buitenbad in.
liefs,
Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl