Zwemmen...
Moderator: Moderators
Zwemmen...
Eigenlijk zit ik er al jaren over te denken, zou er geen mogelijkheid zijn om een soort van 'zwemfeestje' te organiseren voor eigenlijk alles...Leek me hier ff de beste plek omdat we hier net iets verder zijn dan 'tv' en er misschien meer zo over denken. Alleen ik zou niet weten hoe of wat...en of er animo voor is...
Laat je ziel horen...
Laat je ziel horen...
ALs ik wil gaan zwemmen dan doe ik dat gewoon.
Ben van de zomer op de camping nog met mijn dochter naar het (overdekte) zwembad geweest (wij waren in augustus !!!!!)
Heb gewoon wat gezwommen. Heb weliswaar een bikini met een patroon, zodat het niet geheel glad zitten van het bikinibroekje niet opvalt.
Ben van de zomer op de camping nog met mijn dochter naar het (overdekte) zwembad geweest (wij waren in augustus !!!!!)
Heb gewoon wat gezwommen. Heb weliswaar een bikini met een patroon, zodat het niet geheel glad zitten van het bikinibroekje niet opvalt.
Cyn.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik dagdroom ook weleens over zwemmen, zeker met die hitte tijdens de vakantie, maar ik zie toch teveel problemen:
1. Make-up, hoe zal die zich houden
2. Bruiningspatronen die je niet zomaar even kwijtraakt
3. In bikini ben je behoorlijk bloot en is passabiliteit voor de meesten erg lastig
Irene
1. Make-up, hoe zal die zich houden
2. Bruiningspatronen die je niet zomaar even kwijtraakt
3. In bikini ben je behoorlijk bloot en is passabiliteit voor de meesten erg lastig
Irene
Kleine stapjes
Goh, daar had ik misschien niet eens aan gedacht, IreneIrene schreef:2. Bruiningspatronen die je niet zomaar even kwijtraakt
Wel weer een mogelijk leuk berichtje voor het T-blooper topic.
Het lijkt me wel een bijzondere ervaring. Ik zou dan wel voor een badpak gaan, vind ik persoonlijk wat mooier.
Maar het zal wel bij dromen blijven, tenzij we in Moordrecht wat afspreken voor het volgende feest. Daar is wel een aardig bad ...
Groetjes,
Joyce
Zwembad is geen probleem. Als je even 135 Euri per uur neertelt heb je een heel zwembad voor je eigen, en ook het personeel blijft dan thuis. Die wegen ken ik wel, en ik maak er dan ook gebruik van als ik opnames heb of een freedive meet organiseer.
Als je met heel veel bent zijn de kosten ervan wel op te hikken. Met 26 personen kom je dan op ongeveer 11 Euro p.p. voor twee uur.
Liefs, Kitty.
Als je met heel veel bent zijn de kosten ervan wel op te hikken. Met 26 personen kom je dan op ongeveer 11 Euro p.p. voor twee uur.
Liefs, Kitty.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
klinkt wel leuk om 'n zwembad af te huren!
mijn grootste probleem blijft 'haar'
Is echt geeeeen gezicht om dan bikini of zelfs maar badpad aan te trekken. Tijdens vakantie ga ik wel eens in bikini liggen zonnen maar dan wel prive...
Qua make-up kan ik zeggen dat de Etos waterproof make-up behoorlijk waterproof is. De foundation weet ik niet maar die bleef ook wel redelijk zitten, maar dat was niet tijdens zwemmen maar tijdens zweten (eigenlijk getsie ).
Ik had speciaal voor Mysteryland waterproof make-up gekocht omdat ik al aan zag komen dat 't wel eens zweten zou kunnen gaan worden en om dan uit- of doorgelopen make-up te hebben... brrrrrrrrr... maar de make-up heeft zich prima gehouden! Ik had waterproof mascara, eye-cream en eye-liner + MaxFactor Lipfinity als lippenstift. </schaamteloze advertentie - waar blijven m'n royalties nou? >
toedels & doeeewie!
marjolein
mijn grootste probleem blijft 'haar'
Is echt geeeeen gezicht om dan bikini of zelfs maar badpad aan te trekken. Tijdens vakantie ga ik wel eens in bikini liggen zonnen maar dan wel prive...
Qua make-up kan ik zeggen dat de Etos waterproof make-up behoorlijk waterproof is. De foundation weet ik niet maar die bleef ook wel redelijk zitten, maar dat was niet tijdens zwemmen maar tijdens zweten (eigenlijk getsie ).
Ik had speciaal voor Mysteryland waterproof make-up gekocht omdat ik al aan zag komen dat 't wel eens zweten zou kunnen gaan worden en om dan uit- of doorgelopen make-up te hebben... brrrrrrrrr... maar de make-up heeft zich prima gehouden! Ik had waterproof mascara, eye-cream en eye-liner + MaxFactor Lipfinity als lippenstift. </schaamteloze advertentie - waar blijven m'n royalties nou? >
toedels & doeeewie!
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
Ja, dat is wel het nadeel: hebt dan geen kleding om feminine eruit te zien, je zult het helemaal met je lichaam moeten doen. Met een bikini valt er weinig weg te moffelen of te accentueren. Transen hebben daar niet zoveel moeite mee omdat de HRT hun lichaam meer vrouwelijker maakt, maar voor TV's is zwemmen echt een probleem ja.
Maar ja, daarom is het juist voor hen wel een optie om te zwemmen in een afgehuurd bad omdat er dan toch geen hond bij is van buitenaf.
Nou, ja, als er belangstelling voor is en jullie hebben voldoende personen bij elkaar geharkt hoor ik het wel. Dan regel ik dat bad wel.
Kitty.
Maar ja, daarom is het juist voor hen wel een optie om te zwemmen in een afgehuurd bad omdat er dan toch geen hond bij is van buitenaf.
Nou, ja, als er belangstelling voor is en jullie hebben voldoende personen bij elkaar geharkt hoor ik het wel. Dan regel ik dat bad wel.
Kitty.