Hoe raar is het...

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

nee, ik had het over mensen die er een echte afkeer voor hebben, net zoals de russen een tijdje geleden gewoon fruit naar homo's gooiden tijdens een optocht. Mensen die het raar vinden vind ik niet per definitie ook raar.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Elsa schreef: Ben ik niet met je eens Tijn, jij stelt dat elke partner 'raar' is wanneer zij het moeilijk vindt wanneer haar partner een T* is. Ik denk wel dat jonge mensen er anders mee omgaan, zeker wanneer zij vanaf het begin van hun relatie deze kant van hun partner kennen. De generatie van 20 jaar terug zeg maar, die hebben het hiermee moeilijker gehad. Uitzonderingen daargelaten. De informatie ligt nu ook voor het grijpen (internet) wat accepteren makkelijker maakt.
groetjes elsa :roll:
Dat is misschien wel zo maar daar merk ik in mijn omgeving toch echt weinig van. Circa 3 vriendinnen weten het en ik wou dat ik 2 van de 3 het niet verteld had. Ze begrijpen het niet en willen het niet begrijpen. Ze begrijpen mij niet en zullen me ook nooit begrijpen.
The bitch is back...

Afbeelding
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Oke Tijn ...het stadium van ' raar vinden' ben ik intussen al gepasseerd :wink:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Laura ik vindt het niet raar. Waarom zou het raar zijn. Wat wel raaar is dat het heel normaal is dat de meeste vrouwen zich als man kleden. Ik zie zelden vrouwen meer. Of ik moet naar een TenT avond. Ik ben gisteren aan het winkelen geweest. Zegge en schrijven 4 vrouwen gezien. De rest had allemaal een broek aan. Is dat dan wel normaal?
En dan zeggen ze dat het praktisch is een broek aan. Ja als je smerig werk doet of in de tuin of iets dergelijks dan is het praktisch. Maar winkelen?? Of naar het theater of Bioscoop??

Nee hoor wat dat betreft moeten denk ik jou vriendinnen zich moeten schamen.

Vriendelijk groet Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

TV-Bea schreef:Wel Laura ik vindt het niet raar. Waarom zou het raar zijn. Wat wel raaar is dat het heel normaal is dat de meeste vrouwen zich als man kleden. Ik zie zelden vrouwen meer. Of ik moet naar een TenT avond. Ik ben gisteren aan het winkelen geweest. Zegge en schrijven 4 vrouwen gezien. De rest had allemaal een broek aan. Is dat dan wel normaal?
En dan zeggen ze dat het praktisch is een broek aan. Ja als je smerig werk doet of in de tuin of iets dergelijks dan is het praktisch. Maar winkelen?? Of naar het theater of Bioscoop??

Nee hoor wat dat betreft moeten denk ik jou vriendinnen zich moeten schamen.

Vriendelijk groet Bea.
Ik vind je beledigend en een beetje ziek in je hoofd. Niet iedereen heeft zo'n zielig en verwrongen vrouwbeeld als jij. Hoe durf je vrouwen minder vrouw te noemen als ze niet aan je trava fantasietjes voldoen. Het zegt meer over jou dan over vrouwen en jij zou je moeten schamen.

Quinty
chick on a mission
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zou het iets anders geformuleerd hebben als Quinty, maar het al dan niet dragen van een rok maakt een vrouw natuurlijk niet meer of minder vrouw.

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

m'n partner, een bio-vrouw, draagt nooit een rok of jurk en is toch op en top vrouw. Ik denk ook dat die stereo-typetjes allang achterhaald zijn.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

maar een rok of jurk komt zeker wel vrouwelijker over. ik vind het ook jammer dat er weinig vrouwen in een rok rondlopen (of ik zie ze gewoon nooit omdat ze ergens anders rondlopen ofzo), maar het maakt iemand niet vrouwelijker. het is dus alleen een beeld dat je 5 seconden vasthoudt en daarna vergeet.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

In mijn kast hangen alleen maar rokken, vind het heerlijk om die te dragen. Ieder zijn keus., toch? :wink:
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

Elsa schreef: Ieder zijn keus., toch? :wink:
Jawel, maar TV-Bea stelt al voor de tweede keer in korte tijd dat vrouwen in een broek geen vrouwen zijn. Zie ook haar reactie op mijn witte sokken topic: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 1058#61058 En dat vind ik echt belachelijk, dom en kwetsend.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, in ieder geval is een vrouw in een broek altijd nog veeeeeel meer vrouw dan TV-Bea in een rok ooit zal zijn.

Groetjes,
Quinty
- die zelf de "blue jeans" zo'n beetje het ultiem vrouwelijke kledingstuk vind, maarja, dat doet er verder ook niet toe.
chick on a mission
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Quintytamara, excuses aan jou, maar mijn antwoord was bedoeld voor Laura waarvan de vriendinnen het raar vinden dat haar vriend als vrouw gekleed gaat. Ik geef haar een reden waarvan ik denk dat zij bij haar vriendinnen terecht kan. Veel vrouwen vinden het heel normaal dat ze in broeken rond lopen. Jij bent daar ook 1 van. (Of ben je een man die in een vrouwenbroek loopt?)

En er zijn heus vrouwen die er erg charmant en leuk uitzien in een broek.Maar die doen er dan ook iets aan om er vrouwelijk uit te zien.

Maar de grootste gros is niet om aan te zien. ER zit dan zo goed als zeker geen verschil tussen een man of een vrouw. JA aan het haar kun je het zien. Vrouwen hebben over het algemeen meer haar dan mannen.

En Quintytamara je hebt gelijk ik zal nooit echt als vrouw gekleed kunnen gaan. Ook al zou ik de duurste rok kopen .

Maar het voorgaande bericht was voor Laura en deze voor jou.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

TV-Bea schreef:Wel Quintytamara, excuses aan jou, maar mijn antwoord was bedoeld voor Laura waarvan de vriendinnen het raar vinden dat haar vriend als vrouw gekleed gaat. Ik geef haar een reden waarvan ik denk dat zij bij haar vriendinnen terecht kan. Veel vrouwen vinden het heel normaal dat ze in broeken rond lopen. Jij bent daar ook 1 van.
Nee, je vertelt haar dat zij en haar vriendinnen zich moeten schamen, en waarvoor? Voor jou? In het andere topic dat ze geen recht van spreken hebben, wansmaak hebben en steeds dat het geen vrouwen zijn.
TV-Bea schreef:(Of ben je een man die in een vrouwenbroek loopt?)

Ik ben een vrouw die meestal in broeken en soms in rokken of jurkjes rondloopt. Al naar gelang waar ik zin in heb.
TV-Bea schreef:En er zijn heus vrouwen die er erg charmant en leuk uitzien in een broek.Maar die doen er dan ook iets aan om er vrouwelijk uit te zien.

Waarom moeten ze er vrouwelijk uit zien? Voor jou?
TV-Bea schreef:Maar de grootste gros is niet om aan te zien. ER zit dan zo goed als zeker geen verschil tussen een man of een vrouw. JA aan het haar kun je het zien. Vrouwen hebben over het algemeen meer haar dan mannen.

Vind jij.
TV-Bea schreef:En Quintytamara je hebt gelijk ik zal nooit echt als vrouw gekleed kunnen gaan. Ook al zou ik de duurste rok kopen.
Voorlopig is het dus waarschijnlijk dat jij er veel beroerder bij loopt in een jurk dan een vrouw in broek, vind ik het ook onwaarschijnlijk dat jij een betere smaak hebt dan welke vrouw (in broek) dan ook.

Ik snap dus niet dat je je zo laatdunkend over Laura, haar vriendinnen en vrouwen in het algemeen uitlaat.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

TV-Bea schreef:ER zit dan zo goed als zeker geen verschil tussen een man of een vrouw. JA aan het haar kun je het zien. Vrouwen hebben over het algemeen meer haar dan mannen.
Ik vind dit echt stuitend simplistisch gesteld. Een vrouw met broek en kort haar is altijd nog een vrouw en zal door 99.9% van de bevolking ook als vrouw herkend te worden. En daarvoor hoeft ze niet eens te makeuppen.

Of je vrouw bent of als vrouw overkomt heeft m.i. echt helemaal niets met rok of broek te maken. En dat geldt ook voor T-vrouwen, zie de profielfoto's: daar zijn ook diverse broeken terug te vinden (en anders wel bij de T-girls op flickr.com).

En als ik zelf nog geen "broekfoto" had gehad, dan had ik 'm nu als protest alsnog geplaatst. :P

groetjes,
een broekdraagster :wink:
(en soms ook wel een rokje...)
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Afbeelding

Mannelijk met rok :wink:

Afbeelding

Vrouwelijk met broek

alles kan :lol:
The bitch is back...

Afbeelding
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Laura1986 schreef: alles kan :lol:
Inderdaad.... dus niet gaan kniezen hoor :)

Als je nu eens politiek correct gaat denken dan zijn de vrouwen gewoon een stukje dichter naar de man opgeschoven kwa mentaliteit en gedrag maar andersom ho maar, want je zou eens voor .... (vul in wat van toepassing is) uitgemaakt worden...

Wat dat betreft zou de man eens moeten stoppen met dat aanstellen en ook eens een stukje dichter opschuiven kwa mentaliteit en gedrag...

p.s.

Ik draag trouwens net zo graag een rok of een broek
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie