Hoe raar is het...
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Is niet zo raar hoor, wel zeldzaam. Er zijn veel voordelen:
kijk hier maar:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=193
Veel van ons dromen van zo'n partner
Irene
kijk hier maar:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=193
Veel van ons dromen van zo'n partner
Irene
Kleine stapjes
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi Laura,
ik vind het niet raar, en ik denk dat de meeste lezeressen hier dat wel met me eens zijn, maar er zullen vast een heleboel mensen zijn die het wel raar vinden. Daar moet je je gewoon niets van aantrekken, vaak zijn mensen die zichzelf 'normaal' vinden eigenlijk ook heel erg raar.
Overigens denk ik dat er, zeker onder jouw generatie, steeds meer mensen zijn die er helemaal geen moeite mee hebben. Niet met de travestie van je vriend, noch met het feit dat jij er geen problemen mee hebt. Ik kwam een tijdje terug een meisje tegen dat vertelde dat het haar hartstikke leuk leek als haar vriend travestiet was. Ik denk, en hoop, dat we wat dat betreft langzaam vooruitgaan.
groetjes,
Monica
ik vind het niet raar, en ik denk dat de meeste lezeressen hier dat wel met me eens zijn, maar er zullen vast een heleboel mensen zijn die het wel raar vinden. Daar moet je je gewoon niets van aantrekken, vaak zijn mensen die zichzelf 'normaal' vinden eigenlijk ook heel erg raar.
Overigens denk ik dat er, zeker onder jouw generatie, steeds meer mensen zijn die er helemaal geen moeite mee hebben. Niet met de travestie van je vriend, noch met het feit dat jij er geen problemen mee hebt. Ik kwam een tijdje terug een meisje tegen dat vertelde dat het haar hartstikke leuk leek als haar vriend travestiet was. Ik denk, en hoop, dat we wat dat betreft langzaam vooruitgaan.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
wat zou jij fout moeten doen als mijn vriendin (niet dat ik die heb, maar goed ) er zo om mee zou gaan als jij zou ik iedere dag voor haar buigen omdat ze er geen punt van maakt en gewoon mee kletst op fora hierover.
Jij bent niet raar, mensen die er net zo over denken als jij zijn niet raar, maar de mensen die er een afkeer voor hebben zijn raar.
Jij bent niet raar, mensen die er net zo over denken als jij zijn niet raar, maar de mensen die er een afkeer voor hebben zijn raar.
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
-
- ff weer wat posten
[quote="Irene"]Is niet zo raar hoor, wel zeldzaam. Er zijn veel voordelen:
Beste Irene,
Mijn vriendin heeft er totaal geen moeite mee ,en vindt het zelfs een groot voordeel, zij heeft nu een vriend en vriendin in een.
En nog een groot voordeel is dat wij als een vriendin kunnen praten en luisteren
Groetjes Florence.
Beste Irene,
Mijn vriendin heeft er totaal geen moeite mee ,en vindt het zelfs een groot voordeel, zij heeft nu een vriend en vriendin in een.
En nog een groot voordeel is dat wij als een vriendin kunnen praten en luisteren
Groetjes Florence.
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Zo kan het dus ook gelukkigFlorence schreef:Irene schreef:Is niet zo raar hoor, wel zeldzaam. Er zijn veel voordelen:
Beste Irene,
Groetjes Florence.
The bitch is back...
Ben ik niet met je eens Tijn, jij stelt dat elke partner 'raar' is wanneer zij het moeilijk vindt wanneer haar partner een T* is. Ik denk wel dat jonge mensen er anders mee omgaan, zeker wanneer zij vanaf het begin van hun relatie deze kant van hun partner kennen. De generatie van 20 jaar terug zeg maar, die hebben het hiermee moeilijker gehad. Uitzonderingen daargelaten. De informatie ligt nu ook voor het grijpen (internet) wat accepteren makkelijker maakt.Tijn schreef:Jij bent niet raar, mensen die er net zo over denken als jij zijn niet raar, maar de mensen die er een afkeer voor hebben zijn raar.
groetjes elsa