Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day
Moderator: Moderators
Hoi Yoelle,
<maar om daar na zeven jaar experimenteren zo te gaan zitten. sorry, ik wil haar niet voordelen, maar dan is het m.i. toch wel plotseling erg naar je hoofd geschoten>
Maar dat is de gebruikelijke gang van zaken bij verse (ex hetero) transen hoor. Als ze eenmaal uit de kast komen, dan moet de hele wereld het weten, liefst via allerlei mediakanalen.
En dan kan bijna letterlijk van de ene dag op de andere zijn hoor.
Groetjes Mila.
<maar om daar na zeven jaar experimenteren zo te gaan zitten. sorry, ik wil haar niet voordelen, maar dan is het m.i. toch wel plotseling erg naar je hoofd geschoten>
Maar dat is de gebruikelijke gang van zaken bij verse (ex hetero) transen hoor. Als ze eenmaal uit de kast komen, dan moet de hele wereld het weten, liefst via allerlei mediakanalen.
Groetjes Mila.
Als je de reacties op de site van het programma even doorbladert, is het item transseksualiteit volkomen in het niet gevallen bij die sauna-scène.mila schreef: Enneh, Paul de Leeuw zette nou net uitgerekend in die uitzendig zijn homosexualiteit te kijk door zich en publique uit te kleden en naakt bij een man in een sauna te kruipen. Teweten dat Paul de L nou bepaald geen adonis is, en naakt al helemaal niet.
Groetjes Mila.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Ja dat klopt ergens wel .... al vind ik dat je voor jezelf toch ook een beetje klaar moet zijn om je aan het grote publiek te tonen.
Hier was dat duidelijk niet het geval ....... zelfs als 'travestiet in de kast' is Yessica niet echt doenbaar vind ik persoonlijk.
Aan de andere kant in die uitzending kon het wel hoor.
Het is een beetje een 'overdreven' bedoening.
Dus dan past het wel in de show.
Al vrees ik dat Yessica zelf een hevige terugslag na die uitzending kan/zal hebben.
Het is heel hard hoor als je achteraf jezelf op TV ziet.
Pas dan zie je echt wel dingen die je echt wel wil veranderen.
Ook wel straf dat men in NL tegenwoordig de media wil gebruiken om toegelaten te worden tot de hormonen en de verdere VU-behandelingen.
Ik vond het verder toch een leuke uitzending ..... en Linda, één van Nederlands mooiste vrouwen (gezien vanuit het Belgische grondgebied dan) was er ook .......
Een beetje mijn voorbeeld ook voor mijn komende FFS.
Groeten,
Melina
Ja dat klopt ergens wel .... al vind ik dat je voor jezelf toch ook een beetje klaar moet zijn om je aan het grote publiek te tonen.
Hier was dat duidelijk niet het geval ....... zelfs als 'travestiet in de kast' is Yessica niet echt doenbaar vind ik persoonlijk.
Aan de andere kant in die uitzending kon het wel hoor.
Het is een beetje een 'overdreven' bedoening.
Dus dan past het wel in de show.
Al vrees ik dat Yessica zelf een hevige terugslag na die uitzending kan/zal hebben.
Het is heel hard hoor als je achteraf jezelf op TV ziet.
Pas dan zie je echt wel dingen die je echt wel wil veranderen.
Ook wel straf dat men in NL tegenwoordig de media wil gebruiken om toegelaten te worden tot de hormonen en de verdere VU-behandelingen.
Ik vond het verder toch een leuke uitzending ..... en Linda, één van Nederlands mooiste vrouwen (gezien vanuit het Belgische grondgebied dan) was er ook .......
Een beetje mijn voorbeeld ook voor mijn komende FFS.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
aahhh, da's niet aardig, Joy.... Nou ga je Transen afzeiken, dat haddik nou nooooooit van jou verwacht........Joy schreef: kan me best voorstellen dat als mensen haar op straat tegenkomt ze toch min of meer in de lach schieten
Joy
Of bedoel je met 'mensen'vooral het Jensen publiek?
Dat is dan weer reëel...
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
ja maar dat kwam door dat veel te korte rokje!
of misschien had je koude voetjes Joy...
Het was wel een heel leuk mens! vond ik..
ja wel een beetje extreem zo je outing te doen...
maar dat terzijde...
grappig was ze wel...best wel zelfspot ook!
volgens mij...
nou ja...
Trouwens Jessica!
Kom er ook gezellig bij als je dit leest!
hoe meer zielen hoe meer vreugd...
groetjes,
Mina
of misschien had je koude voetjes Joy...
Het was wel een heel leuk mens! vond ik..
ja wel een beetje extreem zo je outing te doen...
maar dat terzijde...
grappig was ze wel...best wel zelfspot ook!
volgens mij...
nou ja...
Trouwens Jessica!
Kom er ook gezellig bij als je dit leest!
hoe meer zielen hoe meer vreugd...
groetjes,
Mina
nee hoor, ik zeik niemand af en dat is ook niet mijn bedoeling, maar ik keek wel naar haar en dacht, ze zou wat meer tijd in zichzelf kunnen steken met wat deskundige hulp op gebied van uiterlijk en ze wordt serieuzer genomen dan nuCiska Lacomte schreef:aahhh, da's niet aardig, Joy.... Nou ga je Transen afzeiken, dat haddik nou nooooooit van jou verwacht........Joy schreef: kan me best voorstellen dat als mensen haar op straat tegenkomt ze toch min of meer in de lach schieten
Joy
Of bedoel je met 'mensen'vooral het Jensen publiek?
Dat is dan weer reëel...
Ciska.
slechts mijn visie natuurlijk
Joy
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Ze moet vooral leren wat blijer te kijken. Aan de andere kant was ze misschien erg onder de indruk van al die .... tsja wat eigenlijk?....Joy schreef:ze zou wat meer tijd in zichzelf kunnen steken met wat deskundige hulp op gebied van uiterlijk en ze wordt serieuzer genomen dan nu
slechts mijn visie natuurlijk
Joy
Maar ik moet eerlijk zeggen: Ik ben blij dat ik niet zo lang ben, hoor... 2 meter 3... ben blij met mijn één achtennegentig, da's tenminste een normale lengte,
Ciska.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Dan lijkt mij maar één weg open: Zorgen dat ik in 'man bijt hond' kom.....
Of mijn eigen TV-programma: 'Trans bijt Kat'.
Heeft er hier iemand connecties in televiesieland? Mag ook BRT zijn of VTM... Anything will do.....
Ciska. (die nu al plankenkoorts heeft)
Of mijn eigen TV-programma: 'Trans bijt Kat'.
Heeft er hier iemand connecties in televiesieland? Mag ook BRT zijn of VTM... Anything will do.....
Ciska. (die nu al plankenkoorts heeft)