gezichtshaar laseren

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hallo Carla,

Welkom terug :)

Groetjes,

Joyce
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

deels

Bericht door kim fijn »

Voor mij hoeft niet alles helemaal weg (mijn vriendin vind een klein beetje baardgroei wel wenselijk). Is het zo als je niet alle behandelingen doet dat je wel minder haar hebt en het wel egaal is (dus niet hier en daar nog wel en ergens anders geen haar)
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Dank je Joyce

Ik weet het, keek vaak rond, maar had gewoon geen zin om me ergens mee te bemoeien
Lag geheel aan mij hoor, m'n hormonen kuur heeft m'n leventje nogal op kop gezet en zo, maar dat is een ander verhaal, en hoort hier niet thuis
Kus, Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
Gebruikersavatar
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Berichten: 91
Lid geworden op: di dec 23, 2003 15:01
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Kim,
Je haardjes worden dunner, zeker de zwarte baard haartjes
Dus het lijkt net of het minder word, maar het word dus dunner, en uirteindelijk blijven ze weg
Kus, Carla
Pluk de dag voordat je zelf in een vaasje komt
saskia_b
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do sep 27, 2007 21:23
Locatie: in het brabantse land

Bericht door saskia_b »

Hoihoi,

Ik ben weer eens wat op internet tegengekomen waar ik hier nog niet over gelezen heb;
Heeft er iemand misschien ervaring met CMP ?(Constant Multi Pulse, kennelijk een verbeterde versie van IPL)

liefs

Saskia
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Ik heb nu dus net 2 ipl behandelingen gehad en moet zeggen dat het me erg goed bevalt allemaal..Als ik de prijzen hoor die jullie geven ben ik dus erg goedkoop uit..Ik betaal dus 75 euro per behandeling..Ben al meer dan de helft van de baardgroei kwijd want normaal moest ik me soms wel 2 keer op een dag scheren en nu komt de baardgroei pas na 5 a 6 dagen terug en dat zijn dan echt hele kleine stukjes waar nog iets groeit..De eerste keer was erg pijnlijk en was ik ook zo rood als een kreeft tweede keer was minder pijnlijk en volle impuls heeft ze toen gelijk gegeven en vernam maar weinig van toen ik ga om de 5 weken heen..En nu dus even een pauze omdat ik het even niet kan betalen maar in januari staat de 3de behandeling voor de boeg..Daarbij ik had dus echt zwarte baardharen en die zijn nu dus gewoon blond en ze kunnen het gewoon behandelen..
Groetjes Prescilla
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik heb 11 laserbehandelingen gehad. Met allemaal minimaal een tussenpauze van 8 weken. (9 bij laser aesthetic en 2 bij derma2care) Zij gebruiken beide een diodeIIlaser. Ik vind de pijn op de bovenlip wel heftig maar ik had het er zeker voor over.

Ik ben de tel kwijt geraakt met de aantal elektrische ontharingen die ik gehad heb maar het zal wel iets van 50 of 60 uur zijn in totaal.

En nee, ik ben nog steeds niet klaar. :cry:
Kim Ts
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 26, 2006 12:07
Locatie: Kortrijk

UPL

Bericht door Kim Ts »

Ik heb op vandaag 2 behandelingen ondergaan en ik ben heel tevreden over de behandeling.
De eerste maal heb ik 150 € betaald maar dat was voor het volledige gezicht nadien betaal je per zone die dient te worden behandelt waardoor de tweede behandeling maar 110 € heeft gekost

Wat me ook opvalt is dat jullie spreken over een lange behandelingstijd die bedraagt bij mij hoogstens 10 a 15 minuutjes als je s avond gaat ben je de dag erna ook opnieuw perfect toonbaar.

behandeling door Tiafara Oudenaarde
type laser UPL

groetjes Kim
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Jamie schreef:
Ik ben de tel kwijt geraakt met de aantal elektrische ontharingen die ik gehad heb maar het zal wel iets van 50 of 60 uur zijn in totaal.

En nee, ik ben nog steeds niet klaar. :cry:
Bijna 200 uur binnen een jaar tijd. 6 Dagen per week, een uur blenden. En nee, ik ben ook niet helemaal schoon. Eens in de 2 à 3 dagen haal ik de epilady er over heen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mariane
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 15:55
Locatie: rucphen

IPL

Bericht door mariane »

Hai kim

Het ontharen d m v. IPL duurt in erkelijkheid maar 15 min maar er is voorbereiding nodig, ik doe een uur van te voren al mijn gelaat insmeren met emla, en net voor de behandeling smeren we het gelaat nog een keer in dat laat men nog even intrekken, en dan kan er wat zwaarder worden belicht,
is bij mij nodig ik heb meer dan 20 jaar een grote baart gehad, mijn baardharen zijn zeer sterk. dan worden er wat meer haren vernietigd.

met vriendelijke groetjes mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Ik ben gister avond voor het eerst bij De Salon in Amsterdam geweest voor een IPL behandeling op het gezicht. Mijn ervaring..

Je gaat liggen op een eh.. tafel zullen we het maar noemen.. zo'n langwerpig dun dokters ding met wat papier eroverheen. Vervolgens wordt je gezicht bedekt met een laag gel van ongeveer een halve cm dik (denk ik.. lastig in te schatten). Deze gel is geur en smaakloos, en mijn consulente (Etta, de eigenares) vertelde me dat het gewoon op waterbasis is. De gel heeft 2 doelen: Het geleid de lichtflits, en het houdt de huid koel. Efin.. je ligt daar dus met een laag gel op je gezicht, en dan komt het spannende gedeelte :P

" Het kan even raar aanvoelen ", vertelde Etta me. Ik zette me schrap en...

*pats*

hmm.. is dat alles ? Het voelt alsof iemand met een vinger tegen m'n wang petst.. " Doet het pijn ? ", vraagt Etta.. " euh.. nee niet echt ", zeg ik maar.. dus Etta zet hem een stapje hoger..

*pats !*

Ok nu voel ik iets meer.. het voelt nu alsof iemand een elastiekje tegen m'n wang geschoten heeft. Etta doet m'n hele baardstreek en dan komt ze bij m'n snor.. oei.. " Dit zul je wat meer voelen ", waarschuwt Etta nog.

*pats ! pats ! pats ! pats !*

Jezus Christus, goeie God.. de tranen springen in m'n ogen.. " Ok we zijn klaar ", zegt Etta vrolijk.. " Urgh.. dank je Etta.. was het net zo lekker voor jou als het voor mij was ? ", kreun ik terwijl ik mijn gezicht droog wrijf. Etta giechelt wat terwijl ze de machine schoonmaakt en het papier op de tafel vervangt.

15 minuten later stap ik weer uit de behandelkamer, en krijg wat vreemde blikken van een paar dames die in de lounge zitten te wachten tot ze aan de beurt zijn voor hun oksels of bikini lijntje. "Tot over 4 weken", wuift Etta me vriendelijk toe.

Totale kosten ? Ik heb een jaarkaart gekocht.. 480 euro voor maximaal 9 behandelingen over een tijd van maximaal 2 jaar. Dus over een tijd van 2 jaar kan ik voor die 480 euro tot 9 keer terugkomen. een snelle blik op google zal je vertellen dat dit een koopje is.
Plaats reactie