Maruscha schreef:Mijn goede voornemen is om dit jaar maar eens te beginnen met roken, zodat ik volgend jaar echt iets voor te nemen heb.
Een tevreden roker is geen onruststoker
Moderator: Moderators
Vergeet het maar, de herhalingsnauwkeurigheid van badkamerweegschalen is meestal dramatisch slecht. Die dienen dan ook alleen als indicatie te worden gebruikt. Als je me niet geloofd ga er dan maar eens drie keer vlak achter elkaar opstaan, dan zie je serieuze verschillen.Als je jezelf consequent op dezelfde weegschaal weegt dan maakt het niet uit of ie afwijkt want hij geeft wel aan hoeveel je aangekomen of afgevallen bent.
Er geldt een verbod op weegschalen in mijn huis anders ga ik mezelf obsessief wegen. Ik kan die dingen namelijk niet voorbij lopen zonder er op te gaan staan. Bij Fief thuis hebben ze wel een weegschaal en ik probeer dan altijd 66.6 kg te wegen. Dat is me een keer 3x achter elkaar gelukt.Irene schreef: Vergeet het maar, de herhalingsnauwkeurigheid van badkamerweegschalen is meestal dramatisch slecht. Die dienen dan ook alleen als indicatie te worden gebruikt. Als je me niet geloofd ga er dan maar eens drie keer vlak achter elkaar opstaan, dan zie je serieuze verschillen.