geaardheid

Algemeen

Moderator: Moderators

petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

Ik merk zelf nu ik aan travestie doe dat veel mensn denken dat ik homo ben en dat ik op deze manier hetromannen wil verleiden. Ik heb een schat van een vriendin en die wil ik niet kwijt.
Maar het blijft toch raar dat de buitenwereld travstie nog steeds ziet als een homo ding
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

petra71 schreef: Maar het blijft toch raar dat de buitenwereld travstie nog steeds ziet als een homo ding
Misschien komt dat doordat veel mannen denken dat vrouwen vrouw zijn om hen te behagen. Dus zodra jij vrouwelijkheid uitstraalt of imiteert, vooral van het soort dat hen opwindt, dan ligt de gedachte dat je het op hen voorzien hebt om de hoek.

Even uitleggen, dus. Maar als het aan mij ligt liever niet op een zo generaliserende manier als in die flyer van T&T Eindhoven.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef:
Misschien komt dat doordat veel mannen denken dat vrouwen vrouw zijn om hen te behagen.
Inderdaad, ik heb wel eens opmerkingen gehad in de trant van als je niets met mannen wilt, waarom heb je je dan in godsnaam om laten bouwen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Inderdaad, ik heb wel eens opmerkingen gehad in de trant van als je niets met mannen wilt, waarom heb je je dan in godsnaam om laten bouwen?
lekker genuanceerd zeg! :roll: En bovendien ongetwijfeld komende van iemand met een onvoorstelbaar klein denkraam! :evil:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Tjah.. die vraag krijgt elk transsexueel persoon wel eens in zijn/haar leven, denk ik. Ik krijg regelmatig de vraag waarom ik borsten laat groeien terwijl m'n "sjaakie" nog aanwezig is. Ik wuif het altijd maar lacherig af met " tjah joh.. je hebt gewoon meer om mee te spelen.. m'n vriendin vind het heerlijk :P "

Het is gewoon een menselijke aard om dingen te vereenvoudigen of te relativeren, als ze het niet snappen.. " huh ? een vent die een wijf wil worden ? Getver, dat zal wel zo'n ranzige flikker zijn.. " Maar ondertussen zit meneer s'avonds wel met z'n broek op de knietjes te fappen op brazilianshemale.com :roll:
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

Ajira schreef: " Maar ondertussen zit meneer s'avonds wel met z'n broek op de knietjes te fappen op brazilianshemale.com :roll:
LOL :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Geaardheit en seksespecifieke gedragscodes blijken na wat onderzoek in het jacobson-orgaan geprogrammeerd :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

petra71 schreef:Ik merk zelf nu ik aan travestie doe dat veel mensn denken dat ik homo ben en dat ik op deze manier hetromannen wil verleiden. Ik heb een schat van een vriendin en die wil ik niet kwijt.
Maar het blijft toch raar dat de buitenwereld travstie nog steeds ziet als een homo ding
ja idd, want volgens mij komt het zeer zelden voor onder homo's, en heteromannen verleiden als travestiet kan al helemaal niet. De meeste mensen weten echt niets van travestie af hoor. En ook niet over transgenderisme en transseksualiteit.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Dat valt reuze mee, hoor. Mensen zijn niet zo dom, als jij denkt. Ze willen er alleen niets van weten, omdat het een ver-van-je-bedshow is. En wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Ik heb niet gezegd dat ik denk dat mensen dom zijn?
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

elsie schreef:De meeste mensen weten echt niets van travestie af hoor. En ook niet over transgenderisme en transseksualiteit.
Ergo conclusio...
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen :roll:

en waarom zouden ze dat moeten weten overigens? Ik heb niet gezegd dat ik ze dom vind...dat maak jij ervan!
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

elsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen :roll:
Maar dat snapt toch ook niemand.....onder de aan mij gestelde vragen scoort die het hoogst.....ik bedoel, waarom ik me liet ombouwen als ik toch op vrouwen val :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

elsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen :roll:
Harde cijfers graag.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Morbide schreef:
elsie schreef:tja hoe vaak ik niet heb moeten uitleggen dat de meeste transseksuelen op vrouwen vallen ipv mannen :roll:
Harde cijfers graag.
Die zijn er wel, maar die bewijzen alleen maar dat er onder ts m2f meer op vrouwen vallen dan gemiddeld, in 2000 heb ik cijfers gezien van ik dacht rond de 25% van de post-op die op vrouwen valt (internationaal).
Plaats reactie