collega's

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Petra71 schreef:
Maar het feit dat iemand op mijn werk hier is geweest ( of via google mijn site heeft gevonden) betekend dat hij/zij toch ook wel iets met tv/ts/trans heeft want het lijkt mij vreemd dat iemand lukraak een site gaat zoeken om te kijken of er nog bekenden aan travestie doen.
Ik heb in ieder geval nooit serieus rekening gehouden met die mogelijkheid, maar als het hen interesseerd mogen ze me er wel op aanspreken :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Irene schreef:Petra71 schreef:
Maar het feit dat iemand op mijn werk hier is geweest ( of via google mijn site heeft gevonden) betekend dat hij/zij toch ook wel iets met tv/ts/trans heeft want het lijkt mij vreemd dat iemand lukraak een site gaat zoeken om te kijken of er nog bekenden aan travestie doen.
Ik heb in ieder geval nooit serieus rekening gehouden met die mogelijkheid, maar als het hen interesseert mogen ze me er wel op aanspreken :-)

Irene
Kleine stapjes
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

Irene schreef: Ik heb in ieder geval nooit serieus rekening gehouden met die mogelijkheid, maar als het hen interesseerd mogen ze me er wel op aanspreken :-)

Irene
mij mogen ze er ook op aanspreken en misschien komt dat ook wel, ooit.
Ik heb er niet zo'n probleem mee het is mijn "hobby". alleen het achter mijn rug praten dat vind ik zo jammer, ik ben er ook open in en dan mogen ze gerust het er met mij over hebben, het is toch geen geheim meer dus ik ga graag de dialoog met ze aan.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:
johnn schreef:toevallig van de week nog een 1 op 1 gesprek over hoe e.e.a. met Marcella (en mij) zat NA haar operatie
Misschien begrijp ik je weer eens verkeerd, maar waren dat vragen in de trant van is het nou anders dan met een echte vrouw, kan ze nat worden, kan ze klaar komen, zie je verschil, etc? Dat soort gesprekken zou je niet moeten willen voeren namelijk. Imho dan.
Waarom zou je dergelijke vragen niet moeten beantwoorden??
In mijn ogen denk ik dat het van: tijd, plaats, persoon en intentie afhangt.
In dit geval kwamen dergelijke vragen idd aan de orde, maar het scheelt misschien wel dat het een vrouw was waar ik dit gesprek mee had.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

petra71 schreef: Maar het feit dat iemand op mijn werk hier is geweest ( of via google mijn site heeft gevonden) betekend dat hij/zij toch ook wel iets met tv/ts/trans heeft want het lijkt mij vreemd dat iemand lukraak een site gaat zoeken om te kijken of er nog bekenden aan travestie doen.
Dat was het eerste dat ik dacht.
Vindt de bron en zet daar alle aandacht op met dit verhaaltje.

Kijken of die persoon er blij van wordt. :P
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Tijdens een langdurige ziekte periode had ik besloten om het op het werk te vertellen. Omdat ik steeds met 1 of 2 collega's werk heb ik hun het steeds persoonlijk verteld. Een enkeling had het al in de gaten en voor de anderen was het een verrassing maar toch werden veel zaken hun toen duidelijker. (regelmatig 'overspannen" thuis) 1 persoon had het er duidelijk moeite mee maar zij kwam 4 weken later spontaan naar mij toe en omhelsde mij en zei " het is goed geweest dat je me dit vertelde".

Het rare was dat mijn locatie - hoofden (tussentijdse wisseling) en mijn toenmalige bedrijfsarts hier erg veel moeite mee hadden. Tijdens een controle gesprek kwam de arts direct al met de opmerking dat ik nu bezig was om verhaaltjes rond te strooien op het werk!!! Info moet hij dus gekregen hebben van het locatie - hoofd. Pas toen hij op mijn verzoek van mijn psychiater een brief gekregen had draaide hij enigszins bij maar op dit vlak heb ik geen enkele steun of begrip van hem ontvangen.

Het locatie - hoofd is eigenlijk ook nooit goed bereid geweest om hier verder over door te gaan. Privé - problemen horen thuis en mag je niet mee nemen naar het werk en eigenlijk laat ze voelen dat je daar eigenlijk ook niet "ziek" van kunt worden!!! Leve het Manegement :evil: :evil:

Tijdens een vergadering zaten we wat te dollen en viel er een opmerking richting mijn travestie. Ik zag haar geschokt reageren van dit doe je niet en zij sprak er mijn collega persoonlijk op aan tijdens de vergadering. Mij werd niet gevraagd hoe ik het vond (leuk). Er werd gewoon vanuit haar eigen visie gereageerd en in mijn ogen negatief.

Het is nu twee jaar verder. Regelmatig zitten we wat te dollen en ik doe er zelf aan mee. Tips krijg ik regelmatig en vragen van hun worden in alle openheid door mij beantwoord. Natuurlijk weet ik dat er onderling over is gesproken, weet ook dat er andere collega's dit via dergelijke gesprekken dit te weten gekomen zijn, maar ik ondervind geen enkele weerstand of iets dergelijks. Op het werk draag ik af en toe een dames-spijkerbroek en blijkbaar denken ze dat ik altijd strings draag :) :) Tja de Gaff laat toch wat zichtbare sporen na :D :D Verder wordt er wel eens gereageerd op restje nagellak die er niet goed af willen.

Wel krijg ik nu veel positieve reactie op mijn psychische gesteldheid, mijn verbeterde activiteit op het werk enz, enz. En ook op mijn keuze in kleding tijdens het werk. Merk zelf ook dat dit met sprongen vooruit is gegaan. Vroeger interesseerde het mij niet veel wat ik aanhad maar ook hier in is mijn keuze van kleding verbeterd :oops: :D

Conclusie? het is een heel goede zet voor mij geweest om dit bespreekbaar te maken op het werk!!!!
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

johnn schreef: Waarom zou je dergelijke vragen niet moeten beantwoorden??
In mijn ogen denk ik dat het van: tijd, plaats, persoon en intentie afhangt.
In dit geval kwamen dergelijke vragen idd aan de orde, maar het scheelt misschien wel dat het een vrouw was waar ik dit gesprek mee had.
Nee, dat scheelt niet. Ik vind dergelijke vragen erg onbeleefd. Laten we de rollen eens omdraaien en kijken of je wilt antwoorden. Johnn, ben je links- of rechtsdragend. Hoevaak krijg je gemiddeld een erectie en hoeveel groeit ie dan? Graag even lengte en omtrek in zowel slappe als stijve toestand er bij vermelden. En ook of je dat uit je hoofd wist of dat je het nu hebt moeten meten. Kun je vaak klaarkomen, en zo ja, hoelang duurt het dan voordat je weer kunt presteren? Spuit je veel, en ver? Heb je eerder dergelijke vragen voor je kiezen gekregen? Zo nee, waarom vind je dan dat men zulks wel aan of over transen mag vragen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

tijd voor een slot ???

Mijn kwestie ging niet over hoe en wat de grote van een geslachtsorgaan is maar over het feit dat mijn collega's mijn hobby ontdekt hebben en hoe daar mee om tegaan.

Bekvechten over grote, dikte, hoeveelheid en uithoudingens vermogen doe je maar elders op dit forum.
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

voor de anderen die mee doen over mijn kwestie.

vandaag met een vrouwlijke collega gesprokken die geruchten had gehoord en het dus eigenlijk van mij wilde weten of het waar was. Ik antwoorden dat het zo was. Haar reactie was hartverwarmend, ze vond het tof dat ik het deed en dat ik daar zo eerlijk in was en als snel ging het gesprek over hoe ik het een en ander wist te verbergen om er vrouwelijk uit te zien. Ik ben blij dat in elk geval er 1 is die het eerlijk durft te vragen en het ook wel begrijpt en vind dat het mijn leven is, nu de rest nog.
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

petra71 schreef:tijd voor een slot ???[/b]
Waarom? Het is misschien off topic maar Morbide heeft wel gelijk, het zijn intieme details die niemand wat aangaat en een evt. partner komt er vanzelf een keer achter.
Dit soort type vragen liggen in dezelfde lijn als van de 'lollige' hetero die aan een homo vraagt 'hoe het nu in ze werk gaat' en er vervolgens lacherig overdoet.
petra71
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: za dec 29, 2007 20:34

Bericht door petra71 »

Stephan schreef:
petra71 schreef:tijd voor een slot ???[/b]
Waarom? Het is misschien off topic maar Morbide heeft wel gelijk, het zijn intieme details die niemand wat aangaat en een evt. partner komt er vanzelf een keer achter.
Dit soort type vragen liggen in dezelfde lijn als van de 'lollige' hetero die aan een homo vraagt 'hoe het nu in ze werk gaat' en er vervolgens lacherig overdoet.
maar het heeft geen donder te maken met het begin van die topic.
Ik zie dat hier ( en op andere forum's) halvewegen gaat het niet meer over de kwestie maar over andere dingen.
Misschien moeten we dat eens allemaal proberen te veranderen en bij het onderwerp te blijven
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Stephan schreef:
petra71 schreef:tijd voor een slot ???[/b]
Waarom? Het is misschien off topic maar Morbide heeft wel gelijk, het zijn intieme details die niemand wat aangaat en een evt. partner komt er vanzelf een keer achter.
Dit soort type vragen liggen in dezelfde lijn als van de 'lollige' hetero die aan een homo vraagt 'hoe het nu in ze werk gaat' en er vervolgens lacherig overdoet.
+1! Ja, Morbide heeft helemaal gelijk en geeft een sprekend voorbeeld van rolomkering bij dit soort onbeschofte vragen over TS geslachtsorganen en sex.
En Stephan heeft ook gelijk. Ik zou er nog aan toe willen voegen dat het niemand in het dagelijks leven, en zeker collega's geen donder aan gaat hoe post op TS geslachtsorganen er uit zien en functioneren.

Overigens heb je dit draadje wel gestart Petra, maar het gebeurt vaker dat het van onderwerp veranderd hoor, al dan niet gelieerd.

<Bekvechten over grote, dikte, hoeveelheid en uithoudingens vermogen doe je maar elders op dit forum>

Waar slaat dat op?! Volgens mij lees en interpreteer je verkeerd!
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

petra71 schreef:maar het heeft geen donder te maken met het begin van die topic.
Toch wel, hoor. Jij zult daar ook mee te maken krijgen, als je "out" bent op je werk e.d.. Mensen kunnen heel impertinent nieuwsgierig worden, naar de ins en outs van je seksleven gaan vragen alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is. Be prepared :) .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik begrijp best wel dat mensen nieuwsgierig zijn, maar er zijn inderdaad grenzen aan wat je voor goed fatsoen wel en niet kan vragen, maar johnn heeft wel gelijk dat die grenzen afhangen van de situatie, de persoon en de intentie.

En ja draden ontsporen hier, dat is eerder regel dan uitzondering.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:
johnn schreef: Waarom zou je dergelijke vragen niet moeten beantwoorden??
In mijn ogen denk ik dat het van: tijd, plaats, persoon en intentie afhangt.
In dit geval kwamen dergelijke vragen idd aan de orde, maar het scheelt misschien wel dat het een vrouw was waar ik dit gesprek mee had.
Nee, dat scheelt niet. Ik vind dergelijke vragen erg onbeleefd. Laten we de rollen eens omdraaien en kijken of je wilt antwoorden. Johnn, ben je links- of rechtsdragend. Hoevaak krijg je gemiddeld een erectie en hoeveel groeit ie dan? Graag even lengte en omtrek in zowel slappe als stijve toestand er bij vermelden. En ook of je dat uit je hoofd wist of dat je het nu hebt moeten meten. Kun je vaak klaarkomen, en zo ja, hoelang duurt het dan voordat je weer kunt presteren? Spuit je veel, en ver? Heb je eerder dergelijke vragen voor je kiezen gekregen? Zo nee, waarom vind je dan dat men zulks wel aan of over transen mag vragen?
Als je het zo stelt....Nee, die vragen ga ik niet beantwoorden.
Althans niet op deze manier.
Als dezelfde collega, in hetzelfde gesprek op dezelfde tijd mij die vragen gesteld zou hebben.....99% kans dat ik ze ook beantwoord had.
Wat ik al zei: tijd, plaats, persoon en intentie (en uiteraard 'vertrouwen' komt ook om de hoek kijken)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie