Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten

wat denk jij?

Ja dit forum kan best wel een beetje meer liefde gebruiken
18
58%
Nee, hoor ben je gek, we houden toch van elkaar?
2
6%
Beiden
4
13%
Jeetje wat maak jij toch steeds rare polls maar ik vind je wel lief hoor
7
23%

Totaal aantal stemmen: 31

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Anja Lasagna schreef:Sticky ook een waarschuwing gehad mbt het schofferen van Babette en Irene toch? Over die laser en hormonenopmerking?
Schofferen? Het was een droge constatering, en er is een flinke discussie op gevolgd.
Ik heb in die opmerking Lisa ook nog een eretravestiet genoemd, oftewel een travestiet die trots is en iets bereikt, en mijn opmerking over Johnn's anekdotes bij de koffieautomaat is inmiddels ook wel aardig uitgepraat geloof ik. Niet dat we het eens zijn, maar dat hoeft ook niet.
Dus ik vond die waarschuwing ook wel erg snel en niet zo terecht.

Sticky
Vrouw
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Sticky schreef:Dus ik vond die waarschuwing ook wel erg snel en niet zo terecht.

Sticky
+1
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Anja Lasagna schreef:
johnn schreef:Ik stel hier een algemene vraag:

Gaan we nu hier ook het wellus/nietus spelletje krijgen, het 'moddergooien', het elkaar 'afz**ken' en het 'op de man/vrouw' spelen?????
Nou, als jij nou goed en consequent modereert, dan valt het misschien allemaal wel mee?
De uitlatingen die Morbide en Melina over mij doen vallen toch onder de noemer 'schofferen' in de regels hier?

Tot nu toe merk ik nog niets van enige activiteit in die richting.

Nogmaals: het kan me zelf niet zo schelen hoor, hoe Morbide en Melina tegen me te keer gaan, maar het zou prettig zijn als het modereren hier ook consequent gebeurd, niet dan?
Want pas geleden heeft Sticky ook een waarschuwing gehad mbt het schofferen van Babette en Irene toch? Over die laser en hormonenopmerking?
Ik ga hier 1 keer antwoord op geven.
1. Je verlangt actie naar mensen toe over iets wat (je eigen tekst) 'lang geleden' is gebeurd.
Ik wil wat je aangeeft op geen enkele manier goedpraten, maar wat is het effect van een actie onzerzijds op iets wat 'lang geleden' fout gedaan is???

2. Je geeft aan niets van een actie onzerzijds te merken, dus trek jij de conclusie dat we er niets aan doen.
Heb je er wel eens aan gedacht dat we ook actie kunnen ondernemen zonder dat anderen hier iets van zien (bijv. mail, PB)???
(wel even voor de duidelijkheid: in dit geval heb ik er ook (nog) niets aan gedaan want zie punt 1).

3. Je legt een klacht neer tegen iemand over iets wat 'lang geleden' is gepasseerd.........en wij zoeken het daarmee maar uit.
Feiten, data enz lever je niet, waardoor het voor ons een puzzel is om dan maar uit te gaan zoeken wat en wanneer.
Ik (we) hebben echt meer te doen in het dagelijks leven naast deze site.

4. (en deze moet men algemeen lezen en zeker niet specifiek voor/over Anja) Ik zie hier gedrag voorbij komen dat mij aan de lagere school herinnert.
Er waren kinderen die anderen steeds 'onzichtbaar' pesten (bij het langs lopen een duw geven, een tik geven enz)
Als dan op enig moment de bom barstte en het gepestte kind een knal verkocht werd er hard naar de juf/meester gerend want ' jantje had geslagen'.
Jantje kreeg dan straf want hij had idd geslagen en dat had ieder gezien.
Waarom jantje zover gekomen was, dat was niet gezien...dus dat was er niet.

De vertaling naar gedrag hier:
Mensen posten netjes binnen de regels, maar wel tegen het randje met speldeprikken.
Degenen die daar dan op ingaan zitten snel buiten de lijntjes en zijn dus de boosdoeners.
Denk hier nu met z'n allen eens over na.
Juridisch is er zelfs een term voor dergelijk gedrag: uitlokking.
(alleen gaat het daar dan over strafbare feiten)
Laatst gewijzigd door johnn op za feb 09, 2008 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anja Lasagna schreef: Nogmaals: het kan me zelf niet zo schelen hoor, hoe Morbide en Melina tegen me te keer gaan, maar het zou prettig zijn als het modereren hier ook consequent gebeurd, niet dan?
Te keer gaan? Lees eens wat van je eigen oeuvre over ex hetero transen. Of probeer nog eens iemand een passabiliteitscomplex aan te praten. Je bent me de energie, en de ban, niet waard Mila maar anders wou ik best even echt te keer gaan. Moet er wel bij zeggen dat het me deugd doet dat het koekje van eigen deeg je dermate dwarszit dat je er maar over blijf mekkeren. Fijne dag nog.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Goed, ik maak het je wat makkelijker dan.

Ten eerste: lees de sticky topic 'LAATSTE WAARSCHUWING' op het algemene forum nog eens door?

Ten tweede:

<Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 18:40 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Het was even zoeken, maar tadaa!

Morbide schreef:
't Is tegenwoordig erg hip hier om een foto van een t-etc op te google-en en vervolgens je gal te gaan spuwen. Zodat we allemaal weer even weten dat Mila hier de enige man is die er mee weg komt om zich voor te doen als vrouw. >

<ik heb nooit een foto van een T opgegoogled en blijkbaar geplaatst, dus ik weet niet waar Morbide het over heeft......of heeft het Korsakov syndroom toegeslagen? Ik weet namelijk echt van niets over een opgegooglede foto van een T>

Onder jouw neus, een paar dagen geleden. Dit valt onder een forumlid schofferen volgens de regels hier, toch?
Let wel: vanaf het besloten TS forum gecrosspost naar een openbaar forum.
Need I say more over hoe het zit met de regels daarover die hier gelden?
De desbetreffende topic is gewoon door jou van een slotje voorzien, en dat was het dan. Beetje te gemakkelijk en vooral inconsequent modereren, naar mijn smaak en idee, vooral na de waarschuwing aan Sticky's adres een paar dagen eerder.
Of was die waarschuwing aan Sticky omdat de poortwachtster van het TS forum werd bekritiseerd?

Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 23:57 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.

Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen. >

Als ik het wel heb, dan valt dit dus ook onder schofferen.

En van Melina kan ik nog ettelijke postjes opdiepen waarin ze TG's ruimschoots en openlijk schoffeert.

Modereer gewoon consequent graag. Anders druis je tegen je eigen regels in.
Uw sterverslaggeefster :-)
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

zo en ik kap nu echt met posten en reageren hier wat een kattengejankt zeg ik kwam hier als een nieuwe travo op zoek naar info maar ik lees bijna alleen maar berichten van een stel opgeschoten pubbers die elkaar zoveel mogelijk zwart willen maken zowel leden als staf. Dit was voorloppig mijn laatste berichtje, ik zie wel of ik nog een keer iets post.

( toch maar een eigen forum beginnen denk ik zo, leden zijn welkom )
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Anja Lasagna schreef:Goed, ik maak het je wat makkelijker dan.

Ten eerste: lees de sticky topic 'LAATSTE WAARSCHUWING' op het algemene forum nog eens door?

Ten tweede:

<Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 18:40 Onderwerp:

Het was even zoeken, maar tadaa!

Morbide schreef:
't Is tegenwoordig erg hip hier om een foto van een t-etc op te google-en en vervolgens je gal te gaan spuwen. Zodat we allemaal weer even weten dat Mila hier de enige man is die er mee weg komt om zich voor te doen als vrouw. >

<ik heb nooit een foto van een T opgegoogled en blijkbaar geplaatst, dus ik weet niet waar Morbide het over heeft......of heeft het Korsakov syndroom toegeslagen? Ik weet namelijk echt van niets over een opgegooglede foto van een T>

Onder jouw neus, een paar dagen geleden. Dit valt onder een forumlid schofferen volgens de regels hier, toch?
Let wel: vanaf het besloten TS forum gecrosspost naar een openbaar forum.
Need I say more over hoe het zit met de regels daarover die hier gelden?
De desbetreffende topic is gewoon door jou van een slotje voorzien, en dat was het dan. Beetje te gemakkelijk en vooral inconsequent modereren, naar mijn smaak en idee, vooral na de waarschuwing aan Sticky's adres een paar dagen eerder.
Of was die waarschuwing aan Sticky omdat de poortwachtster van het TS forum werd bekritiseerd?

Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 23:57 Onderwerp:

Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.

Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen. >

Als ik het wel heb, dan valt dit dus ook onder schofferen.

En van Melina kan ik nog ettelijke postjes opdiepen waarin ze TG's ruimschoots en openlijk schoffeert.

Modereer gewoon consequent graag. Anders druis je tegen je eigen regels in.
Als we toch gaan verwijzen naar andere postings, lees dan mijn laatste post hier maar door, met name punt 4.
Er staat bij dat dit NIET specifiek over jou gaat, maar het geldt wel degelijk OOK voor jou.
Naamswijzigingen helpen daarbij ook niet (lala <-> anja).

Meer ga ik er niet over zeggen.
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Anja Lasagna
ForumFan

petra71 schreef:zo en ik kap nu echt met posten en reageren hier wat een kattengejankt zeg ik kwam hier als een nieuwe travo op zoek naar info maar ik lees bijna alleen maar berichten van een stel opgeschoten pubbers die elkaar zoveel mogelijk zwart willen maken zowel leden als staf. Dit was voorloppig mijn laatste berichtje, ik zie wel of ik nog een keer iets post.

( toch maar een eigen forum beginnen denk ik zo, leden zijn welkom )
Dat is wel een beetje kort door de bocht hoor. Ik lees Frederiques ellenlange kritiekpostjes over de VU allang niet meer, en Melina's postjes over het wielrennen ook al lang niet meer.

Wat je vervelend vind om te lezen sla je toch gewoon over? Tenzij je (erg) negatief becommentarieerd word dan, dat is niet leuk.
Zoals Kimmy dat deed in jouw geval.
Toen was je kritiek volkomen terecht.
Anja Lasagna
ForumFan

Morbide schreef:
Anja Lasagna schreef:
je dermate dwarszit dat je er maar over blijf mekkeren. Fijne dag nog.
Je leest het verkeerd. Ik heb grote moeite met je achterbakse gedrag door over mij met naam te posten op een besloten forum. Dat past namelijk helemaal niet bij de 'holier than thou' houding die je op het openbare forum tentoon spreid.
Pas toen ik er over begon omdat ik het via een ander zelf had gelezen had je 'het lef' om je kritiek op mij hier op een openbaar forum te posten.
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Anja Lasagna schreef:
Morbide schreef:
Anja Lasagna schreef:
je dermate dwarszit dat je er maar over blijf mekkeren. Fijne dag nog.
Je leest het verkeerd. Ik heb grote moeite met je achterbakse gedrag door over mij met naam te posten op een besloten forum. Dat past namelijk helemaal niet bij de 'holier than thou' houding die je op het openbare forum tentoon spreid.
Pas toen ik er over begon omdat ik het via een ander zelf had gelezen had je 'het lef' om je kritiek op mij hier op een openbaar forum te posten.
Wat morbide gedaan heeft is idd niet netjes.
De aanleiding daarvoor was (zoals ik begreep) ook niet chique (understatement).
JIJ bent echter degenen die hier maar op blijft terug komen en het maar blijft oprakelen.
Ik stel voor dat je hier dus NU mee gaat stoppen (en dat kan op 2 manieren, kies zelf maar welke manier (kleine hint: vrijwillig of onvrijwillig))
Je geeft zelf aan dat we beter moeten modereren en strakker de regels moeten naleven.......ok, dat kan dan.
Zelf heb ik altijd de insteek gehad dat we (om het even naar verkeer te trekken) 'niet moeten bekeuren voor 51 waar 50 is toegestaan'.
Sommige mensen hebben dus blijkbaar wel liever een bekeuring voor 51 (of moet ik begrijpen dat ze liever zien dat anderen die krijgen???)

Dan nog even een algemeen iets:
Iemand die vanaf nu een ban krijgt wordt ook niet meer na verloop van tijd 'gedoogd' bij terugkeer.
Wil iemand terugkomen, kan dat alleen NA goedvinden van ons (dus na overleg met ons).
Stealth terugkeren kan misschien een mogelijkheid zijn, zorg er dan ook voor dat je heel erg stealth blijft, want bij ontdekking volgt er wederom een ban zonder terugkeermogelijkheid.
Groetjes,
Afbeelding

Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Anja Lasagna schreef: Morbide schreef:
Ik wil hier dus even op reageren..Dit stukje stond dus bij een topic die ik had geschreven en het ging er hier dus om...

Patricia1979 schreef:

Ook wel bij pre-op transen:

http://nl.netlog.com/Prescillats

Ieder z'n eigen, maar ik zou me kapot schamen als ik er zo overdreven en hoerig bij zo lopen als TS. En dit voorbeeld hierboven is nou een voorbeeld van dikke lagen make-up. Je bent geen dikke lagen make-up nodig. Het kan ook subtiel.

ach ja ik heb er geen probleem mee ik kleed me niet altijd zo dit is meer voor het uitgaan en wat een ander er van vind mij een biet als ze me niet willen zien kijken ze maar een andere kant op..en ja die lagen make-up is avond make-up en party make-up..daarbij ik zie vaak genoeg biovrouwen die nog meer make-up op hebben dan mij.. iedereen heeft wel eens zijn dagen om er een keer extreem bij te lopen denk ik dan maar..dus ja waar hebben we het over de een vind het hoerig de ander kinky en de ander weer mooi...iedereen heeft een eigen smaak....

Het maakt mij dus niet uit wat een ander er van denk ik zeg maar zo oordeel niet over een ander als je niet over jezelf kan oordelen als je over jezelf kan oordelen mag je pas over een ander oordelen... Daarbij heeft mila dus ook gezegt dat ik een hoer ben sorry maar als we oude koeien uit een sloot gaan halen dan moet je dus ook de dingen er even neerzetten met waar het omgaat en niet even met je vinger gaan wijzen..van o kijk die er eens uit zien kijk eerst maar eens naar je eigen voor je naar een ander kijkt ik vond dit dus ook een zeer kwalijke zaak dat er dus een profiel van mij bij wordt gehaald zonder dat ik me dus kon verdedigen..Als je niet tegen de foto's kan waar ik in een minirok op sta moet je lekker verder gaan kijken mensen die een ander de grond in proberen te boren doen dit uit jaloezie om er zelf beter van te worden..

Was dit niet een site voor alle soorten T groepen en is het niet zo dat het hier om respect voor anderen gaat ik vind het dus de laatste tijd erg achteruit gaan wat betreft het respect voor anderen hebben..Ik ben dus ook van mening dat somigen hier ook wel eerst eens even mogen gaan afvragen of het wel zo leuk is om anderen door het slijk te gaan halen..Daarbij wil jij ook niet behandelt worden als ieder ander dus begin eerst eens bij jezelf en ga dan pas een je frustraties op een ander uiten mits je daar een geldige reden voor hebt..en ik noem geen namen mensen die zich voelen aangesprokken weten dan ook genoeg..

voor de rest ja nieuwe mensen die hier komen die gaan gelijk weer weg omdat het inderdaad zo een gekibbel en geruzie is steeds maar weer die oude koeien die uit de sloot worden gehaald ben benieuwd wanneer die sloot nu eens leeg is met al die oude koeien..of het moet een bodemloze put met oude koeien zijn en dan blijf je dus door geen met alles...
Groetjes Prescilla
lightningbolt
ForumFan

Prescilla schreef:Ik wil hier dus even op reageren..Dit stukje stond dus bij een topic die ik had geschreven en het ging er hier dus om...

Patricia1979 schreef:

Ook wel bij pre-op transen:

http://nl.netlog.com/Prescillats

Ieder z'n eigen, maar ik zou me kapot schamen als ik er zo overdreven en hoerig bij zo lopen als TS. En dit voorbeeld hierboven is nou een voorbeeld van dikke lagen make-up. Je bent geen dikke lagen make-up nodig. Het kan ook subtiel.

oude koeien die uit de sloot worden gehaald
haha oude koeien uit de sloot halen. Daar doe je dus zelf ook aan mee :roll:

Maar wat wil je hier nou mee? Dit is lang en breed elders hier uitgekauwd.

En mijn mening erover verandert niet. PUNT.

Ieder zhaar eigen mening toch
lightningbolt
ForumFan

Re: Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?

elsie schreef:wat denk je?
Als het allemaal te lief wordt, dan wordt het ook gauw te PC
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

hoi prescilla,

Ook voor jou geldt: niet door blijven gaan.
Het voorval waar jij aan refereert is van augustus 2007, dus inmiddels 6 maanden geleden. (volgens je eigen blog)
Dat de betrokkene nu hier over andere dingen op de vingers getikt wordt, wil niet zeggen dat er ook zaken uit andere bronnen en verleden tijd ineens bijgehaald moeten worden.
Laten we het met z'n allen ook geen heksenjacht laten worden.
Groetjes,
Afbeelding

Anja Lasagna
ForumFan

Huh?

<Daarbij heeft mila dus ook gezegt dat ik een hoer ben>

Heb ik dat ooit geschreven? Ik weet heel zeker van niet, en zoals Johnn al schreef is dat van augustus 2007, dus een paar maanden voordat jij als prescilla TS met herkenbare foto's en al 'je diensten' aanbied op dutchcontacts.nl, for all to see...Maar dan niet als kapster of zo.....
het is een openbare site namelijk.

Zeg nou zelf? Waar maak je je druk over? Op die site sta je met je naam en herkenbare foto's van jezelf.
En ik heb nix tegen hoeren hoor, maar wel tegen hypocrisie.

Ik zal de link hier maar niet plaatsen, dat mag vast niet. En daarbij zou ik onbedoeld reclame voor je maken, en dat gaat me wat te ver hoor.
Daarbij is je 'advertentietext' wat aan de ranzige kant, maar dat is inherent aan de business geloof ik.

Enneh, dan zou de aanhef van deze topic veranderd kunnen worden in

'Kan dit forum een beetje meer betaalde liefde gebruiken'? ;-)
Gesloten