hypocriet gedrag

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

**** schreef:Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
Oei...en nu ben ik bang! Stel je voor dat de chat je hele leven is....

Voor de anderen: dit gaat niet alleen over Samira btw.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Laten we t er maar op houden dat deze reacties, nota bene van een ops (!!), typisch zijn voor de algehele houding van de meeste T's.... Maar ondertussen wel gerespecteerd en geaccepteerd willen worden door de boze buitenwereld... Als men zelfs zo vijandig naar elkaar toe is, verwacht dan ook niks van die buitenwereld. Ik ga er mijn best in ieder geval niet meer voor doen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Bericht door **** »

Onbeschoft & asociaal gedrag wordt nergens (zelfs op geen enkele irc server) getollereerd Amber! Succes verder met je leven!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Nog steeds geen verklaring waarom er met meer dan twee maten gemeten wordt. og steeds geen ntwoord op de vraag waarom ik een van mn beste vriendinnen geen kutwijf mag noemen (terwijl iedereen weet dat het verre van n serieuze scheldpartij is) maar waarom een ops we iemand mag uitschelden voor looser. Waarom ene Bianca de Milo wel mensen mag beledigen en transseksuelen wel hij, hem en guy mogen noemen, maar ik niet.

Mijn leven houdt niet op de chat. Een ops die een van de vastere chatters niet eens kent is een schande. Een ops die op deze manier reageert betreurenswaardig. Succes, ga zo door en verwacht vooral helemaal niks meer van een ander.

Bericht door **** »

Amber.

Je lokt nu een persoonlijke vete uit en ik maak er slechts nog de volgende laatste woorden aan vuil.
Hier staan de chatregels http://www.travestie.org/html/index.php ... d=javachat .

Woorden als kutwijf (met capslock aan) en een post-op TS aanspreken met meneer, hij, hem en "op zijn pik getrapt zijn" is niet gepast.
Integendeel .... het is zelfs kwetsend!

Aju!

Samira_ sets mode: +negeerstand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

**** schreef: Woorden als kutwijf (met capslock aan) en een post-op TS aanspreken met meneer, hij, hem en "op zijn pik getrapt zijn" is niet gepast.
Integendeel .... het is zelfs kwetsend!
iemand looser noemen (wat jij vanavond deed) en een pre op ts hij hem en guy noemen (wat BdM deed) is dat natuurlijk niet?
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

**** schreef:Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
Je kunt niet echt trots op jezelf zijn Smier, een held ben je ook al niet, je ontloopt elke confrontatie. je bent niet objectief. Als "leider" van de chat laat je te veel meeslepen door emoties. Ik zou me afvragen of je wel capabel bent voor die funktie. Daarnaast moest ik je automatische welkomstbericht ook al verbeteren op de correctheid van je engels, ok dat doet minder ter zake, maar wel iets om in je * te steken !
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Het zal wel aan mij liggen, maar of iemand gelijk heeft of niet, zulke praat, en heen en weer gescheld vind ik toch niet gepast. Houd aub een ordinaire scheld partij in privé sferen.

( "gepast" niet per definitie mijn mening, maar gepast in de zin van de sfeer en normen, de hoge niveau van de site zelf. Juist omdat men over het algemeen wel fatsoenlijk en respectvol met elkaar om gaat. )

Dat straat taal, gescheld en gebruik van denigrerende namen kun je buiten de site genoeg aanhoren en naar eigen behoefte zelf uitkramen. Laat het daar aub en niet hier.

Als je toch grieven hebt met iemand, wees dan zo fatsoenlijk tov de andere site gebruikers, en stuur een pm naar de betreffende persoon / personen.

Klagen over anderen terwijl "je" zelf steeds denigrerende woorden herhaalt lijkt op wat kinderen doen wanneer ze een woord niet mogen zeggen. "dus ik mag niet ****** zeggen". :o :-? :( :cry: En op die manier TOCH het zeggen.

Doe wat je niet kunt laten. Alle vrijheid maar heb dan wel respect voor de mede gebruikers van de forum. Als anderen in de "fout" gaan hoef je dat dan niet zelf opzettelijk ook te gaan doen. Mijn mening.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

nog even voor de duidelijkheid: KUTWIJF was tegen mij gericht..daar hoeft Amber niet voor geband te worden...ten eerste kan ik prima voor mezelf opkomen, ten 2e is dat de manier zoals Amber en ik met elkaar omgaan
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat weten we wel Janette, maar volgens mij doelde Petra daar nu net niet op.

Irene
Kleine stapjes
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Mijn reactie was gericht op Samira (oftewel ****)

Naar Petra kan ik alleen zeggen dat ze helemaal gelijk heeft, maar ja...dingen moeten wel gezegd kunnen worden, en subtilitiet is niet mijn sterkste kant :(
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Tja, wat er precies is gebeurd weet ik natuurlijk ook niet, maar als ik dit zo lees lijkt dit me een jammerlijk uit de hand gelopen misverstand. Misschien moeten beide partijen gewoon even afstand nemen en tot rust komen?

Het is zelfs mij als nieuwkomer al wel duidelijk dat binnen de T* wereld men niet altijd even tolerant tegenover elkaar is, maar er voor weglopen of er elkaar om in de haren vliegen lijkt me ook geen oplossing. Vooral niet als degenen die wel open/tolerant zijn ten opzichte van anderen weglopen, want dan blijven we maar zitten met de minder tolerante mensen en verandert er nooit iets. Dan lijkt het me juist beter om meer openminded mensen er bij te trekken en de minder tolerante mensen te negeren zodat die vanzelf de minderheid worden, toch? :-?

Zelf heb ik iets van leven en laten leven. Het kost me al moeite genoeg om mezelf te accepteren, laat staan dat ik me druk ga maken over hoe anderen hun T* zijn ervaren. :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

O, verbrande vingers, :cry: de mijne.. :(
Van een ban weet ik niets en wil ik ook niet weten.

Persoonlijk vind ik het niet prettig om zulke woorden / taal hier te lezen. Of het van Amber komt of welke persoon dan ook.
Ik kan me echter wel inleven dat er een verstand houding tussen mensen is, waarbij anders grove taal een heel ander betekenis heeft, maar dan wel tussen beide. Dat is dan een begrip tussen beide. Prima, zolang het inderdaad tussen beide blijft. Maar het blijft niet tussen beide, hier op het forum.

Het enige wat daar "op aan te merken is", is dat ook anderen de postings lezen en daar mee ook die woorden lezen. Wees er bewust van of anderen het dan zo prettig vinden om zulke woorden te lezen. Het is maar de vraag. Dan zou ik zeggen, dat is ongepaste woord gebruik, dan wel hier. En zegt niets over wat personen elkaar wel of niet "kunnen" noemen tussen beide in het privé. Is gewoon mijn mening.

Ieder moet gewoon doen naar haar / zijn eigen beleving. Maar houd daar mee rekening dat een bepaalde ongeschreven etiket kan zijn wat van ieder "verwacht" wordt. Ik vind dat door het gebruik van zulke woorden het niveau iets naar beneden gehaald wordt, al is het dan maar tussen twee personen. Er schuilt een gevaar in dat als twee het doen, worden misschien dan ook anderen iets vrijer.

Voor alle duidelijkheid, ik bepaal niets. Geef alleen mijn mening. En die kan je aan de wind mee geven als je dat wilt.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Ik moet altijd lachen als ik dit soort dingen lees.
Alles moet kunnen.
Maar als je een bepaalde mening hebt die niet mee gaat met de "alles moet kunnen" regel, kan je zelf opeens niet.

Hoezo hypocriet? :lol:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

janette schreef:Mijn reactie was gericht op Samira (oftewel ****)

Naar Petra kan ik alleen zeggen dat ze helemaal gelijk heeft, maar ja...dingen moeten wel gezegd kunnen worden, en subtilitiet is niet mijn sterkste kant :(
Janette, He', je bent wie je bent en wees daar trots op, daar is er maar één van. :wink:

Dit is een forum, mee lezen en discussiëren is wat je hier doet en het is zeker niet de bedoeling dat ieder zich stil houdt. Of je nu wel of niet subtle bent, dat is karakter, en komt wat mij betreft nooit ter discussie. Karakter is je eigen en hoef je je daar zeker niet voor te excuseren.
Plaats reactie