Oei...en nu ben ik bang! Stel je voor dat de chat je hele leven is....**** schreef:Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
Voor de anderen: dit gaat niet alleen over Samira btw.
Moderator: Moderators
Oei...en nu ben ik bang! Stel je voor dat de chat je hele leven is....**** schreef:Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
iemand looser noemen (wat jij vanavond deed) en een pre op ts hij hem en guy noemen (wat BdM deed) is dat natuurlijk niet?**** schreef: Woorden als kutwijf (met capslock aan) en een post-op TS aanspreken met meneer, hij, hem en "op zijn pik getrapt zijn" is niet gepast.
Integendeel .... het is zelfs kwetsend!
Je kunt niet echt trots op jezelf zijn Smier, een held ben je ook al niet, je ontloopt elke confrontatie. je bent niet objectief. Als "leider" van de chat laat je te veel meeslepen door emoties. Ik zou me afvragen of je wel capabel bent voor die funktie. Daarnaast moest ik je automatische welkomstbericht ook al verbeteren op de correctheid van je engels, ok dat doet minder ter zake, maar wel iets om in je * te steken !**** schreef:Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
Janette, He', je bent wie je bent en wees daar trots op, daar is er maar één van.janette schreef:Mijn reactie was gericht op Samira (oftewel ****)
Naar Petra kan ik alleen zeggen dat ze helemaal gelijk heeft, maar ja...dingen moeten wel gezegd kunnen worden, en subtilitiet is niet mijn sterkste kant