hypocriet gedrag

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

hypocriet gedrag

Bericht door AM_ber_79 »

Nu ik iets langer mee draai op t forum, de chat en de T-wereld weet ik eindelijk onder woorden te brengen wat me nu echt het meeste tegen staat tegen de T-wereld. De hypocriete houding van de meesten. Men wil graag het hele gebeuren uit de taboe sferen halen, maar hebben zelf grotere taboes dan de buitenwereld. Men verlangt dat de buitenwereld hen accepteert zoals ze zijn, maar weigeren een ander te accepteren om wie degene is. Men vind het erg als ze niet als volledig vrouw gezien worden, maar meten vervolgens wel zelf met twee maten. Het is schrijnend om te zien dat er nog zovelen in de kast zitten, er niet uit durven door deze hypocriete laffe houding. Het is zielig om te zien dat velen het niet eens willen inzien. Ik dacht dat ik veel had mee gemaakt in de jaren dat ik in de kerk kwam, maar dit is nog veel erger. Jammer...heel erg jammer. Ik wens jullie veel succes verder met alles, maar ik trek me terug van hier. Ik stap liever uit de cirkel en ga liever verder met mn eigen leven dan dat ik nog langer tijd en energie steek in zoiets nutteloos als hier rondhangen.

Oh ja...en Janette is een KUTWIJF! maar wel een hele lieve!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Ik draai zelf wat minder lang mee, maar toch blijkt het genoeg om te ervaren dat een gemeenschap die als doel heeft bevrijdend te zijn, zo'n verstikkend effect heeft die overloopt van ongeschreven wetten. Wat dat betreft is de vergelijking met de kerk terecht. Een verzameling zuur georienteerde mensen onder het juk van de zwepenmepper boven in de hierarchie. Het is dan ook ironisch dat juist degene wiens mond gesnoerd wordt op de chat degene is die er juist alles aan doet om taboes te doorbreken en het phenomeen T in een zonniger daglicht stelt. (en dat geldt trouwens ook voor burgertrutje Claudia Zomer) I love you guys ;) en ik zeg express "guys" omdat deze mensen met de taboes om kunnen gaan. Zonder Amber zal het er niet veel gezelliger op worden ben ik bang.

Je KUTWIJF !!, Janette
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik draai ook al een poosje mee en herken de frustratie, maar ik heb me nooit laten wegjagen en daar ben ik blij om, al heb ik ook wel momenten gehad, dat ik dacht laat ze allemaal de klere (niet sekse gebonden) krijgen. Uiteindelijk bleek het me toch allemaal waard te zijn.

met andere woorden blijf nog even Amber ;-)

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb op een gegeven moment ook een tijdje weinig tot niets gelezen en niet gereageerd. Maar door juist wel aanwezig te blijven probeer ik mensen een spiegel voor te houden als ze een beetje kort door de bocht gaan. En als ik dat zelf doe wil ik ook dat iemand dat bij mij doet. Zolang je geen respect naar elkaar toe in de groep t* hebt, hoe kun je dan respect van de "buitenwereld" verwachten ?
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Irene schreef: Uiteindelijk bleek het me toch allemaal waard te zijn.
Wat is t me waard? Wat is t jou waard? Is t me nog waard om te vechten? Is t me waard om te blijven en te zien hoe verschrikkelijk hypocriet de hele boel is? Nee, dan rot ik toch liever op. Ik ga liever verder dan dat ik blijf hangen. Ik wil iets bereiken in mn leven.

Weet wel dat ik t over "velen" en "meesten" heb Irene....dus niet iedereen!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Er is hier een periode geweest die ikzelf de M&M periode noem die werkelijk schunniger was dan alles wat hier de laatste tijd is geschreven. M&M hebben het gelukkig opgegeven en sindsdien is de sfeer hier weer een stuk beter, we vliegen elkaar nog wel in de haren, maar we trekken ze niet meer uit ;-)

Irene
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Zonder Amber zal het er niet veel gezelliger op worden ben ik bang.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Amber, het was mij ook al opgevallen dat sommige mensen af en toe nogal fel op je leken te reageren zonder dat ik echt snapte waarom ze zich zo aan je ergerden (ik weet natuurlijk niet wat er allemaal op de chat gebeurd is). Maar ik wou me er niet mee bemoeien dus heb ik me maar stil gehouden in dat soort gevallen. Dat had ik misschien niet moeten doen, want nu heb je misschien het gevoel dat iedereen tegen je is terwijl dat echt niet zo is.

Ik vind dat je hier een beetje leven in de brouwerij brengt en een bijzonder positieve instelling hebt waar mensen zoals ik die nog bezig zijn met uit de kast te komen zich aan kunnen optrekken.

Dus ik wil me bij Irene aansluiten, blijf alsjeblieft nog even :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

t feit dat ik hier niet meer kom of post wil nog niet zeggen dat ik niet meer bereikbaar ben. Je kan me altijd nog n PB sturen...en als ik je mag dan pb ik je vanzelf wel terug! :wink:

Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Niet erg leuk om te lezen. Ik ben een paar dagen afwezig geweest, en weet ook nog niet precies wat er aan de hand is, al zal me dat ongetwijfeld nog duidelijk worden. Het lijkt er op dat de bekrompen menigte weer eens heeft toegeslagen. Dat de plaats waar iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn het "ik ben wie ik ben" principe toch liever vervangt door "jij bent zoals ik vind dat je moet zijn". En daarbij die "andersdenkenden" of "anderszijnden" dus in hun eigen stappen ondermijnende. Jammer. Het lijkt hier maar niet op te kunnen houden.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Claudia Zomer schreef:Jammer. Het lijkt hier maar niet op te kunnen houden.
Ach, het is hun gemis. Hun beperkte levensvisie die hen belet om uberhaupt te mogen ruiken aan geluk. Zo "vrij" dat ze in een rok mogen/kunnen/durven lopen dat ze niet doorhebben hoe gevangen ze zijn in door anderen opgelegde regels hoe t zou "moeten". En weet je wat nog het meest typische is? Of juist niet... Degenen over wie t gaat, reageren hier niet eens.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Amber schreef:
Of juist niet... Degenen over wie t gaat, reageren hier niet eens.
Dan kun je toch gerust blijven ;-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

:lol: :lol: :lol:

Wie heeft in godsnaam die zieligerd van een *censuur door mods* Samira aangesteld als ops op de chat? *censuur door mods*, wat n sukkel.... :lol: :lol: Die is wel heel snel op zn pik getrapt zeg! Mieters, wt een stel zieligerds zijn t toch.

Nogmaals...die hebben nog steeds niet gereageerd op dit topic... En in dit geval is geen antwoord ook een antwoord!

Bericht door **** »

Het feit dat jij het vrouwlijk geslacht aanspreekt met hem, hij en pik zegt al genoeg.

Onbeschofte grootbekken zoals jij worden door geen enkele chat -ops getollereerd!

Bericht door **** »

Als ik jou ooit nog eens zie op de chat schop ik je er pardoes vanaf, believe me I will !!!!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

**** schreef:Het feit dat jij het vrouwlijk geslacht aanspreekt met hem, hij en pik zegt al genoeg.

Onbeschofte grootbekken zoals jij worden door geen enkele chat -ops getollereerd!
:lol: :lol:

Mar zodra daar melding van gedaan wordt, doe je er helemaal niks mee! Hoe sneu. Neem nog een beetje hormonen, je reageert zo heerlijk agressief mannelijk!

btw: iemand begroeten met kutwijf mag niet, ondanks dat het een van je allerbeste vriendinnen is en IEDEREEN (behalve n ops, hoe sneu) dat weet. Maar iemand uitmaken voor looser mag wel? een ops die iemand uitscheld en bedreigt, GEWELDIG! Over hypocriet gedrag gesproken!

Ik lig hier echt dubbel van het lachen,bedankt! Dit is echt humor!

Plaats reactie