bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Nou ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De SP wil spoeddebat over plan Hoogervorst!
Inderdaad een goede zaak dat de SP, als enige echte oppositepartij, dit nog eens wil bespreken in de kamer.

Maar Chantal, je bent toch hopelijk niet zo naief om te denken dat de vergoeding voor ontharing bij TS-en hierbij een item zal zijn?

De SP wil, terecht en begrijpelijk, scoren. Dat doe je echt niet met TS-en hoor.

Groetjes,
Esther
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Esther schreef:
Nou ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De SP wil spoeddebat over plan Hoogervorst!
Inderdaad een goede zaak dat de SP, als enige echte oppositepartij, dit nog eens wil bespreken in de kamer.

Maar Chantal, je bent toch hopelijk niet zo naief om te denken dat de vergoeding voor ontharing bij TS-en hierbij een item zal zijn?
Nee tuurlijk niet! Maar het zou mooi zijn als ze dat in het gehele plaatje meenemen.

Naief was ik toen ik 23 was... Daardoor heb ik nu 2 dochters (waar ik overigens zielsveel van hou hoor!) :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie