Aktueel: beroemde auto-tuner bouwt nu zichzelf om

Algemeen

Moderator: Moderators

Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Lisa met een S schreef:Coco,
Coco schreef:Hoe kun je iemand in zijn waarde laten als je elkaar niet begrijpt?
Iedere mens heeft recht om met waardigheid te worden behandeld. Hij of zij hoeft er niks voor te doen. Het is de omgekeerde wereld om te eisen dat je dat recht op welke manier dan ook moet verdienen. Ik hoef niks te bewijzen, niks uit te leggen, om te verwachten dat ik netjes wordt behandeld, zelfs als men niet met mij eens is. Als je inderdaad je medemens respecteert, dan laat je ze in hun waarde onvoorwaardelijk, ook al begrijp je ze niet.
Coco schreef:En nee, je poging om het uit te leggen is niet geslaagd. Want je schrijft wel veel in je posting, maar een antwoord geef je niet.
Als jij mij daarvoor de zwarte piet toe wilt spelen, vind ik het best. Wij kunnen eeuwig welles-nietes spelen, maar dat heeft weinig zin. Ik denk dat het voor ons allebei vergeefse moeite is om nogmaals te proberen en verkies liever om gewoon te accepteren dat het zo is, zonder de schuld bij een van ons neer te moeten leggen. Hiermee laat ik ons allebei in onze waarden.
Coco schreef:Sorry, ik ben niet zo slim als de rest hier. Vergeef me mijn lompheid.
Of je niet slim bent zijn jouw woorden, niet de mijne. Maar slimheid en lompheid hebben niks met elkaar te maken. De slimste mensen kunnen vaak ook erg lomp doen. Er is geen excuus voor onbeleefdheid, en lompheid kan je voorkomen. Als je zelf vindt dat je lomp bent geweest, kan je daar wel wat aan doen.

Groetjes,
Lisa
En Lisa-ik-wil-het-laatste-woord-hebben heeft weer gesproken. Je mag, hoor. Ik heb hier geen meer zin in. I surrender.

Van respect heb je trouwens weinig kaas gegeten, maar laat maar hangen. Dat begrijp je toch niet. En waarom zou je? Begrip is in jouw optiek toch niet nodig?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Gelukkig lees ik niet de Aktueel :P
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Coco schreef:En Lisa-ik-wil-het-laatste-woord-hebben heeft weer gesproken. Je mag, hoor. Ik heb hier geen meer zin in. I surrender.

Van respect heb je trouwens weinig kaas gegeten, maar laat maar hangen. Dat begrijp je toch niet. En waarom zou je? Begrip is in jouw optiek toch niet nodig?
Zucht ... en zo wordt er, zodra men geen fatsoenlijke argumentatie meer weet op te bouwen, weer met modder geslingerd. Waar is dat voor nodig? Ben ik onbeleefd tegen je geweest? Heb ik iets gezegd om jou te beledigen? Als dat zo is, dan mijn verontschuldigingen. Het is nooit mijn bedoeling geweest om jou of wie dan ook te kwetsen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Sanne
ff weer wat posten

Bericht door Sanne »

The best defense against logic is ignorance.
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Sandee schreef:The best defense against logic is ignorance.
Er wordt ook gezegd:

"Insult is the last refuge of the out-argued" ;-)

Lisa ;-)
If all else fails, buy new shoes
Sanne
ff weer wat posten

Bericht door Sanne »

Lisa met een S schreef:
Er wordt ook gezegd:

Lisa ;-)
Grasshopper always wrong in argument with chicken :wink:
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Sandee schreef:
Lisa met een S schreef:
Er wordt ook gezegd:

Lisa ;-)
Grasshopper always wrong in argument with chicken :wink:
and ignorance is bliss... 8)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Janiek schreef:Ik zag het wel al helemaal voor me :o . Er zou eens een trans moeten opstaan in die kringen. Ze zijn er wel, christelijke transen, een dominee zelfs, maar niet aan die kant van het spectrum :wink: .
De aandacht aan "die kant van het spectrum" is er wel degelijk, zie onder meer hier of hier.

Ik denk dat ook over de EO (te) veel steriotype gedachten bestaan. Het zou mij niet verbazen als de EO veel meer aandacht aan transseksualiteit besteed als -bijvoorbeeld- de TROS.

Groetjes,

Frederique
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:
Janiek schreef:Ik zag het wel al helemaal voor me :o . Er zou eens een trans moeten opstaan in die kringen. Ze zijn er wel, christelijke transen, een dominee zelfs, maar niet aan die kant van het spectrum :wink: .
De aandacht aan "die kant van het spectrum" is er wel degelijk, zie onder meer hier of hier.

Ik denk dat ook over de EO (te) veel steriotype gedachten bestaan. Het zou mij niet verbazen als de EO veel meer aandacht aan transseksualiteit besteed als -bijvoorbeeld- de TROS.

Groetjes,

Frederique
Ik kan me iig hun Jong uitzendingen nog wel herinneren, en daarin waren ze uitermate respectvol tegenover de meisjes waar het om ging.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik kan me iig hun Jong uitzendingen nog wel herinneren, en daarin waren ze uitermate respectvol tegenover de meisjes waar het om ging.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooringenomen was naar de EO toe, maar kan niet anders dan respect betonen naar de integere manier waarop zij hiermee omgegaan zijn.
Cyn.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Frederique_ schreef: De aandacht aan "die kant van het spectrum" is er wel degelijk, zie onder meer hier of hier.

Veel meer aandacht da's één, maar ook op een manier waar alle andere omroepen nog heel veel van kunnen leren. Wat betreft de kwaliteit van de EO documentaires staan ze vaak op dezelfde eenzame hoogte als de BBC. Geen sensatiezucht, maar een begripvolle, integere behandeling van een moeilijke onderwerpen met daarbij een hele hoop achtergrondresearch.

Dat de Evangelische Omroep daarbij ook trouw blijft aan hun Christelijke signatuur vind ik eigenlijk ook alleen maar goed. Teveel omroepen zijn hun beginselen in de loop der jaren gemakshalve vergeten en hebben nu dus een imagoprobleem.
laura-24
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door laura-24 »

tralalalalaa *komt ff zingend langs in de hoop de sfeer te verlichten met stereotyp vrouwelijk gedrag.. DUS... druk aan het hoofd :)

hi iedereen dit is mn eerste geposte bericht op dit forum.. ik ben laura

ik voel me vrouw.. dus alles wat ik doe lijkt voor mij vrouwelijk gedrag.. hoe lijkt dat voor jullie? :D boeiend.. ff gewoon doen .. en hou het bij de feiten.. en niet met dingen gaan strooien die fout geinterpreteerd kunnen worden.. want ik neem alles heeeeeeeel letterlijk :lol: van me paps geleerd...

gras is groen maar groen is geen gras

travestieten zetten geen vrouwbeeld neer.. ze proberen een vrouwbeeld neer te zetten.. en je eigen vrouwzijn bepaald alleen voor je zelf of je een vrouwbeeld neerzet .. want voor een ander kan het lijken op een mannenbeeld.. met afwijkende vormen bijv.. ik denk dat er weer teveel met hokjes gespeeld word
geen woorden maar daden
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Gezellig Laura, ga je een orkestje maken ...doe ik mee :wink:
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Over de EO heb ik niets te klagen !!

Ook ik kan me de uitzending van Jong goed herinneren, leuke en educatieve manier hoe hij, Mark Dic, het programma presenteerde. Ook andere onderwepen trouwens want het is een serieuzere vorm als de BNN versie: Je zal het maar hebben, wat meer zelfspot en humor "moet" hebben. Ook wel een goed programma, maar de aandacht naar het verhaal is bij de EO vele malen hoger dan bij de Tros of BNN. Ook met mijn werk kom ik wel eens over de vloer bij de EO en geen enkele vervelende reactie of blik gehad, net als bij alle andere klanten ontvangen als elek andere dag dat ik mijn werk nog deed voor mijn RLE.

Elk vooroordeel over de EO is in mijn ogen dan ook onterecht !
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Plaats reactie