Joy schreef:En ik vind het bezwaarlijk dat je het topic vervuilt met dit soort onzin, juist jij die ieder lichtelijk ontspoort topidc meteen dicht wil gooien
Esther kan zich verder niet verdedigen omdat ze hier niet komt en derhalve geen weet heeft van dit topic, een nonargument dus
Janiek kwam ook al lang niet op het forum en is teruggekeerd en datzelfde geldt voor Petra dus kan Esther -- die hier misschien toch niet vaak meer schrijft maar weldegelijk af en toe komt kijken -- reageren als zij dat wil. Dus als wij het over nonargument hebben loop jij hier voorop.
Bovendien spreekt de draad voor zichzelf; iedereen kan zelf het hele verhaal lezen (inclusief de eigen woorden van Esther) en voor zichzelf beslissen wat zij er zelf van denken. Mijn doel was de reputatie van Travestie.org te beschermen en heb bovendien geen aanval op Esther uitgevoerd maar alleen de reden gegeven voor haar verbanning.
En wat jij bezwaarlijk vindt is voor mij geheel niet interessant. Wij weten inmiddels dat jij je verheven voelt en beter dan de meeste van ons, dat regels niet voor jou gelden en dat jij denkt dat wij iets van jou kunnen leren:
Joy schreef:ach ja, helaas worden juist die mensen die zich wat sterker en directer profileren dan de middenmaat, maar wel degelijk wat zinnigs hebben te melden,vroeg of laat gebanned, of iig gedreigd met
ik noem een petra, ik noem een esther, ik noem wellicht een mila, ik noem mezelf
of het erg is?
het is zonde dat juist die mensen waar je een hoop van kan leren zo behandeld worden
een manco van een forum als dit, de mensen op het forum,of de mensen achter het forum, who knows
Joy
Tja, profeten zijn vaak miskend in eigen land. Goed dat je zelf zo zeker bent van de waarde van jouw boodschap voor de arme onwetende massa. Persoonlijk vind ik dat je aardig wat kapsones moet hebben om jezelf te vergelijken met een Petra, een Esther en een Mila. Dit zijn allemaal mensen die er redelijk in geslaagd zijn om in de echte wereld zich zelf te handhaven; ze hebben allemaal een baan en een relatie. Hoe zit dat bij jou?
En of er veel is dat wij van jou kan leren? Tja, slow-chatten kan jij als de beste.
Groetjes,
Lisa