Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten

wat denk jij?

Ja dit forum kan best wel een beetje meer liefde gebruiken
18
58%
Nee, hoor ben je gek, we houden toch van elkaar?
2
6%
Beiden
4
13%
Jeetje wat maak jij toch steeds rare polls maar ik vind je wel lief hoor
7
23%

Totaal aantal stemmen: 31

Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Anja Lasagna schreef:Huh?

<Daarbij heeft mila dus ook gezegt dat ik een hoer ben>

Heb ik dat ooit geschreven? Ik weet heel zeker van niet, en zoals Johnn al schreef is dat van augustus 2007, dus een paar maanden voordat jij als prescilla TS met herkenbare foto's en al 'je diensten' aanbied op dutchcontacts.nl, for all to see...het is een openbare site namelijk.
Maar dan niet als kapster of zo.....

Zeg nou zelf? Waar maak je je druk over? Op die site sta je met je naam en herkenbare foto's van jezelf.
En ik heb nix tegen hoeren hoor, maar wel tegen hypocrisie.

Ik zal de link hier maar niet plaatsen, dat mag vast niet. En daarbij zou ik onbedoeld reclame voor je maken, en dat gaat me wat te ver hoor.
Daarbij is je 'advertentietext' wat aan de ranzige kant, maar dat is inherent aan de business geloof ik.

Enneh, dan zou de aanhef van deze topic veranderd kunnen worden in

'Kan dit forum een beetje meer betaalde liefde gebruiken'? ;-)
iemand uitschelden voor hoer of iemand die een hoer is is heel wat anders mila dat weret jij toch ook wel als alwetend persoon..en ja ik ontvang inderdaad mannen sowhat ik ga dat niet onder een stoel schuiven en weet je wat het mooie is ik verdien er ook nog eens lekker mee...en nee je kan het niet meer terug lezen want die berichten waren na een dag verwijdert want dat was dus niet relefant voor de topic waar het dus werdt gezegt..

Maar waar het mij dus om ging is dat er hier te vaak achter iemands rug om wordt gelult en dat er mensen die niet in het straatje horen de grond in getrapt worden dit moet maar eens een keer ophouden..

John ik vind met wat ik dus zeg wel relefant want er worden hier teveel dingen omgedraait en het kan wel van augustus zijn met wat ik schrijf maar dat was dat bericht wat mila schreef dus ook dus ja wie de bal kaatst kan hem teriug verwachten maar ok als ik hierdoor een ban zou krijgen maakt mij niet uit travestie.org is de laatste tijd toch al minder geworden en dat is dus heel erg jammer..
Groetjes Prescilla
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Ik hoop wel voor je dat je het opgeeft bij de belasting hoor, je staat nu overal op het net te boek als eh, 'naaister'.
Prostitutie is namelijk niet 'zo'n lekker verdienend' beroep meer na belastingaftrek.
De belastingdienst houdt momenteel een heksenjacht, en oh oh oh, wat zijn ze streng geworden.
Uw sterverslaggeefster :-)
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Anja Lasagna schreef:dutchcontacts.nl
Die advertenties daar van ts,tv,cd,tg enz. zijn nog hilarischer en ranziger dan de contact-ads hier op de site :)
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

lightningbolt schreef:
Anja Lasagna schreef:dutchcontacts.nl
Die advertenties daar van ts,tv,cd,tg enz. zijn nog hilarischer en ranziger dan de contact-ads hier op de site :)
MET hilarische en ranzige foto's ook om de ranzige teksten te ondersteunen ;-)
Uw sterverslaggeefster :-)
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Dan nog even een algemeen iets:
Iemand die vanaf nu een ban krijgt wordt ook niet meer na verloop van tijd 'gedoogd' bij terugkeer.
Wil iemand terugkomen, kan dat alleen NA goedvinden van ons (dus na overleg met ons).
Stealth terugkeren kan misschien een mogelijkheid zijn, zorg er dan ook voor dat je heel erg stealth blijft, want bij ontdekking volgt er wederom een ban zonder terugkeermogelijkheid.

De 1e ban is eruit.
Anja heeft deze te pakken.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

zo en dit voor een topic waarin gevraagd wordt of we meer liefde op het forum nodig hebben? Inderdaad is het heel erg nodig blijkt nu wel!!! Ben enkele dagen er niet op geweest en dan mag je dit lezen :cry: :cry: :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Anja, Mila, schreef

Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.

Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen. >

Als ik het wel heb, dan valt dit dus ook onder schofferen.

En van Melina kan ik nog ettelijke postjes opdiepen waarin ze TG's ruimschoots en openlijk schoffeert.

IK geef hier eigenlijk gewoon mijn mening hoor.
Een pre-op TS, TG met mannelijk geslachtsdeel of travestiet die met een man seksuele betrekking heeft, wel die heeft naar mijn mening gewoon een homoseksueel contact.
Je kan je 1.000 keer vrouw voelen en je kan ook heel de maatschappij laten geloven dat je op en top vrouw bent .....als je naakt naast een man ligt dan liggen er gewoon fysiek 2 wezens van het mannelijke geslacht naast elkaar.
Vrijen die met elkaar dan is dat zuiver technisch gezien een homoseksueel contact.
Dat is gewoon mijn mening en dat is niet de bedoeling om daar iemand mee op zijn tenen te trappen, maar een beetje realisme moet toch nog kunnen op dit forum ?

Over TG's is mijn mening ook duidelijk.
Onder de TG noemer vallen ondertussen zoveel 'mensen' dat het voor mij geen afzonderlijke identiteit betreft, maar eerder een algemene benaming van een groep mensen die zich binnen de maatschappij niet kunnen vinden binnen de bestaande indelingen man/vrouw.
Travestiet en transseksueel is wel een duidelijke identiteit voor mij.

Groeten,

Melina
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:IK geef hier eigenlijk gewoon mijn mening hoor.
Een pre-op TS, TG met mannelijk geslachtsdeel of travestiet die met een man seksuele betrekking heeft, wel die heeft naar mijn mening gewoon een homoseksueel contact.
Je kan je 1.000 keer vrouw voelen en je kan ook heel de maatschappij laten geloven dat je op en top vrouw bent .....als je naakt naast een man ligt dan liggen er gewoon fysiek 2 wezens van het mannelijke geslacht naast elkaar.
Vrijen die met elkaar dan is dat zuiver technisch gezien een homoseksueel contact.
Dat is gewoon mijn mening en dat is niet de bedoeling om daar iemand mee op zijn tenen te trappen, maar een beetje realisme moet toch nog kunnen op dit forum ?

Over TG's is mijn mening ook duidelijk.
Onder de TG noemer vallen ondertussen zoveel 'mensen' dat het voor mij geen afzonderlijke identiteit betreft, maar eerder een algemene benaming van een groep mensen die zich binnen de maatschappij niet kunnen vinden binnen de bestaande indelingen man/vrouw.
Travestiet en transseksueel is wel een duidelijke identiteit voor mij.
Wat een haast ontroerende behoefte aan eenvoud klinkt hierin door.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Reactie op postje van John, de postjes daarna heb ik nog niet gelezen

Ja dat vind ik nu ook zo jammer!

Ik las gisteren avond dit forum en ik zag zovel onenigheid, tusen leden onder elkaar en moderators, dat ik dacht, dit moet toch ook anders kunnen?

En blijkbaar is daar ook behoefte aan ( negen stemmen!!)
maar ipv de dingen beter te maken heeft het een ban opgeleverd, ik zag al zoiets aankomen, of dat eerdaags travestie.org gewoon uit de lucht gaat omdat John het zat is...

ik denk dat hier zoveel miscommunicatie is!
Patricia bijv heeft hele goede bedoelingen over hoe het op het forum anders zou kunnen of beter zou zijn, en helaas wordt dat dan als aanval opgevat ! terwijl het gewoon goed bedoeld is.

En het is ook zo dat Mila bijv al hele lange tijd een soort van vogelvrij verklaard is hier... wat er ook over haar geschreven werd, over haar werksituatie, haar achternaam werd op het forum gegooid, er werd lacherig gedaan over een traumatische ervaring die ze had meegemaakt enz enz... er werd nooit ingegrepen, en op een gegeven moment zelfs door de moderators vrolijk meegedaan...
Het is natuurlijk logisch dat als je iemand *vogelvrij* verklaard op een forum, dat diegene zich dan ook niet meer genoodzaakt voelt zich aan de regels te houden?

Wat ik wil zeggen, beetje meer onderling begrip voor elkaar en wat liever voor elkaar zijn en wat meer naar elkaar luisteren zou mss niet eens zo n gek idee zijn?

Zomaar een ander een ban geven helpt niets... en bovendien was het hier echt uitgestorven een lange tijd...

Ik stel daarom voor de ban terug te draaien en eens de positieve kanten van elkaar te zien ipv alleen de negatieve... Mila heeft er plenty, en levert vaak ook heel interessante en goed geschreven stukjes op het forum.

En Melina, ik vind/vond het niet leuk wat je over TG's schrijft enzo...maar hoe lelijk er tegen je werd gedaan vond ik ook niet terecht en sta ik ook echt niet achter... zelfde over Prescilla; het is allemaal al lastig genoeg..

Nou mn topic ging dus over af en toe iets liefs tegen elkaar zeggen mag ook best hoor!

en dus niet over ban's uitdelen John! ;) vreselijk off topic!!!
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Ik vind bans uitdelen ook zoooo 2007....

Waar helemaal niet naar gekeken wordt is wat mensen bijdragen hier.
Van de mensen van wie ik het meest heb geleerd staat iemand die net een ban heeft gekregen op een vrij onbetwiste eerste plaats.
Vanwege een scherpe mening, een andere kijk op de zaken, die ze inderdaad vaak heeft herhaald, aangescherpt, afgebot, opgepoetst en bijgeslepen, soms tot sleetse stokpaardjes. Maar ook altijd weer niet in haar eentje, zonder reactie geen discussie he?

En behalve dat ben ik het eens met wat Elsie zegt over vogelvrij verklaard, maar dat is het niet alleen, vandaar het bovenstaande.
Tenslotte, er klopt weer eens niets van, ik had het veel beter gekund.
Op mijn verontwaardiging over de waarschuwing die ik heb gekregen, wordt niet gereageerd.
Melina mag iedere dag met stalpoten uithalen naar alles wat niet in haar zwart-wit wereld past, geen reacties.
Na de laatste waarschuwingen van Johnn haalt Prescilla een oude koe uit de sloot om mee aan te vallen en Mila wordt geband omdat ze iets terugschrijft.

SMML!

Sticky
Vrouw
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

johnn schreef:De 1e ban is eruit.
Anja heeft deze te pakken.
-1

Het lost niet echt iets op.

Ik zal Mila hier missen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef: Op mijn verontwaardiging over de waarschuwing die ik heb gekregen, wordt niet gereageerd.
Meende je dat dan serieus? En die stoerdoenerij over dat laserapparaat en die eretravestiet ook? Pffff!
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Een beetje meer liefde kan in elk forum van pas komen dus ook op travestie.org. Ik heb dus ja gestemd.
:) :lol: :)

Hoe meer mensen hoe meer meningen. Hoe meer mensen hoe meer verschillende soorten mensen. Liefde is het sleutelwoord.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Een beetje meer liefde, minder met je kont in de krib. Soms gaat het zo vaak over hetzelfde en in rondjes dat het meer een aantal mensen zijn die continue hun gelijk proberen te halen dat het echt niet meer leuk is. (ik word best wel duizelig van)

Sommige posters zorgen zo voor hun eigen inflatie dat ze niet meer worden gelezen (en serieus worden genomen)

Ook heb ik het gevoel dat alle fora hier min of meer een TS stempel hebben gekregen. :roll: Echt toppie dat zo iemand als petra71 het probeert om tussen al het geweld d'r verhaal te doen. Voor de rest blijft het uit de andere hoek akelig stil. Tja... of geen behoefte of geen behoefte meer ? Maakt niet uit wat je schrijft maar als je topic gekaapt wordt dan heb je echt pech gehad. :-?

Het wordt wel lekker rustig met een ban, maar het lost niks op. Na de vorige ban periode was het echt stil hier maar uiteindelijk kwam alles weer bij het oude. Spreek eens af in een cafe ofzo en praat het eens lekker uit ? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

mireille schreef:Een beetje meer liefde, minder met je kont in de krib. Soms gaat het zo vaak over hetzelfde en in rondjes dat het meer een aantal mensen zijn die continue hun gelijk proberen te halen dat het echt niet meer leuk is. (ik word best wel duizelig van)
+1

Het is ook nog eens dodelijk vermoeiend! :(

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gesloten