iemand uitschelden voor hoer of iemand die een hoer is is heel wat anders mila dat weret jij toch ook wel als alwetend persoon..en ja ik ontvang inderdaad mannen sowhat ik ga dat niet onder een stoel schuiven en weet je wat het mooie is ik verdien er ook nog eens lekker mee...en nee je kan het niet meer terug lezen want die berichten waren na een dag verwijdert want dat was dus niet relefant voor de topic waar het dus werdt gezegt..Anja Lasagna schreef:Huh?
<Daarbij heeft mila dus ook gezegt dat ik een hoer ben>
Heb ik dat ooit geschreven? Ik weet heel zeker van niet, en zoals Johnn al schreef is dat van augustus 2007, dus een paar maanden voordat jij als prescilla TS met herkenbare foto's en al 'je diensten' aanbied op dutchcontacts.nl, for all to see...het is een openbare site namelijk.
Maar dan niet als kapster of zo.....
Zeg nou zelf? Waar maak je je druk over? Op die site sta je met je naam en herkenbare foto's van jezelf.
En ik heb nix tegen hoeren hoor, maar wel tegen hypocrisie.
Ik zal de link hier maar niet plaatsen, dat mag vast niet. En daarbij zou ik onbedoeld reclame voor je maken, en dat gaat me wat te ver hoor.
Daarbij is je 'advertentietext' wat aan de ranzige kant, maar dat is inherent aan de business geloof ik.
Enneh, dan zou de aanhef van deze topic veranderd kunnen worden in
'Kan dit forum een beetje meer betaalde liefde gebruiken'?
Maar waar het mij dus om ging is dat er hier te vaak achter iemands rug om wordt gelult en dat er mensen die niet in het straatje horen de grond in getrapt worden dit moet maar eens een keer ophouden..
John ik vind met wat ik dus zeg wel relefant want er worden hier teveel dingen omgedraait en het kan wel van augustus zijn met wat ik schrijf maar dat was dat bericht wat mila schreef dus ook dus ja wie de bal kaatst kan hem teriug verwachten maar ok als ik hierdoor een ban zou krijgen maakt mij niet uit travestie.org is de laatste tijd toch al minder geworden en dat is dus heel erg jammer..