Als jij het zo "technisch" wil bekijken dan ben jij dat toch in feite ook?
Ondanks al je operaties?
Als je door genoeg ellende bent gegaan om wie je bent, en je bent op de goeie weg, hormonen, SRS in 't verschiet, wat is er dan mis mee als je met je vriendje een sexleven hebt?
Want ik heb absoluut niks tegen homo's, een x-aantal van m'n beste vrienden zijn homo. Maar hun (en ik) moeten er toch niet aan denken om sex met elkaar te hebben.
Als jij het zo "technisch" wil bekijken dan ben jij dat toch in feite ook?
Ondanks al je operaties?
Dat is niet juist, want ik ben post-SRS en ik heb dus geen piemel en ik heb geen anale seks met mannen.
Daar zit dus het verschil.
Ook ben ik altijd transvrouw geweest ik mijn gedachte ....dat wil zeggen dat mijn seksuele fantasie was om te vrijen met een man op de manier zoals een bio-vrouw dat meestal doet met een man.
Dus neen ik heb pre-SRS nooit homoseksuele contacten gehad.
De SRS is in mijn situatie een absolute noodzaak geweest om seksueel actief te kunnen worden.
Een zeer bekende maatschappelijk werker hooft ooit gezegd als je goede seks had voor de operatie is de kans er op daarna ook groot. Heb je nooit seks gehad voor je operatie, dan zal het niet meevallen.
Ik heb nooit gevraagd aan haar wat ze precies daar mee bedoelde. Nu nog vragen kan helaas niet, omdat ze met heel veel pijn leeft en zeer zware pijnstillers gebruikt. En als ik haar mail, krijg ik zelden een antwoord terug helaas ook.
Gelukkig is iedereen anders, en gelden regels die bv 10 jaar geleden heilig waren nu ook niet meer. Tijden veranderen, mensen ook. De maatschappij ook, maar dat gaat maar heel langzaam.
ex-hetero travestiet schreef:en ik heb geen anale seks met mannen.
Daar zit dus het verschil.
alsof anale seks iets is wat alleen mannen onder elkaar doen. LOL
nu bak je ze wel heel bruin...
mss eens gaan proberen, of toch maar niet, dadelijk ontdek je nog dat je het fijner vindt dan neovaginale seks
Frederique_ schreef:Ik leg 't ook altijd tegen jou af...
Maar ok, jouw dag, jij je zin!
Ja okee Frederique....maar vandaag werd ik dus op het korn genomen.....maar je was er tot nu toe ook niet.....nu jij er weer bent, mag jij nu weer van mij uit het niet goed doen
@ An....ik kan ook niet altijd nee zeggen, maar dat hoef ja eigenlijk ook niet, veelste leuk zo'n wietje af en toe
JennyChan schreef:@ An78: Ik ook niet o.O Maar dat maakt me geen man/homo. En wie ben jij?
wie ik ben...tja dat weet je pas als je iemand IRL ontmoet denk ik
lees mn voorstelstukje er nog maar eens op na...wat achteraf veel te lang van stof is geworden als je het verrgelijkt met anderen....