Arike schreef:johnn schreef:Arike schreef:Ik voel me zelf wel geheel vrij om te concluderen dat dit prijsbeleid mogelijk niet helemaal zal uitwerken zoals bedoeld.
Hoe bedoel je dit??
Zoals ik er nu tegenaan kijk voorzie ik geen problemen, maar dat zullen we de 19e zeker weten
Mogelijk heb ik dan ongelijk gehad (al hoop ik natuurlijk wel gelijk te hebben gehad
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Ik neem aan dat de bedoeling van de organisatie van de kerstparty (incl deur- en prijsbeleid) is om zoveel mogelijk t*'s in de breedste zin binnen te krijgen op een gezellige avond. Een prijsbeleid dat mede gericht is op niet-T's (ongeacht geslacht) kan ik daar niet geheel mee rijmen.
Dat is ook een duidelijk ander beleid dan het geval was in de fun4two.
Ik heb in andere posts in deze draad al aangegeven dat Mystique (als facilitator van de accomodatie) ook een stem in het geheel heeft.
Het prijsbeleid is daar een voorbeeld van.
Arike schreef:Nou kan ik mij wel voorstellen dat een wat ander beleid noodzaak is, immers (laat ik het zo vriendelijk mogelijk zeggen...) in december 2007 was de accomodatie iets te groot voor het aantal bezoekers... Persoonlijk heb ik mij uitstekend vermaakt op de dansvloer, maar ik kan mij voorstellen dat de organisatie er na afloop financieel niet goed uitgesprongen is.
Wij hebben tot nu toe op alle feesten (in Fun4two) idd weinig tot niets overgehouden (hooguit een enkel tientje), het heeft ons echter ook niets gekost.
Wat voor ons belangrijk was, was dat er een leuk feest zou ontstaan en dat is altijd gelukt (tot nu toe).
Dat we dan aan het eind van de streep zeg maar niets overhielden is van ondergeschikt belang.
Arike schreef:Dus ik zou het zonde vinden als door dit prijs- en deurbeleid er wel meer bezoekers zouden komen, maar dat dan het karakter van een T-kerstfeest verloren zou gaan. Immers in de fun4two werden alleengaande mannen in het geheel niet toegelaten.
Dat was de laatste paar feesten ook niet meer het geval.
Ik heb dat in een ander post ook geschreven, daar zijn we op enig moment vanaf gestapt (uitsluitend T*, al dan niet met partner) en was ieder welkom.
Arike schreef: Ik denk dat gezien het business model van de Mystique een toegangsprijs van € 35 boven T*-prijs niet voldoende is om een te grote toeloop daarvan te voorkomen.
Gelet op de toeloop in fun4two van alleengaande mannen denk ik dat dat wel mee zal vallen.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat door dit prijsbeleid er zelfs minder alleengaande mannen zullen komen.....maar dat zullen we af moeten wachten.
Arike schreef: Los daarvan is mij niet duidelijk waarom je door een lagere prijs meer vrouwen zou moeten lokken naar deze party?? Ik heb ook wel de indruk dat veel transen op een gegeven moment feesten als dit de rug toe keren, maar ik kan me ook niet voorstellen dat een korting van € 20 pp post-op transen zal overhalen op 18 december naar Rucphen te komen. Kortom, ik denk dat vanuit het idee van een geslaagd T-feest in een veilige omgeving, je meer zal bereiken met "one price fits all T*'s" en "only for T*'s & partners" uitgangspunten.
Dat heb ik al aangegeven....is een deel van de stem die Mystique in het geheel heeft.
Arike schreef:Ik besef ook wel dat de Mystique al jaren T-nights organiseert op basis van een prijsbeleid dat sterk overeenkomt met de prijzen voor deze Kerstparty, maar gezien foto's en informatie op de site van Mystique concludeer ik wel dat het beeld wat Mystique heeft van een geslaagd T-feest waarschijnlijk niet helemaal strookt met mijn idee.
Mee eens en die strookt dus ook niet geheel met onze opvattting van een geslaagd travestie.org feest.
Vandaar dat we dus wel bedongen hebben (en gekregen) dat de dresscode 'dressed' is geworden.
Natuurlijk zijn er de zgn 'erotische' ruimtes, maar die had fun4two ook.
Bij fun4two waren die ruimtes zo gesitueerd dat je daar niet mee geconfronteeerd hoefde te worden als je dat niet wilde (je moest er bewust naar toe)....en dat is hier ook gelukt.
Ook in fun4two werd er gebruik gemaakt van die ruimtes, maar de toeloop viel daar enorm mee (of tegen, net hoe je het bekijkt).
Ik verwacht ook dat er in die zin niet al te veel (of geen) verschil zal zijn met fun4two.
Je geeft zelf aan dat je je prima vermaakt hebt en je mag het eerlijk zeggen.....heb je er 'last' van gehad dat je in een (op andere avonden als zodanig) 'sexclub' was??
Arike schreef: Ik kan niet spreken voor anderen die in dit draadje kritisch zijn geweest, maar ik neem aan dat ze zich nog wel zullen roeren als ze nog niet overtuigd zijn.
Daar ga ik ook zeker van uit.
Overigens is het niet mijn bedoeling mensen te 'overtuigen' om vooral maar wel te komen, die keus moet ieder voor zich maken en welke keus men ook maakt, even goede vrienden.
Wel maak ik bezwaar om op voorhand al iets tegen een locatie te hebben die op andere dan 'onze' avond voor een ander doel gebruikt wordt om die reden alleen.
Irene schreef dat ook, maar die sprak voor zichzelf dat de drempel om een dergelijke locatie binnen te gaan hoger lag dan over straat te moeten........en dat is in mijn ogen iets anders dan roepen dat het niet deugt omdat het een sexclub is (op andere avonden dan)
De 19e zullen we ook weten of wij een goede keus gemaakt hebben op deze manier.
Zoals we de afspraken nu hebben liggen ga ik daar echter wel vanuit en heb ik daar vertrouwen in.