Wel eens van homoseksualiteit gehoord?De toegang bedraagt evenals de voorgaande party's nog steeds € 40,00 p.p. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten ( warm + koud buffet van een hoog niveau ) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De kaartjes kun je gewoon aan de deur kopen. Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
wtf?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
wtf?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Re: wtf?
AchMorbide schreef:Wel eens van homoseksualiteit gehoord?De toegang bedraagt evenals de voorgaande party's nog steeds € 40,00 p.p. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten ( warm + koud buffet van een hoog niveau ) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De kaartjes kun je gewoon aan de deur kopen. Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Even een briefje laten schrijven door je moeder.
"Onze Kees is homoseksueel, hij en zijn vriendje Piet zijn een koppeltje"
Dan komt alles vast goed.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ehm, volgens mij is ook het discriminatie op grond van geaardheid. Hoewel het voor lesbo stelletjes tot voordelen kan leiden (iedere apart naar binnen voor half tarief) vind ik niet dat org akkoord gegaan zou moeten zijn met het seksclub deurbeleid. Normaal gesproken heeft men graag alleengaande vrouwen als neukvee, vandaar de lagere entree maar volgens mij is een org feest niet primair een seksfeest.Irene schreef:Dit nodigt uit tot discussie, discriminatie op grond van geslacht zou je eigenlijk niet mogen verwachten vanuit deze hoek.
Onder welk tarief valt een post op eigenlijk?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
35,-eure Morb, transen hoeven geen kluisje maar kunnen bijna net zo veel verdragen dan mannen.....maar hoezo vraag je....wil je daar heen.....????Morbide schreef: Onder welk tarief valt een post op eigenlijk?
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Re: wtf?
Waren er niet ooit van die 06-belboxen waar vrouwen gratis heen mochten bellen, maar mannen juist flink moesten betalen voor hun gesprekje??Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Misschien dat het komt door het karakter van deze club , maar hier moest ik toch aan denken toen ik dit forumdraadje las...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Arike schreef:
Ik ben ooit in Moordrecht geweest dat is ook zo'n soort club, dat maakte de drempel wel erg hoog, ik begrijp ook niet zo goed waarom dit zo moet, er zijn toch zat toegankelijkere zaaltjes te huur lijkt me.
Van der Valk in Akersloot lijkt me wel
Irene
Dat is het natuurlijk,Misschien dat het komt door het karakter van deze club
Ik ben ooit in Moordrecht geweest dat is ook zo'n soort club, dat maakte de drempel wel erg hoog, ik begrijp ook niet zo goed waarom dit zo moet, er zijn toch zat toegankelijkere zaaltjes te huur lijkt me.
Van der Valk in Akersloot lijkt me wel
Irene
Kleine stapjes