Magazine voor vrouwelijke mannen

Algemeen

Moderator: Moderators

Is er behoefte aan een dergelijk magazine en/of zou u abonnee willen worden?

Peiling eindigde op ma dec 29, 2003 17:05

Ja, ik zou het in de kiosk willen kopen
32
41%
Ja, ik zou een abonnement nemen
38
49%
Nee, geen behoefte aan
8
10%
 
Totaal aantal stemmen: 78

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Kathleen schreef:Enne nee, Kathleen is niet boos, ik vind alleen maar dat er bepaalde dingen TE rooskleurig voorgesteld worden. :-?
Ik denk dat je in deze niet moet generaliseren. De situatie, al dan niet rooskleurig of niet, verschilt van persoon tot persoon. Mijn vriendenkring reageert vooralsnog positief op mijn "uit de kast komen", maar ik hoor van andere t-girls weer hele andere verhalen.

Maar wat betreft tolerantie: geloof me in nederland mogen we echt niet klagen. Ik heb contact met een t-girl uit Italie, die kan alleen binnenshuis van haar t-zijn genieten. Naar buiten gaan als t-girl is uit den boze.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Kathleen,
Kathleen schreef

Ik wil maar zeggen, jullie hebben allemaal goed praten en willen zoveel mogelijk mensen over de streep trekken om zich in het openbaar te outen, maar staan volgens mij onvoldoende stil bij de gevolgen die de overige familieleden moeten dragen. Als ik alleen woonde of gescheiden was, dan wist ik het wel, het is helemaal geen kwestie van durven! Maar ik heb een huisgezin en dat wil ik zolang mogelijk bij elkaar houden, ongeacht mijn gevoelens.

Tja, ieder zijn mening daarover, nietwaar. Voorlopig hou ik het bij de gulden middenweg en bezoek ik enkel de evenementen die speciaal voor ons georganiseerd worden. Het doet pijn, ik wil ook verder, maar mijn gezin is me te belangrijk
Nee hoor, zal de laatste zijn die zegt dat je in het openbaar voor je "T" zijn moet uitkomen, ieder heeft zijn eigen verantwoording en moet daar naar handelen, je gezin en wat er voor staat komt eerst daarnaa......misschien.
Als het 't moment niet is niet doen wat ook anderen misschien zeggen, maar zoals gezegd als je wel zover bent en je bent bang dat er niet genoeg tolerantie is, dan valt dat in het algemeen reuze mee mits je aan een aantal invullingen voldoet zoals door diversen hier beschreven.
De "T" trein rijd mee met die (grote) groepen (homo's en lesbiennes) in de maatschappij die in een hele korte tijd heel veel hebben bereikt, ook wettelijk (huwelijk tussen 2 van hetzelfde geslacht)
Toevallig staat een stukje op het forum over ontwikkelingen in Amerika, speciaal waar grote bedrijven o.a. microsoft zich verplicht hebben om geen discriminatie toe te staan als het om gender issues gaat o.a. TS.
Er zijn verschillen in de intensiteits beleving van het "T" zijn in het algemeen, maar zou het toch wel willen kwalificeren als een -levenswijze-wat deel uitmaakt van je persoonlijkheid.

groetjes, Adriana
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

De onwetende wordt boos de wijze begrijpt.

Bericht door hariet »

Lieve meiden :roll:

De vrijheid van de één houdt op, daar waar die van de ander begint.
De vraag hierbij is altijd waar begint mijn vrijheid en waar houdt die van de ander op. Vooral wij met ons vrouw zijn lopen vaak tegen een muur.
Maar bezef dan en bekijk het vanuit het perspectief van de ander, hoeveel mensen zitten niet in een keurslijf, durven, nee kunnen niet anders denken, dan dat hen is voorgehouden, zijn wij meiden dan al niet een stap verder, zijn wij niet toleranter, begripvoller?
Het leven lijkt voor hen eenvoudig, maar is wellicht nog ingewikkelder dan de onze. Deze mensen zitten vaak vast aan patronen, kiezen voor zekerheid. Maar wat is zeker het leven zit vol verrassingen verdriet en geluk. Hoe moet je omgaan met een mens een man die er als vrouw uitziet, dat past gewoon niet in hun beleving. We kunnen deze beleving proberen te veranderen, maar we kunnen ook zorgen dat we passen binnen hun beleving, dat is een spel die je als 'meid' als uitdaging kunt aangaan. Ik ben hier door de jaren heen aardig in geslaagt. (voorbeeld ga gewoon koffie drinken bij deze mensen met een korte short en panty's aan. Ze zien het niet eens, hetzelde geldt als je een beha draagt, best wel zichtbaar. Daarom moet je evenwicht vinden, tussen je eigen ik, degene die je liefhebt en de wereld daar omheen. Ik denk dat het een kunst is, Je kunt het provoceren, je krijgt dan een nieuw evenwicht, je denkt dat heb ik mooi gedaan een overwinning voor ons soort meiden, maar bedenk dan dat het om twee dingen gaat jij als persoon en wij je vriendinnen. Het gaat altijd met twee stappen vooruit en één achteruit en op lange termijn gaan we er als T.en T. meiden er goed op vooruit, maar bedenk dat we de komende jaren wellicht krisis jaren krijgen.
Ook al wordt er gedacht aan een eigen blad perfect echt wel, maar de tijden veranderen. De maatschappij is aan het veranderen, men gaat steeds meer voor zekerheden.
Ik ben misschien wel een rare in dit geheel, maar ik ben wel één die van de mensen houdt en vanuit mijn gevoel reageerd en daarbij een mega ervaring en deskundigheid heeft als het om de mens en zijn samenleving gaat. Mijn wens is dat ik ooit als volwaardig mens als vrouw wordt geaccepteerd, wellicht lukt dit mij ook wel, niet omdat ik provoceer maar omdat ik één wordt, ben met de maatschappij en toch mijn eigen ik, mijn eigen vrijheid kan bepalen, hoe ik dat doe, dit is een zaak van fingerspitsen gefüll. Dus meiden blijf bij je eigen gedachtengang doe het kalm aan en een eigen blad oké, kan bevrijdend zijn, maar ook zijn doel voorbijschieten met name in deze tijden. Maar misschien ben ik te zonder en heb zelf al te veel vooroordelen. Aan de andere kant, ben ik juist bezig mij als vrouw steeds meer bezig me zelf te ontwikkelen. De vraag aan jullie hoe kan ik me dan zo paradox opstellen, maar bedenk dan ook dat de wereld een klein deel een klein kerndeeltje van het totale. En dat wij nog steeds gissen wat nu het totale is.

Daarnaast vraag ik aan de initatiefnemer van het op te richten blad, wat streef je er mee na. Kennis, erkenening of.
Een blad oké maar de vraag is wie neemt een blad voor de mond, vooral in kleine gemeenschappen, misschien moet het eerst wel eens stadsblad worden. In een stad is denk ik een ieder wat minder persoonsgevoelig.
:wink: Even over kennis: weten jullie dat het personeel van C en A in Belgie instuktief heeft om hoe om te gaan met ons soort meiden en dat in positieve zin, ons met gelijkheid en met respect behandelen. En nog meer ins en outs alleen die weet ik zo niet. Maar het gaat wel om een goede ontwikkeling bij onze zuiderburen.

veel liefs voor een ieder echt wel, want jullie zijn schatten.


liefs en kusjes Hariet. :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Vida Jane
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: do okt 30, 2003 16:19
Locatie: Amsterdam

Re: Magazine voor vrouwelijke mannen

Bericht door Vida Jane »

Lieve lezers,

Hiermee wil ik dit onderzoekje afsluiten. Ik wil graag iedereen bedanken voor zijn/haar medewerking en input. Als ik mag afgaan op het aantal malen dat dit bericht bekeken is, denk ik dat de interesse voor een dergelijk magazine als Travagance behoorlijk is. Ondertussen zetten we ons marktonderzoek natuurlijk voort. Zodra we iets te melden hebben zullen we dit via Travestie.org bekend maken.

Met vriendelijke groeten,


Vida Escura :wink:
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik ben zeer benieuwd naar de vorderingen m.b.t. Extravagance, Vida.
Beloof je dat je ons écht op de hoogte zult houden ? :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Vida Jane
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: do okt 30, 2003 16:19
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vida Jane »

Nathalie schreef: Beloof je dat je ons écht op de hoogte zult houden ? :wink:
Yes, I will darling, écht.

Vida :wink:
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

*kiss*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Kati
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo aug 06, 2003 14:00
Locatie: België (Gent)
Contacteer:

Re: De onwetende wordt boos de wijze begrijpt.

Bericht door Kati »

hariet schreef: :wink: Even over kennis: weten jullie dat het personeel van C en A in Belgie instuktief heeft om hoe om te gaan met ons soort meiden en dat in positieve zin, ons met gelijkheid en met respect behandelen. En nog meer ins en outs alleen die weet ik zo niet. Maar het gaat wel om een goede ontwikkeling bij onze zuiderburen.
Euh, echt? Hier had ik nog niet van gehoord, hoe weet je dat? Mmm, reden te meer om daar nog eens binnen te lopen... :D
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Hoi, is het blad al te koop?
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
enjoy
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: ma dec 13, 2004 10:00
Locatie: drachten

Bericht door enjoy »

Hoi Vida.

Hoeveel mannen lezen niet de gebruikelijke damesbladen.
Zelf kijk ik vaak naar de showbizzpaginas, lekker kleding kijken.
Dus met dat blad blad zal het dan wel goed komen, en wat anderen daarvoor negatieve gedachten bij hebben, dat is hun probleem.
Die mensen zullen als eerste gaan lezen, omdat hun het idee ook misschien hadden en niet durven om ervoor te gaan.

Enjoy
enjoy the life you chose to live
KarinTgirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do mar 31, 2005 20:58

Travagance

Bericht door KarinTgirl »

Fantastisch lijkt me zo'n blad!
Echt eens iets wat de doelgroepen van TV,TG en TS eens van allerlei tips geeft op het gebied van make-up, kleding(adviezen), adressen van 'vriendelijke' winkles en uitgaansgelegenheden,voorlichting vanuit de medische wereld over dit soort zaken, etc., etc.
Nu is het ook wel vaak bij Travestie.org of ergens anders te vinden, maar zo'n magazine lijkt mij wel wat.
Bijkomend voordeel is dat ook de 'boze buitenwereld' wat beter kennis kan nemen van deze mensen.
Misschien dat andere mensen ons eens leren te accepteren zoals we zijn.
We zijn er nu eenmaal mee geboren en hebben dus nooit een keuze gehad.
Het zou wel eens goed zijn als de buitenwacht daar eens beter van doordrongen werd.
Een gedeelte er in voor de mensen waar het gevoel/gedrag aangeboren is, een stukje voor de mensen die zich graag omkleden vanwege de show, etc.
Je zult er hele jaargangen mee kunnen vullen. Een maandelijkse of tweemaandelijkse uitgave met een serieuze toon en uitstraling.
Het moet geen variant worden van conrtactadvertenties/sex-bladen.
Die zijn er al.
Ik zie er reikhalzend naar uit.

Groetjes, KarinTgirl
Blijf ALTIJD jezelf, dat is heel belangrijk! Jijzelf bent de enige die je echt kent.
Ook al heb je twee gevoelslevens, je ziet er uit zoals je je voelt.
Geniet zoveel als je kunt.
Liefs, Karin
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Vida schreef:
Nathalie schreef: Beloof je dat je ons écht op de hoogte zult houden ? :wink:
Yes, I will darling, écht.

Vida :wink:
En 8 mei 2005 was het laatste bericht in deze thread ?
Hmm....
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Dan weet je toch genoeg? :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Chantal C. schreef:Dan weet je toch genoeg? :wink:
Dat we ondanks de plechtige belofte niet op de hoogte worden gehouden ?
Zo ken ik Vida niet, hoor. Vandaar dit actualiserende berichtje ter stimulans.

Btw mooie nieuwe foto van je ! Leuk je haar zo !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Nathalie schreef:Btw mooie nieuwe foto van je ! Leuk je haar zo !
Dank je! Binnenkort meer... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie