bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi,

Het valt te proberen!!! :)
Maar of het helpt ik weet het niet, achter bureaus worden mooie plannen gesmeed, maar laat de mensen eerst in de PRAKTIJK MEELOPEN VOOR ZE DIE ACHTERLIJKE PLANNEN SMEDEN. :evil: Ieder normaal denkend mens kan toch nagaan dat geen enkele vrouw baardgroei heeft.
Een TS is een vrouw gevangen in een mannenlichaam, waarom moet er bezuinigd worden op ontharing voor een TS???? :evil:
We betalen allemaal premie voor het Ziekenfonds, laat de ziekenfondsen ook bij de minister aan de bel trekken, in ieder geval flink de oren wassen. :roll:
Waar gaan we heen met Nederland??????

Groetjes, Nataschja
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Wie niets probeert lieve Natascha bereikt ook niets. Of het helpt kun je van tevoren niet zeggen. Maar als we niets doen verandert er zoiezo niets.
Oftewel wie niet waagt blijft maagd :D
Laatst gewijzigd door Joanne op za dec 13, 2003 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik ben zelf handig met het maken van websites. Ik zou een dergelijke brief kunnen laten mailen naar alle partijen tegelijk als iemand een formuliertje invult op bv een pagina op mijn website. Ik kan hier ook meteen een teller bij plaatsen zodat de bezoekers kunnen zien hoevaak de brief al verstuurd is.

Het voordeel is, is dat je alleen maar de URL hoeft door te sturen. Hiermee voorkom je ook het probleem van spammail.

Idee is dus een standaard brief. Iemand vult op een website zijn/haar naam en evt e-mailadres in (evt woonplaats) en klikt op "versturen". Vervolgens word uit zijn/haar naam de standaard mail naar alle partijen tegelijk verstuurd.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Met alle respect Chantie maar het werkt volgens mij het beste als je het naar de mensen toestuurt en ze er zo min mogelijk voor hoeven doen. Ik zie de meest onzinnige kettingmails voorbij komen in mijn inbox en ze worden in principe door iedere oetlul (excuse my language) ondertekend. Als men er eerst voor naar een website moet en dan nog wat moet invullen ook dan haken veel mensen gewoonweg af. Mijn optiek is "never change a winning team" en het concept van een kettingmail werkt nu eenmaal goed. Waarom dan iets anders proberen?
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Met alle respect Chantie maar het werkt volgens mij het beste als je het naar de mensen toestuurt en ze er zo min mogelijk voor hoeven doen. Ik zie de meest onzinnige kettingmails voorbij komen in mijn inbox en ze worden in principe door iedere oetlul (excuse my language) ondertekend. Als men er eerst voor naar een website moet en dan nog wat moet invullen ook dan haken veel mensen gewoonweg af. Mijn optiek is "never change a winning team" en het concept van een kettingmail werkt nu eenmaal goed. Waarom dan iets anders proberen?
...omdat officiele instanties ook zo werken... Kijk bv naar het Wereldnatuurfonds, Dierenbescherming, Greenpeace, etc etc. Die doen het allemaal op de methode zoals ik die beschreef. Voor degenen die er aan mee willen doen is het een fluitje van een cent: naam invullen op knop drukken en klaar.

Ik ken de methode die jij beschrijft, maar in de praktijk hoor je nooit meer wat van de uitslag en is het uiteindelijk totaal niet duidelijk hoeveel mensen hem uiteindelijk ingestuurd hebben. Laat staan dat de 250ste de brief naar een aantal partijen tegelijk moet sturen. Er lopen meer internetleken rond dan je denkt hoor! :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

We kunnen het natuurlijk ook allebei doen. Dan weten we zeker dat er wat gedaan wordt. Als het niet werkt ligt het niet aan ons in ieder geval. Nu die adressen nog ik ga wel even zoeken in het archief.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:We kunnen het natuurlijk ook allebei doen. Dan weten we zeker dat er wat gedaan wordt. Als het niet werkt ligt het niet aan ons in ieder geval. Nu die adressen nog ik ga wel even zoeken in het archief.
:D Goed idee! Is dit nou het poldermodel in optima forma?

Ik zie je lijstje met e-mailadressen graag tegemoet!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahaha in op T* ma forma ja :D
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nou hier komen wat adresjes uit de draad Verkiezingen.

Aan de hand van die draad denk ik ook dat misschien Groen links wel een goeie is om aan te spreken maar misschien moeten we ze gewoon allemaal aan schrijven.

CDA: cda@bureau.cda.nl, cda@tk.parlement.nl

Christen Unie: christenunie@tk.parlement.nl

D66: th.dgraaf@tk.parlement.nl, d66@tk.parlement.nl

GroenLinks: info@groenlinks.nl

Leefbaar Nederland: info@leefbaar.nl, fractieLN@leefbaar.nl

LPF: info@lijstpimfortuyn.nl

PvdA: Meningen@pvda.nl

SP: spfractie@tk.parlement.nl, i.palm@tk.parlement.nl, r.helmer@tk.parlement.nl

SGP: partijbureau@sgp.nl

VVD: vvdvoorlichting@tk.parlement.nl

Maar nu ga ik eerst even liggen want ik ben ook geveld door het venijinige griepvirusje
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ik zoek me de pleuris op de site van SP maar ik krijg op de termen:

transseksuelen, transeksuelen, transssexuelen, transeksualiteit ,transseksualiteit en zowat alle vormen waarin het geschreven zou kunnen worden, geen een moer gevonden, behalve op

transexuelen

en dat betrefd een discussie die liep van 16 mei 2003 tot 16 juni, en toen was het probleem van ' geen vergoeding meer ' niet aan de orde

en nu?is er hier uberhaupt een actie uitgekomen mbt dit onderwerp?

shalomm

Joy
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nog niet Joy het is allemaal nog maar net bedacht. Ik wacht tot Chantal haar site heeft gemaakt met dat formulier. Ik zal zelf ook even Groen Links aanschrijven om te vragen waar de kettingmails heen mogen. Misschien dat zij een beter adres daarvoor hebben. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval en Chantal ook hoop ik.

By the way je wordt al een aardige femme fatal he :wink: 8) :D
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Nog niet Joy het is allemaal nog maar net bedacht. Ik wacht tot Chantal haar site heeft gemaakt met dat formulier. Ik zal zelf ook even Groen Links aanschrijven om te vragen waar de kettingmails heen mogen. Misschien dat zij een beter adres daarvoor hebben. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval en Chantal ook hoop ik.
Ja zeker... Ik ga er vanavond mee aan de slag...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

olala

Joanna>Nog niet Joy het is allemaal nog maar net bedacht. Ik wacht tot Chantal haar site heeft gemaakt met dat formulier. Ik zal zelf ook even Groen Links aanschrijven om te vragen waar de kettingmails heen mogen. Misschien dat zij een beter adres daarvoor hebben. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval en Chantal ook hoop ik.

----------i hope so too, overigens leeft het her en der op diverse lijsten, transjes masaal in opstand, en terecht:)

By the way je wordt al een aardige femme fatal he

--------dankje:) ach , ik doe mijn best met zo nu en dan wat goede momenten:)

shalomm

Joy
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik heb een pagina klaar... Nu nog de e-mailadressen en we kunnen aan de gang!

:lol:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

en nu nog de url:)

trallala
Plaats reactie