Hoezo "verzet"? Wij hebben nooit een datum vastgelegd of bekendgemaakt.Violet Skye schreef:Is de datum verzet dan?
Lisa
Moderator: Moderators
Okay, dan verdient mijn reactie geen reactieViolet Skye schreef:Ehm, 't was een geintje, geen steek onder water.Maruscha schreef:Bij nader inzien verdient deze steek onder water geen reactie.Violet Skye schreef: Hoezo, was je van plan om in mijn buurt je broek uit te hebben?
Toch wel, ik ga graag op lange tenen staan als ik daar zin in heb, maar onbedoeld steken onder water geven is niet mijn ding. Ga je de vraag ook nog beantwoorden?Maruscha schreef:Okay, dan verdient mijn reactie geen reactieViolet Skye schreef:Ehm, 't was een geintje, geen steek onder water.Maruscha schreef: Bij nader inzien verdient deze steek onder water geen reactie.
Als ik al op een travestie.org feest ben zal ik zeker geen broek dragen. Is een rok ook goed? Of is dat te fetisjistisch?Violet Skye schreef:Toch wel, ik ga graag op lange tenen staan als ik daar zin in heb, maar onbedoeld steken onder water geven is niet mijn ding. Ga je de vraag ook nog beantwoorden?Maruscha schreef:Okay, dan verdient mijn reactie geen reactieViolet Skye schreef: Ehm, 't was een geintje, geen steek onder water.
Nee hoor, was ik ook van plan. Smaakvol fetisjisme heb ik wel wat mee.Maruscha schreef:Als ik al op een travestie.org feest ben zal ik zeker geen broek dragen. Is een rok ook goed? Of is dat te fetisjistisch?Violet Skye schreef:Toch wel, ik ga graag op lange tenen staan als ik daar zin in heb, maar onbedoeld steken onder water geven is niet mijn ding. Ga je de vraag ook nog beantwoorden?Maruscha schreef: Okay, dan verdient mijn reactie geen reactie
Tja ze verwijst even terug naar mij, aangezien het mijn draadje en mijn vraag was, violet. Snappie ?Violet Skye schreef:Nathalie?Pamela- schreef:Hoi hoi,
Na al deze reakties misschien nog wel een idee :
Een Fetisj feest ???????????????
Tis maar een brul wie weet.