Travestie.org feest ?
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Travestie.org feest ?
Met enige regelmaat wordt mij gevraagd of ik misschien al een datum weet voor het nieuwe travestie.org feest. Helaas moet ik dan nee verkopen. Daarom de volgende vraag: Weet iemand van de organisatie misschien de data waarop e.e.a. zal worden gepland ?
En nu we het er toch over hebben: Is er misschien behoefte aan wat nieuwe ideetjes om het feest weer wat nieuwe impulsen te geven ? Ik denk dat dat de animo zal verbeteren, want de afgelopen feesten (hoe leuk ook) zag ik toch een licht dalend aantal bezoekers.
Wie wat suggesties heeft mag het zeggen. Wie weet met wat voor wereldidee men hier mee komt. Ja toch ?
En nu we het er toch over hebben: Is er misschien behoefte aan wat nieuwe ideetjes om het feest weer wat nieuwe impulsen te geven ? Ik denk dat dat de animo zal verbeteren, want de afgelopen feesten (hoe leuk ook) zag ik toch een licht dalend aantal bezoekers.
Wie wat suggesties heeft mag het zeggen. Wie weet met wat voor wereldidee men hier mee komt. Ja toch ?
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Hoi Hoi Nathalie,
Een datum voor een travestie.org feest hebben we al gepland. We zijn van een paar kleine dingen nog afhankelijk. Daarom kan ik je nog geen vaste datum geven. Als organisatie zijn we er volop mee bezig.
Je vraag naar suggesties/ideeen is altijd welkom en nodig hierbij een ieder uit om hier in deze thread dit soort dingen ten toon te spreiden.
De feesten die we tot nu toe hebben gevierd waren goed en gezellig maar we staan altijd open voor nieuwe dingen.
Hopende op een hoop nieuwe ideeen wacht ik in spanning af.
Liefs,
Een datum voor een travestie.org feest hebben we al gepland. We zijn van een paar kleine dingen nog afhankelijk. Daarom kan ik je nog geen vaste datum geven. Als organisatie zijn we er volop mee bezig.
Je vraag naar suggesties/ideeen is altijd welkom en nodig hierbij een ieder uit om hier in deze thread dit soort dingen ten toon te spreiden.
De feesten die we tot nu toe hebben gevierd waren goed en gezellig maar we staan altijd open voor nieuwe dingen.
Hopende op een hoop nieuwe ideeen wacht ik in spanning af.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Mijn suggestie is de datum verzetten omdat ik op de geplande dag niet kan.Nathalie schreef:Maar dat was wél de vraag, JosetteJosette schreef:Die intentie had ik ook niet, Nathalie
"Wie wat suggesties heeft mag het zeggen. Wie weet met wat voor wereldidee men hier mee komt. Ja toch ?"
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
losse gedachte: normaal komt er iemand een optreden weggeven bij een trav.org feestje. Waarom niet een swingend popkoor i.p.v. een zangeres. Ik zit zelf bij een koor en ik ben daar ook de webmaster van: (bsur (Be As You Are) in ArnhemNathalie schreef:"Wie wat suggesties heeft mag het zeggen. Wie weet met wat voor wereldidee men hier mee komt. Ja toch ?"
Alléén een paar practische probleem: hoe haal je de dames aldaar over om voor T*'s te zingen, en dit houdt in dat ik voor mijn koor dan een coming-out moet beleven als 'Josette', en daar ben ik nog erg verlegen in
liefs, Josette
Dat de datum nog niet bekend is, betekent niet dat ik hem niet weet.Josette schreef:Je kunt de datum nog niet verzetten, omdat de datum nog onbekend is. En bij de uitagenda ontbeekt het trav.org feest nogViolet Skye schreef:Mijn suggestie is de datum verzetten omdat ik op de geplande dag niet kan.
Laatst gewijzigd door petra_ op vr sep 24, 2004 0:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.