hoe herkenbaar, thuis zien anderen je niet, dan hoef je ook niet de moeite te doen om iets neer te zeten wat door kan gaan als vrouw, of in de buurt komt, je voelt je toch min of meer hetzelfdemina schreef:Succes bij Virgin!
Goh ik moet er ook eens heengaan - maar nu nog niet. ..
Klinkt herkenbaar wat je zegt...ik heb trouwens als ik thuis
ben ook nogal de neiging lekker makkelijk te doen..
...ik hou me soms liever met andere dingen bezig...misschien is dat omdat ik nog niet full-time female ben: FTF (met of zonder FFS), wel draag ik regelmatig nagellak en ik epileer mijn wenkbrouwen, pleur af en toe wat om mijn gezicht, maar ach ja, ik ben nog maar een maandje bezig...weer dat woord "maand"*...
Mina
*deze opmerking verwijst naar een menstruatie simulatie-topic: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4309
kheb de neiging ook gewoon naar buiten te lopen en er niet aan te denken, xie dat als gevolkg van ietsw at je jarenkang hebt gedaan, kost ook tijd om verandering aan te brengen
je kunt jezelf niet in 1 dag, 1 week of 1 maand veranderen kost tijd, langzaamaan , als je je bewuster wordt van wat je voelt (weten hoe het zit is wat anders dan durven en kunnen voelen) gaat dat beter, en het voelt enorm sterk als je je eigen weg volgt en niet aan buitenwereld denkt je bent wie je bent en je mag zijn wie je bent
Josette, ik had het bij jou nooit verwacht, maar wens je alle succes!
(en nu ga ik lekker een lange wandeling maken, met de wetenschap dat ik te voet niet terug hoef, ergens in de stad staat nog een auto die naar huis moet):)
(begint ook dat gelazer, wat trek je aan, voorheen intereseerde je dat geen moer, nu wel
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Joy