Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Van Paul de Leeuw kun je dit soort acties verwachten! Stel dat het Paul Witteman was geweest had ik jullie reacties kunnen verwachten. Verder, Jessica heeft zelf initiatief genomen om via de televisie zich kenbaar te maken aan wie dan ook. Ik vind dat Paul de Leeuw haar niet voor gek heeft gezet. Bij deze..
elsa
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
elsa
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Gossie..... Dat was inderdaad precies de indruk die ik van Paul de leeuw had toen hij nog weleens dat typetje, hoe heet ze ook weer... Anniede Rooy?, deed.Joy schreef:ik denk een verstandelijk minder bedeelde bitchy travestiet in een jurk die ombouwen overweegt want als hooligan niet uit de verf komt
Dankjewel, Joy
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Pas op met dit soort uitspraken, Joy... Er zijn namelijk hopen Dominee's, Imams, Pausen, Priesters en Politici die dit soort uitspraken met genoegen tegen ons zullen gebruiken !!!!!Joy schreef: vreemde praktijken daar bij dat vu
Wij moeten het VU met volle overtuiging steunen in ons eigen belang! Anders eindigen we allemaal op TeleVisie in een Nationale inzamelingsactie:
Giro VijfVijfVijf: Maak van een trieste vent een Vrolijk Wijf
Zitten we allemaal op een bankje met Paul de Leeuw tussen ons in, Gaston Starreveld moet dan het land in om bij de mensen thuis prijzen uit te reiken:
"U heeft uw eigen HuisTrans gewonnen, mmevrouw de Boer !!!!...."
En wij natuurlijk janken aan het eind van de avond, als de actie een suukzes is......
Volgende dag foto's op de voorpagina van de Telegraaf van Transen met uitgelopen mascara, Kamervragen van de PVV: Of de kostbare televisiezendtijd niet beter besteed kan worden....
Ik ga hier een boek over schrijven: 'Merijntje Gijzens tweede leven...'
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
JoyCiska Lacomte schreef:Pas op met dit soort uitspraken, Joy... Er zijn namelijk hopen Dominee's, Imams, Pausen, Priesters en Politici die dit soort uitspraken met genoegen tegen ons zullen gebruiken !!!!!Joy schreef: vreemde praktijken daar bij dat vu
--en terecht, het moet maar eens afgelopen zijn met al die verbouwingen die de overheid bakken en bakken vol met geld kosten om uiteindelijk een resultaat te bereiken wat in de verte nog niet lijkt op het droombeeld
Wij moeten het VU met volle overtuiging steunen in ons eigen belang! Anders eindigen we allemaal op TeleVisie in een Nationale inzamelingsactie:
Zitten we allemaal op een bankje met Paul de Leeuw tussen ons in, Gaston Starreveld moet dan het land in om bij de mensen thuis prijzen uit te reiken:
En wij natuurlijk janken aan het eind van de avond, als de actie een suukzes is......
Volgende dag foto's op de voorpagina van de Telegraaf van Transen met uitgelopen mascara, Kamervragen van de PVV: Of de kostbare televisiezendtijd niet beter besteed kan worden....
--ik had al bewondering voor je, maar na deze woorden ben ik bijna geneigd mijn pen definitie neer te leggen..
Ciska.
-
- dagelijks aanwezig
Maar dat is wederzijds.... maar ken het erger dan hun... alleen ik bereik de wereld nietCiska Lacomte schreef:Pas op met dit soort uitspraken, Joy... Er zijn namelijk hopen Dominee's, Imams, Pausen, Priesters en Politici die dit soort uitspraken met genoegen tegen ons zullen gebruiken !!!!!Joy schreef: vreemde praktijken daar bij dat vu
Ciska.
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
had de leeuw al lang niet meer gezien en heb het programma nog eens opnieuw bekeken, maar nu helemaal. Het was inderdaad yessica's eigen keuze om het zo bekend te maken en paul de leeuw ging er wel eerlijk mee om. Dat yessica er zo ging zitten was zeker wat hilarisch en past wel in zijn programma. Vind het wel wat jammer voor T wereld dat ze er gewoonweg niet uitzag, maar het was wel echt.
groetjes Y
groetjes Y
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Hahhaha meesterlijk! Respect.Ciska Lacomte schreef:Pas op met dit soort uitspraken, Joy... Er zijn namelijk hopen Dominee's, Imams, Pausen, Priesters en Politici die dit soort uitspraken met genoegen tegen ons zullen gebruiken !!!!!Joy schreef: vreemde praktijken daar bij dat vu
Ciska.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)