Wat jij stoerdoenerij noemt, en ik een droge constatering, heeft wel een flinke discussie opgeleverd over het ts-forum, dat van, voor en door ts-en zou moeten zijn, vind ik. En welke definitie je ook hanteert voor TS, in transitie gaan is daar toch een onderdeel van.Janiek2 schreef:Meende je dat dan serieus? En die stoerdoenerij over dat laserapparaat en die eretravestiet ook? Pffff!Sticky schreef: Op mijn verontwaardiging over de waarschuwing die ik heb gekregen, wordt niet gereageerd.
Binnen enkele minuten had ik voor die 'stoerdoenerij' een hele echte waarschuwing te pakken.
Het zal me rotzorg zijn hoor, ik lig daar echt niet van wakker.
Ik heb maar 1 persoon 'afgezeken' hier de laatste tijd, en dat is Mr. Spong.
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ght=#85142
Nou, de kroeg is aardig in elkaar getrapt, er hangt een katerig verschaald luchtje hier, terwijl buiten de zon schijnt.
Oftewel, wat doe ik hier nog?
Johnn had 'er geen zin meer in' en trok de stekker eruit.
En wat je elders schrijft Janiek, op suggesties over een strafbankje hier, of een sin-bin, is nooit gereageerd.
Het is waar, Mila kan bij mij een potje breken, door alles wat ze hier heeft bijgedragen. En ook omdat ik haar IRL zeer heb leren waarderen en graag mag. Maar er is ook veel wat ze heeft geschreven hier, waar ik nooit op gereageerd heb. Hadden anderen dat ook achterwege gelaten, dan waren een aantal discussies toch sneller uitgedoofd.
Sticky