Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten

wat denk jij?

Ja dit forum kan best wel een beetje meer liefde gebruiken
18
58%
Nee, hoor ben je gek, we houden toch van elkaar?
2
6%
Beiden
4
13%
Jeetje wat maak jij toch steeds rare polls maar ik vind je wel lief hoor
7
23%

Totaal aantal stemmen: 31

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Janiek2 schreef:
Sticky schreef: Op mijn verontwaardiging over de waarschuwing die ik heb gekregen, wordt niet gereageerd.
Meende je dat dan serieus? En die stoerdoenerij over dat laserapparaat en die eretravestiet ook? Pffff!
Wat jij stoerdoenerij noemt, en ik een droge constatering, heeft wel een flinke discussie opgeleverd over het ts-forum, dat van, voor en door ts-en zou moeten zijn, vind ik. En welke definitie je ook hanteert voor TS, in transitie gaan is daar toch een onderdeel van.
Binnen enkele minuten had ik voor die 'stoerdoenerij' een hele echte waarschuwing te pakken.
Het zal me rotzorg zijn hoor, ik lig daar echt niet van wakker.
Ik heb maar 1 persoon 'afgezeken' hier de laatste tijd, en dat is Mr. Spong.
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ght=#85142

Nou, de kroeg is aardig in elkaar getrapt, er hangt een katerig verschaald luchtje hier, terwijl buiten de zon schijnt.
Oftewel, wat doe ik hier nog?
Johnn had 'er geen zin meer in' en trok de stekker eruit.
En wat je elders schrijft Janiek, op suggesties over een strafbankje hier, of een sin-bin, is nooit gereageerd.

Het is waar, Mila kan bij mij een potje breken, door alles wat ze hier heeft bijgedragen. En ook omdat ik haar IRL zeer heb leren waarderen en graag mag. Maar er is ook veel wat ze heeft geschreven hier, waar ik nooit op gereageerd heb. Hadden anderen dat ook achterwege gelaten, dan waren een aantal discussies toch sneller uitgedoofd.

Sticky
Vrouw
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef: het ts-forum, dat van, voor en door ts-en zou moeten zijn, vind ik. En welke definitie je ook hanteert voor TS, in transitie gaan is daar toch een onderdeel van.
Ken je de discussies rond toelatingsbeleid van transvrouwen aan "women-only" activiteiten in Amerika?

Wil je die hier ook?

Bij alle soorten "steungroepen" hangen op een gegeven moment mensen rond die "het nog niet weten" of aarzelen of zij de stappen vooruit wel aandurven. Daar is zo'n groep nog nooit minder van geworden. Integendeel, denk ik zelfs.

De toon waarop je in het gewraakte berichtje vier mensen met naam en toenaam buitensloot, vond ik zelf denigrerend. Dus die waarschuwing was wat mij betreft terecht.

Mensen die in een groep niet thuishoren, zullen zich er na verloop van tijd zelf uit terugtrekken, omdat hun behoefte niet vervuld wordt door deelname. Van de groep uit mensen afwijzen lijkt me pas nodig als er van sabotage van de doelstelling sprake is, in plaats van deelname. M.a.w. mensen kun je beter beoordelen op grond van hun concrete gedrag, niet op grond van een definitie.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Hoi Janiek,

Dat artikel snijdt wel enigszins hout ja.
Onzekerheid en een miskend gevoel maken je niet socialer.
Die denigrerende toon van mij, daar zat/zit ook wel frustratie achter.
Zo makkelijk vind ik mijn transitie niet.
En dan is er nog de angst dat ikzelf, en het gros hier, aan een enorme realiteitsstoornis lijdt.
Dan helpt het niet om alleen maar lief te zijn en elkaar te bevestigen.
Lastig he.
We moeten geen vismarkt blijven, maar zeker ook geen fabeltjeskrant worden.

Ondertussen heb je me wel mooi omgepraat dat zoekenden inderdaad ook welkom horen te zijn op het TS-forum! :)
Maar dan zijn er wel mensen zeer onterecht afgewezen in het verleden, zoals Elsie.
Ikzelf heb trouwens nog nooit toegang aangevraagd daar en weet nog niet of ik dat ga doen.

Sticky
Vrouw
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Hoi Sticky,

Ik ben blij dat je me begrepen hebt en je blijkbaar niet in de verdediging gedrukt voelt :D . Dus het valt nog wel mee met die onzekerheid en zo :wink: .

Waarom in het verleden mensen geweigerd zijn op het TS-forum, weet ik niet. Ik ben er ooit geweest, maar zag na een poosje in dat de issues die daar besproken werden te weinig met mijn eigen dagelijkse realiteit van dat moment te maken hadden.

Jij hebt toch sowieso al een ander forum, speciaal voor en door TS?

Realiteitsstoornis? Ik denk dat de meesten van ons tijdelijk of chronisch erg op zichzelf betrokken/teruggeworpen zijn en dat zo onze problemen een heel andere proportie krijgen. En dat de realiteit op sommige punten zo pijnlijk is, dat we onszelf daar wat tegen in bescherming nemen, ter overleving. In zo'n situatie past het wel om elkaar niet alleen maar te bevestigen, maar ook op een breder perspectief te wijzen of zaken te relativeren. Maar er is wel een wereld van verschil tussen elkaar kwetsen, omdat je jezelf gekwetst voelt en elkaar kleineren omdat je jezelf klein voelt tegenover elkaar alleen naar de mond praten. je heoft niet te kiezen uit die twee, lijkt me.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Prescilla schreef: iemand uitschelden voor hoer
ik lees nu zo vaak dat mila je een hoer genoemd heeft, kun je dat misschien quoten, want dat zou ik ook wel eens willen zien. Heb je de link naar dat berichtje?
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

elsie exhomotransgender schreef: ik lees nu zo vaak dat mila je een hoer genoemd heeft, kun je dat misschien quoten, want dat zou ik ook wel eens willen zien. Heb je de link naar dat berichtje?
Dat wil ik ook weleens zien ja
Hormoonhomo
is nieuw hier

Bericht door Hormoonhomo »

En dat wil ik nu ook wel eens zien ja. Show us the link Prescilla!
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

het ging er toch over dat dit forum meer liefde kan gebruiken.
waarom houden we dan niet op met modder gooien en beginnen met een schone lei ???

en wat is er mis met het werk als hoer( prostituee vind ik een netter woord) laat elkaar toch gewoon zijn of haar waarden.
als je maar gelukkig ben wat je zelf doet.
lightningbolt
ForumFan

petra71 schreef:het ging er toch over dat dit forum meer liefde kan gebruiken.
waarom houden we dan niet op met modder gooien en beginnen met een schone lei ???
Dan moet die ban ook teruggedraaid worden
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

lightningbolt schreef: Dan moet die ban ook teruggedraaid worden
Ik vind dat als er idd rust in de tent is dat die ban van mij gerust terug gedraaid mag worden.
Ik hoop alleen wel dat de ban een rustgevenden uitwerking op het forum heeft gehad en dat mensen op het forum zien dat de staf ook gerust een ban uitdeelt als het moet.
Ik ben hier nu 2 maanden dus ik ken al de voorgeschiedenisen niet dus kan ook alleen maar over die 2 maanden oordelen of ik moet echt alles terug gaan lezen
Hormoonhomo
is nieuw hier

Bericht door Hormoonhomo »

Morbide schreef:
Anja Lasagna schreef: Nogmaals: het kan me zelf niet zo schelen hoor, hoe Morbide en Melina tegen me te keer gaan, maar het zou prettig zijn als het modereren hier ook consequent gebeurd, niet dan?
Te keer gaan? Lees eens wat van je eigen oeuvre.
Zeg eh, nergens om hoor 'Miss Righteousness' herself, maareh, van wie komt de uitspraak 'heb je je slager al uitgezocht'? als vraag aan een (onzekere) pre op ts hier op het openbare forum?

Ik geloof dat je niet helemaal in de gaten hebt dat je bij tijd en wijle hier onzekere pre op ts'en de stuipen op het lijf jaagt met opmerkingen als 'als je een dichtgegroeide neovagina al een functie vind' oid.

Heel vervelend voor je, je mislukte SRS, en misschien wel verstandig van je om post op van de hormonen af te gaan maar......hevel je zelfhaat mbt je mislukte SRS niet over op anderen.

Alvorens commentaar te leveren op anderen he?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Wat een "conclusies" :oops: .
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

en nu allemaal lief voor elkaar zijn want het is MIJN topic ;) lol
lightningbolt
ForumFan

Janiek2 schreef:Wat een "conclusies" :oops: .
Conclusies of niet Janiek, het is gewoon ZIEKELIJK. Ik heb nog geen andere post-ops zulke ziekelijke dingen vwb SRS zien posten.

En idd MB, hevel je zelfhaat mbt je mislukte SRS niet over op anderen.
Gesloten