gedrag openbaar

Algemeen

Moderator: Moderators

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

The Progynova@ 's schreef:Ja, Sticky je hebt gelijk..
Snap niet waarom je zo moeilijk doet.
Gelukkig word ik mij omgeving wel geaccepteerd hoe ik ben.
Hoi, eh, Yildiz?

Daar moest ik wel even over nadenken, waarom ik zo moeilijk doe.
Het is in ieder geval niet bedoeld om iemand hier te beledigen.
Misschien is het wel omdat ik mijn hele leven vrouwen veel te veel bewonderd heb, of door overidentificatie, doodvermoeiend allemaal.
Het lukt me gewoon niet zo best om mezelf te accepteren als vrouw.
Dat ik een meisje ben, dat ik geen man ben, dat ik een trans(-gender) ben, dat ik als vrouw leef, dat heb ik allemaal wel geaccepteerd, ook mijn omgeving vindt dat allemaal prima.
Als mevrouw worden aangesproken of post krijgen, heerlijk allemaal.
Maar om nou doodleuk te gaan roepen dat ik vrouw ben, nee, dat lukt niet, en daar gaat geen operatie of paspoort iets aan veranderen.
Je hebt wel gelijk dat ik moeilijk doe, maar zo voel ik het nou eenmaal.
Ik vrees dat ik er zelf het meeste last van heb.

Sticky
Vrouw
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Sticky schreef:
The Progynova@ 's schreef:Ja, Sticky je hebt gelijk..
Snap niet waarom je zo moeilijk doet.
Gelukkig word ik mij omgeving wel geaccepteerd hoe ik ben.
Hoi, eh, Yildiz?

Daar moest ik wel even over nadenken, waarom ik zo moeilijk doe.
Het is in ieder geval niet bedoeld om iemand hier te beledigen.
Misschien is het wel omdat ik mijn hele leven vrouwen veel te veel bewonderd heb, of door overidentificatie, doodvermoeiend allemaal.
Het lukt me gewoon niet zo best om mezelf te accepteren als vrouw.
Dat ik een meisje ben, dat ik geen man ben, dat ik een trans(-gender) ben, dat ik als vrouw leef, dat heb ik allemaal wel geaccepteerd, ook mijn omgeving vindt dat allemaal prima.
Als mevrouw worden aangesproken of post krijgen, heerlijk allemaal.
Maar om nou doodleuk te gaan roepen dat ik vrouw ben, nee, dat lukt niet, en daar gaat geen operatie of paspoort iets aan veranderen.

Sticky
wow
Zoveel openheid kan ik aleen maar respect voor hebben.
En mijn mening over jou is dan ook 360 graden omgedraaid.

Toch is het niet leuk om te zien dat je die onvrede over je (niet?) vrouw zijn op anderen projecteert.
Maar het is nu in ieder geval te begrijpen.

Wellicht zit je niet om mijn mening te springen, maar ik moest het toch even kwijt.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Saartje schreef:Ach ja, zelfs ik ben overnieuw begonnen hier.

Wel grappig om te zien dat mensen die mij eerder aanvielen dat nu niet meer doen maar het soms zelfs met me eens zijn.
Zo zie je maar wat een prutsers onze forumtrollen zijn. :lol:

Het kon overigens voor mij geen kwaad overnieuw te bginnen want ik voel me wel degelijk een ander mens, zeg maar. ;)

Ik verdom het dan ook om me te laten wegjagen door een stel idioten aangezien ik nog erg goed weet hoe moeilijk het kan zijn voor iemand om bijv. te gaan shoppen, buiten rond te lopen, etc.
Wellicht kan ik iemand nog helpen dat soort angsten te overwinnen, net zoals sommige van jullie dat voor mij hebben gedaan.
"Saartje"
Kijk hier hebben we iets aan. Als ieder zo denk en doet komen we een stuk verder en zijn er een aantal beginnelingen die niet afhaken bij het lezen af al die berichtjes die ik ook oversla.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

TV-Bea schreef:Kijk hier hebben we iets aan. Als ieder zo denk en doet komen we een stuk verder en zijn er een aantal beginnelingen die niet afhaken bij het lezen af al die berichtjes die ik ook oversla.
Hoi Bea, er zijn meerder die er zo over denken.
Ik heb door deze site veel geleerd, hoop dat ik anderen die in het begin staan ook kan helpen.
Groetjes, Yildiz
artemis
daar ben ik weer

Bericht door artemis »

Sticky schreef: Maar om nou doodleuk te gaan roepen dat ik vrouw ben, nee, dat lukt niet, en daar gaat geen operatie of paspoort iets aan veranderen.
Sticky

Hoeveel biovrouwen roepen eigenlijk doodleuk dat ze vrouw zijn. Voor hen is het vanzelfsprekend, terwijl een trans soms wat uit te leggen heeft, het zou niet moeten, maar het is wel zo. Inherent aan transseksualiteit denk ik.
Vrouwen op een voetstuk plaatsen heb ik ook wel gedaan, tot je beseft dat je jezelf daarmee te kort doet (of je nu man bent of vrouw).
Plaats reactie