gedrag openbaar
Moderator: Moderators
gedrag openbaar
Beste forummers,
Ik weet het. Iedereeen is verschillend. En er zijn ook verschillende gradaties van Transen aanwezig op dit forum die zich allen wel of niet klaar voelen om als Vrouw of deels over straat te gaan.
alleen hoe gedragen jullie een klein beetje. Is het vooral assertief? of afstanderlijk? Ik zat laatst langs een transsexueel in de metro (voor zover je dat een vrouw kon noemen .
en ik had zelden iemand zo zien lachen en bellen meegemaakt. kortom het betrof een zeer relaxte gelukkige iemand. Dit gaf mij vertrouwen en vorbeeld dat je je dus ook zo kan opstellen naar de medemens. HEt is vooral ook een kwestie van lef denk ik. Terwijl ze er niet echt bepaald passabel uitzag vond ik. maar dat terzijde.
Ik weet het. Iedereeen is verschillend. En er zijn ook verschillende gradaties van Transen aanwezig op dit forum die zich allen wel of niet klaar voelen om als Vrouw of deels over straat te gaan.
alleen hoe gedragen jullie een klein beetje. Is het vooral assertief? of afstanderlijk? Ik zat laatst langs een transsexueel in de metro (voor zover je dat een vrouw kon noemen .
en ik had zelden iemand zo zien lachen en bellen meegemaakt. kortom het betrof een zeer relaxte gelukkige iemand. Dit gaf mij vertrouwen en vorbeeld dat je je dus ook zo kan opstellen naar de medemens. HEt is vooral ook een kwestie van lef denk ik. Terwijl ze er niet echt bepaald passabel uitzag vond ik. maar dat terzijde.
Re: gedrag openbaar
het was dus eigenlijk meer een karikatuur van een vrouw dan dat het op een vrouw leek (ws zat ze dus om "d'r" zelf te lachen in de metro). die transen zie je hier op de site ook wel regelmatig voorbijkomen hoor. daar hoef je echt niet voor in de metro te zitten. en verder, je moet gewoon jezelf zijn. en ja, dat mag ook best als karikatuur van een vrouw, daar is niets mis mee. en hoe je het ook went of keert, we zijn en blijven allemaal nepmeisjes & nepvrouwen als trans (passabel of niet). we blijven als m>v transen nou eenmaal XY-tjes (ondanks de naarbinnen gevouwde piemel en alle andere operaties). en daarnaast, hebben jullie weleens gehoord dat *echte vrouwen* een prostaat hebben *GASP*. prostaat is echt voor XY. dus voor man of nepvrouw. iemand met een prostaat is dus geen *vrouw*. en daarnaast, je kan niet van geslacht veranderen, je kan hooguit trans (=nepvrouw) worden. en de wereld gaat je echt niet anders bekijken hoor omdat je een setje nieuwe genitalien hebt 'aangeschaft'. daarom vond ik het sprookje dat ik hier las over het naarbinnengevouwen piemelmensje ook zo prachtig. want in feite is dat ook gewoon zo.wavebird schreef:Ik zat laatst langs een transsexueel in de metro (voor zover je dat een vrouw kon noemen)
nepvrouw als geuzennaam
Kiki, ik vind je erg....
Hoe kan jij met je transitie bezig zijn terwijl je, nu al denkt dat je geen vrouw kan worden.
Waarvoor ben je dan bezig met je transitie?
Om zo in de metro te zitten, daar moet je wel stevig in je schoenen voor staan.
Niet ieder zou het durven.
Ik heb alleen er alleen maar bewondering voor.
Ze belachelijk maken slaat nergens op.
Een beetje respect voor je medemens KIKI.......
Hoe kan jij met je transitie bezig zijn terwijl je, nu al denkt dat je geen vrouw kan worden.
Waarvoor ben je dan bezig met je transitie?
Om zo in de metro te zitten, daar moet je wel stevig in je schoenen voor staan.
Niet ieder zou het durven.
Ik heb alleen er alleen maar bewondering voor.
Ze belachelijk maken slaat nergens op.
Een beetje respect voor je medemens KIKI.......
-
- dagelijks aanwezig
@Wavebird: Die persoon was overduidelijk iemand die zichzelf geaccepteerd heeft zoals hij/zij (misschien was die persoon wel androgyne i.p.v. transgender ? ) is. Daar kun je alleen maar vol bewondering naar kijken, vind ik. En inderdaad.. zulke personen kunnen aardig inspirerend en motiverend werken.
Ik ben zelf nog niet fulltime, dus kan helaas (nog) geen passend antwoord op je oorspronkelijke vraag geven.. maar ik heb een vrij extraverte persoonlijkheid, dus we zien wel hoe het loopt
@kiki: tss tss Leer eens wat genuanceerder te zijn in je uitspraken, dat werkt stukken beter. Je bent krap een halve week op het forum, en loopt nu al alles en iedereen af te kaffen en te bekritiseren. Daar wordt je niet bepaald populair mee, en dat werkt behoorlijk in je nadeel als je hulp en support zoekt binnen de community. Denk eens na en lees je post een keer goed door voordat je op "OK" klikt.
Ik ben zelf nog niet fulltime, dus kan helaas (nog) geen passend antwoord op je oorspronkelijke vraag geven.. maar ik heb een vrij extraverte persoonlijkheid, dus we zien wel hoe het loopt
@kiki: tss tss Leer eens wat genuanceerder te zijn in je uitspraken, dat werkt stukken beter. Je bent krap een halve week op het forum, en loopt nu al alles en iedereen af te kaffen en te bekritiseren. Daar wordt je niet bepaald populair mee, en dat werkt behoorlijk in je nadeel als je hulp en support zoekt binnen de community. Denk eens na en lees je post een keer goed door voordat je op "OK" klikt.
Kiki,
Ik krijg de indruk, let wel de indruk want ik ken jou niet persoonlijk, dat er maar weinig mensen aan jouw gedragscode voldoen.
Een man, die als man geboren is en zich daar goed bij voelt, zal nooit een vrouw kunnen zijn. Een vrouw die geboren is in de "verpakking" van een man en die graag zichzelf wil zijn kan er voor kiezen om helemaal vrouw te worden. En zal ook een vrouw worden. En dit geldt naturlijk ook voor vrouwen die zich man voelen en willen worden. Passabiliteit is een vreemd woord. Is ieder mens passabel? Hebben wij niet allemaal geestelijk en lichamelijk onze eigenaardigheden en zijn wij dan passabel? Aan welke normen moeten wij voldoen? De normen die anderen ons opleggen? Aan de code die andere opstellen? Volgens de normen ben ik als bio-vrouw niet passabel. Ik ben lesbisch. Als ik mij mannelijk kleed ben ik niet passabel. Als ik mij vrouwelijk kleed krijg je opmerkingen dat ik maar eens een goede beurt van een man moet krijgen want dan gaat het vanzelf over.
Ik ken genoeg vrouwen die in een verkeerd lichaam zijn geboren. Ik heb bewondering voor hen dat ze alle hobbels overwinnen die onze maatschappij voor hen opwerpt. Het zijn stuk voor stuk bijzondere mensen. Het zijn echte vrouwen met gewoon vrouwelijk gedrag. En als ik nu ook even mag generaliseren.... van alle groepen die jij tot nu toe op weet te noemen die in de gevangenis zitten zijn de vrouwen duidelijk in de minderheid. Vrouwen vertonen in het algemeen niet het agressieve generaliserende gedrag.
Een vrouw is over het algemeen een verzoenend type. Wij zijn verzorgend en opvoedend en er zeker niet op uit om andere te veroordelen. Ik ga niet gemeen zijn en zeggen dat als iemand niet dit typisch vrouwelijke gedrag vertoont geen vrouw is en het ook zeker niet moet worden. Zo ben ik niet want ik ben een vrouw!!!
De Pil
Ik krijg de indruk, let wel de indruk want ik ken jou niet persoonlijk, dat er maar weinig mensen aan jouw gedragscode voldoen.
Een man, die als man geboren is en zich daar goed bij voelt, zal nooit een vrouw kunnen zijn. Een vrouw die geboren is in de "verpakking" van een man en die graag zichzelf wil zijn kan er voor kiezen om helemaal vrouw te worden. En zal ook een vrouw worden. En dit geldt naturlijk ook voor vrouwen die zich man voelen en willen worden. Passabiliteit is een vreemd woord. Is ieder mens passabel? Hebben wij niet allemaal geestelijk en lichamelijk onze eigenaardigheden en zijn wij dan passabel? Aan welke normen moeten wij voldoen? De normen die anderen ons opleggen? Aan de code die andere opstellen? Volgens de normen ben ik als bio-vrouw niet passabel. Ik ben lesbisch. Als ik mij mannelijk kleed ben ik niet passabel. Als ik mij vrouwelijk kleed krijg je opmerkingen dat ik maar eens een goede beurt van een man moet krijgen want dan gaat het vanzelf over.
Ik ken genoeg vrouwen die in een verkeerd lichaam zijn geboren. Ik heb bewondering voor hen dat ze alle hobbels overwinnen die onze maatschappij voor hen opwerpt. Het zijn stuk voor stuk bijzondere mensen. Het zijn echte vrouwen met gewoon vrouwelijk gedrag. En als ik nu ook even mag generaliseren.... van alle groepen die jij tot nu toe op weet te noemen die in de gevangenis zitten zijn de vrouwen duidelijk in de minderheid. Vrouwen vertonen in het algemeen niet het agressieve generaliserende gedrag.
Een vrouw is over het algemeen een verzoenend type. Wij zijn verzorgend en opvoedend en er zeker niet op uit om andere te veroordelen. Ik ga niet gemeen zijn en zeggen dat als iemand niet dit typisch vrouwelijke gedrag vertoont geen vrouw is en het ook zeker niet moet worden. Zo ben ik niet want ik ben een vrouw!!!
De Pil
-
- Banned Lid
wat laat jij jezelf kennen zeg!
Eerst omschrijf je een cliche beeld van een vrouw, laat Kiki weten dat zij daar niet aan voldoet, daarmee geef je te kennen dat omdat je het niet met haar eens bent, haar niet ziet als vrouw, omdat zij teveel zou "oordelen" over anderen, vervolgens zeg je: Maar ik ga daar niet over oordelen, wat ik ben een vrouw. Hoe vaak kun je jezelf tegenspreken?
Ik ruik weer een ernstige vorm van feminisme fetishisme.
Eerst omschrijf je een cliche beeld van een vrouw, laat Kiki weten dat zij daar niet aan voldoet, daarmee geef je te kennen dat omdat je het niet met haar eens bent, haar niet ziet als vrouw, omdat zij teveel zou "oordelen" over anderen, vervolgens zeg je: Maar ik ga daar niet over oordelen, wat ik ben een vrouw. Hoe vaak kun je jezelf tegenspreken?
Ik ruik weer een ernstige vorm van feminisme fetishisme.
-
- Banned Lid
Ja. Laten we het zo zeggen. Ik heb niets ertegen the nniet passabele. of wat dan ook . ik weet ok wel dat die hier genoeg rondlopen.kiki schreef:het was dus eigenlijk meer een karikatuur van een vrouw dan dat het op een vrouw leek (ws zat ze dus om "d'r" zelf te lachen in de metro). die transen zie je hier op de site ook wel regelmatig voorbijkomen hoor. daar hoef je echt niet voor in de metro te zitten. en verder, je moet gewoon jezelf zijn. en ja, dat mag ook best als karikatuur van een vrouw, daar is niets mis mee. en hoe je het ook went of keert, we zijn en blijven allemaal nepmeisjes & nepvrouwen als trans (passabel of niet). we blijven als m>v transen nou eenmaal XY-tjes (ondanks de naarbinnen gevouwde piemel en alle andere operaties). en daarnaast, hebben jullie weleens gehoord dat *echte vrouwen* een prostaat hebben *GASP*. prostaat is echt voor XY. dus voor man of nepvrouw. iemand met een prostaat is dus geen *vrouw*. en daarnaast, je kan niet van geslacht veranderen, je kan hooguit trans (=nepvrouw) worden. en de wereld gaat je echt niet anders bekijken hoor omdat je een setje nieuwe genitalien hebt 'aangeschaft'. daarom vond ik het sprookje dat ik hier las over het naarbinnengevouwen piemelmensje ook zo prachtig. want in feite is dat ook gewoon zo.wavebird schreef:Ik zat laatst langs een transsexueel in de metro (voor zover je dat een vrouw kon noemen)
maar Kelly bijv. vind ik wel een mooie vrouw! Maar het is wel een feit dat hoe meer passebel je bent hoe minder interacties je krijgt van andere mensen. Het is hard maar het is zo.
HEt is bijv. Als ik over iemand anders een prachtige transsexueel ziet zitten of een minder passabele transsexueel zal die minder passabel iemand eerder het doelwit zijn van grapjes enz. Ik zou zo iemand nooit voor de gek houden of uitlachen. maarja We leven nu eenmaal in een harde samenleving..
Verder ben ik het wel met je eens. IK zou bijv. ook Hooguit transsexueel kunnen worden. Biologische vrouw kan je toch nooit worden.
Daar is niks mis mee. Maar om niet tever af te wijken van het topic. Mij leek het wel een leuke topic.
Ik probeer ok wat meer goede bijdrage te leveren aan het forum. en wil graag forummers hun mening en ervaringen horen over hoe het u vergaat om als transsexueel(Of half) afgaat om zich in het openbaar te begeven. Mischien dat er nog goede tips tussen zitten.
men vroeg aan kelly ook uit hoeveel hoeken een vierkant bestaat
ook dat wist ze niet, en jij denkt dat dat haar werkelijke intelligentie is?
lees eens een fatsoenlijk interview van kelly, hoogbegaafd is wat overdreven maar dom is ze niet
terg naar de orde van de dag, draait het veelal om uiterlijk in maatschappij, en transen zijn daar geen uitzondering in
gedrag openbaar, wat kan je ervan zeggen, de ene dag boeit het me iig minder hoe ik erbij loop dan de andere dag en krijg je ook andere reacties
het zit hem vooral in de presentatie hoe passabel je bent
ook dat wist ze niet, en jij denkt dat dat haar werkelijke intelligentie is?
lees eens een fatsoenlijk interview van kelly, hoogbegaafd is wat overdreven maar dom is ze niet
terg naar de orde van de dag, draait het veelal om uiterlijk in maatschappij, en transen zijn daar geen uitzondering in
gedrag openbaar, wat kan je ervan zeggen, de ene dag boeit het me iig minder hoe ik erbij loop dan de andere dag en krijg je ook andere reacties
het zit hem vooral in de presentatie hoe passabel je bent
Dat ze dom schijnt te zijn. zijn meningen over verdeeld want ik ken nl. iemand die vrij veel met haar opstap ging enz. en ze blijft helemaal niet zo dom te zijn dat als ze zich voordoet zoals op tv.. maar ze komt wel extra dom over vaak. soms lijkt er zelfs opzet in het spel te zitten.kiki schreef:kelly ziet er idd wel leuk uit, maar is weer veeeeeeel te nichterig voor een vrouw. en daarnaast heeft ze het IQ van een kip. laatst vroegen ze 'haar' op tv of ze wist wat monogaam betekende. wist ze dus niet. *GASP*
Irene:ZIjn er nog dingen waar je tegenaan loopt. waar je als man zijnde geen last van had?