eo programma jong gaat een topic doen over T (iets)
Moderator: Moderators
Klopt, hij zei ''in mijn beleving". Maar achteraf vond hij transgenders geen aanstellers. Dit geeft volgens mij een beeld hoe het het vond en nu vind.
Dat het allemaal in een half uur gepropt is, kan een verkeerd beeld geven
ja.
Een goed totaal plaatje kan toch geen enkele omroep geven, daarvoor is gewoon tijd tekort voor de makers.
Maar ik krijg het idee dat geen enkel programma deugd wat over transgenders wordt uitgezonden, aan sommige reactie,s te lezen hier.
Dat het allemaal in een half uur gepropt is, kan een verkeerd beeld geven
ja.
Een goed totaal plaatje kan toch geen enkele omroep geven, daarvoor is gewoon tijd tekort voor de makers.
Maar ik krijg het idee dat geen enkel programma deugd wat over transgenders wordt uitgezonden, aan sommige reactie,s te lezen hier.
respect komt van twee kanten
Ja indd... ik vond het ook smakeloos hoe hij in de camera keek wanneer hij over dit onderwerp sprak. alsof hij het totaal gestoord van. Ga dan iemand anders interviewen dombo.Jaimee schreef:Wat ik als persoon van Kelly vind doet er helemaal niet toe.
Ik vind die opmerking van een presentator van een jongerenprogramma dat zij een doorgeschoten travestiet zou zijn onacceptabel.
Dat zal hij zeker weten. En met zo'n opmerking verkondigt hij het als de waarheid en er kijken best veel mensen naar zo'n programma.
Wat een nare vent zeg.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Wie gaat er nu opstaan om een willekeurige omroep een mooi programma te maken over T? Dit is niet de eerste keer dat er aandacht besteed wordt en elke keer is er weer commentaar. Dus wie kan t beter?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
het beste zou gewoon een programma over een ander onderwerp zijn en dat aan het einde van het programma pas duidelijk wordt dat mensen naar TSen hebben zitten kijken
wat dat betreft zou een rol van een TS in een soap wel goed kunnen zijn
wat dat betreft zou een rol van een TS in een soap wel goed kunnen zijn
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
-
- Forumdiva
Willen we eigenlijk wel zo nodig als T in de belangstelling staan? Willen we dan toch liever gezien worden als T met de wens als vrouw gezien te worden? Want dat is ook iets wat programma's over dit onderwerp bewerkstelligen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Forumdiva
-
- Eredivisie
Ik vond dat programma "In de familie" van Frans Bromet dat pas op tv was wel aardig.
En "Koppen", een tijdje terug op de belgische tv was ook niet slecht (alhoewel daar wel weer de "verplichte" make-up scene in zat, maar goed, je kan niet alles hebben).
En "Koppen", een tijdje terug op de belgische tv was ook niet slecht (alhoewel daar wel weer de "verplichte" make-up scene in zat, maar goed, je kan niet alles hebben).
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik vond "koppen" duidelijk beter dan Frans Bromet, die telkens weer probeerde zijn zin te krijgen door "haar" oude vrouwennaam te weten te komen.
Ouwe zeur...
Wat mij betreft zou zo'n nieuw programma een programma zijn waar nu eens niet alleen aandacht is voor de "klassieke" transseksueel, maar waar ook aandacht is voor mensen die niet in de bekende steriotypes vallen. Onder het motto "wat u niet normaal vindt, is voor ons dagelijkse werkelijkheid (en daarmee heel normaal)".
Groetjes,
Frederique
Ouwe zeur...
Wat mij betreft zou zo'n nieuw programma een programma zijn waar nu eens niet alleen aandacht is voor de "klassieke" transseksueel, maar waar ook aandacht is voor mensen die niet in de bekende steriotypes vallen. Onder het motto "wat u niet normaal vindt, is voor ons dagelijkse werkelijkheid (en daarmee heel normaal)".
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
Dat vond ik er juist zo leuk aan, dat hij z'n zin niet kreegFrederique_ schreef:Ik vond "koppen" duidelijk beter dan Frans Bromet, die telkens weer probeerde zijn zin te krijgen door "haar" oude vrouwennaam te weten te komen.
Ouwe zeur...
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oké, dat zijn we eens
Zelf zou ik me -nooit- door zo'n type laten interviewen.
Groetjes,
Frederique
Zelf zou ik me -nooit- door zo'n type laten interviewen.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Laten we een eigen digitaal kanaal maken, als eerste stap naar iets groters. Ik stel het adres www.tgts.tv voor