bezuinigingen op TS-ontharing

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik heb mijn mail naar groenlinks gestuurd misschien moet ik hem naar meer partijen sturen maar tot nu toe heeft alleen groenlinks zich duidelijk uitgelaten over transsexualiteit dus leken zij me het beste. Nu nog afwachten of ze reageren en anders gebruiken we één van de adressen in het lijstje.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hai Joanne,

Persoonlijk zou ik meer politieke partijen een mail sturen, om te laten weten wat er leeft binnen de T-wereld.

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

'k ben weliswaar geen TS, maar misschien moet ik mijn vriendjes bij de Jonge Democraten en de VVD tippen over deze posse. En de VVD met hun grote bek over liberalisme: het ware liberalisme vind je vanzelfsprekend bij www.travestie.org

(Ik kon het niet laten om hun een flinke plaagstoot uit te delen)
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi,

Word het niet tijd dat www.travestie.org het politieke pad opgaat??? :D :roll:

Ehh dit kwam als eerste bij me op, maar misschien om het belangen van ons T-girls/ boys te behartigen, misschien helemaal niet zo gek gedacht :wink:

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Nataschja schreef:Persoonlijk zou ik meer politieke partijen een mail sturen, om te laten weten wat er leeft binnen de T-wereld.
Als het aan mij ligt sturen we de mails door naar alle partijen, ja zelfs de uiterst christelijke SGP!

Alleen is de vraag moeten we de verstuurde mails rechtstreeks naar alle partijen sturen, of ze eerst verzamelen op een algemeen adres (kan ik voor zorgen) en ze dan en masse of in lijst vorm doorsturen?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als jij dat zou willen doen Chantal dan graag. Ik sta volledig achter het idee Maar moet zeggen dat het me best zwaar valt om er mee bezig te blijven. Niet omdat ik het niet wil maar omdat ik behoorlijk met andere dingen bezig ben. Vooral met mezelf als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ga vooral je gang en hou ons op de hoogte.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Misschien ben ik te doemdenkerig, hoor.
Maar wat verwachten jullie van een mailing naar de politieke partijen ? En dan in het bijzonder de oppositiepartijen ? Ze zullen je ongetwijfeld gelijk gaan geven .. en och het is zo fout die bezuiniging etc etc en dat kan niet en dat mag niet en ach en wee. Maar dat zal niets af doen aan het feit dat de bezuinigingen staan.. en ik moet me wel heel erg vergissen als Balkenende en consorten ook deze keer voorbij zullen gaan aan de wensen van zovele belangengroeperingen en patiëntenverenigingen die allemaal proberen hun wensenlijstje kenbaar te maken.

Volgende keer gewoon allemaal wijzer (lees: socialer) stemmen... Lijkt me een beter plan.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne> Ok ik verzamel alle mails dan wel. Alleen hoelang laten we het duren voordat we ze doorsturen?

Nathalie> Nederland is een democratisch land. Als je je stem niet laat horen (en niet alleen bij de verkiezingen), dan doen ze maar wat in Den Haag. En ja ik had sociaal gestemd de afgelopen keer. Alleen die duffe Potter is zo ontzettend eigenwijs, hopelijk ziet de rest van het land het bij de volgende verkiezingen ook in!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Dames, heren,

Hij staat online: www.hoogervorst-nee.tk

Ik zal Paula wel even mailen of ze het op de homepage van www.travestie.org kan zetten. Niet iedereen leest het forum namelijk...

En nu allemaal ondertekenen!!!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hoi Chantal en Nathalie

Mijn complimenten voor de pagina. Hij is duidelijk en makkelijk in te vullen dus ik denk dat we in ieder geval een punt hebben bereikt door duidelijk te maken wie er allemaal tegen deze maatregel zijn. Of het werkt dat zien we wel. Als we niets doen dan werkt het in ieder geval niet. Heb zelf ook sociaal gestemd de afgelopen verkiezingen alleen het mocht niet baten. De volgende keer stem ik ook weer sociaal maar in de tussentijd ga ik niet stil zitten afwachten tot er anderen voor mij gaan protesteren. Ik ben tegen en dat mogen ze best weten of het nu helpt of niet.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Mijn complimenten voor de pagina. Hij is duidelijk en makkelijk in te vullen dus ik denk dat we in ieder geval een punt hebben bereikt door duidelijk te maken wie er allemaal tegen deze maatregel zijn. Of het werkt dat zien we wel. Als we niets doen dan werkt het in ieder geval niet.
Dank je... Tot nu toe scoren we zo'n 10 ondertekeningen per uur. En dan te bedenken dat een hoop mensen nog op hun werk zitten en het nog lang niet overal bekend is.
Joanne schreef:Heb zelf ook sociaal gestemd de afgelopen verkiezingen alleen het mocht niet baten. De volgende keer stem ik ook weer sociaal maar in de tussentijd ga ik niet stil zitten afwachten tot er anderen voor mij gaan protesteren. Ik ben tegen en dat mogen ze best weten of het nu helpt of niet.
Power to the people! :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Zag het net staan.
Ik ben de 40e. Op naar de eerste 100 nu :P
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Cynthia schreef:Zag het net staan.
Ik ben de 40e. Op naar de eerste 100 nu :P
Nummer 500 trakteer ik op een lekker flesje wijn! :lol:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Paula
Eredivisie
Berichten: 513
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00

Bericht door Paula »

Nataschja, politieke aspiraties hebben wij nog niet, maar wie weet wat er in de toekomst gebeurt :lol: En Chantal, het staat op de website. Je hebt een mooi stukje werk geleverd. Mijn complimenten!


Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Paula schreef:En Chantal, het staat op de website. Je hebt een mooi stukje werk geleverd. Mijn complimenten!
Ook complimenten voor Joanne hoor! She has to get credits too! :)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie