Heb je je wel eens afgevraagd wie dat bedacht heeft, huidkleur? Het is iig niet mijn huidskleur die huidkleur....Joanne schreef: Gewoon huidkleur
emotionele integratie
Moderator: Moderators
Tsja eigenlijk heet het Gipsy met 30% lycra voor het glanseffect:) van de Zeeman. Maar ook niet mijn huidskleur in ieder geval. En wat als je nu van negroïde afkomst bent? Wat voor kleur moet je dan als je huidskleur wilt? Hehehe.....Violet Skye schreef:Heb je je wel eens afgevraagd wie dat bedacht heeft, huidkleur? Het is iig niet mijn huidskleur die huidkleur....Joanne schreef: Gewoon huidkleur
Heb me er bewust steeds uitgehouden omdat ik de lieve kousjes ook draag. Vond het nu wel tijd uit de kast te komen En obstinaat als ik ben ga ik dan ook meteen in de verdediging voor die lieve kousjes. Maar goed dat is een hele andere topic....Cynthia schreef:Joanne toch.
Er zijn twee onderwerpen die heel gevoelig liggen (en erg fout zijn).
Het ene is Frans B. en het andere dus kniek........
Kan het gewoon niet opschrijven hè.
Ik dacht dat jij dat wel wist.
Hi Duke heb je misschien een vuurtje voor me? Enneh troost je Anouk. Na mijn coming out heb ik me meteen maar tot beschermvrouwe van de kniekous verheven. Je staat dus niet alleen en Josette ook niet.~*anouk*~ schreef:Wat is er dan mis met kniekousen pantykousjes enzo.
Lees dit veel vaker hier.
Het laatste draag ik bijna elke dag, alleen niet in gympen dan krijg ik zweetvoeten.
Stel dat jullie ook tegen mij gaan katten omdat ik zoiets draag....
Ik roep mijn stiefbroer.
Duke, ze plagen mij!!!
Zo is het maar net Erg makkelijk voor krap zittens schoeisel. Je hebt een medestander, ik ben ook pro-kniekous.Joanne schreef:Enneh zal ik eerlijk zeggen dat ik met regelmaat in de winter kniekousjes draag. Gewoon huidkleur maar toch echt kniekousjes. Verdomd handige uitvinding. Zo.... daar.... het is er uit!
liefs, Josette