Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ook goedemorgen! En ik maar denken dat Patricia jou steeds zat te papegaaien, Mila. Is het leuk om als hofdame met de hofnar van stuivertje te wisselen? Ik kan me in mijn leven geen groter gevoel van opluchting voorstellen dan op de dag van mijn srs. Als je toch bezig bent met het openbaren van teksten uit het transenforum, doe dat dan ook even in context wil je? Ik had ooit een keer geschreven dat een neo-vagina niet functioneert, daarmee bedoel ik dat ze niet zelfreinigend is. Tijdens jullie eerdere poging om mij te flamen, kwam het draadnecro'tje met die uit het verband getrokken quote op de proppen. Dan kun je van mij een dergelijk antwoord verwachten. Jammer voor je Mila, maar mijn srs is niet mislukkt en ik ben erg blij met mijn doos. Nu je zo snel na je ban weer terug bent, kun je dan in het vervolg ook fatsoenlijk teksten aanhalen? Want dat je verstand van conputers hebt, heb je nu wel duidelijk gemaakt. Anders kon je hier niet posten. Lever me die opmerking van de slager eens? Ik weet namelijk niet meer waarom ik dat heel lang geleden een keer geschreven heb, maar ik geloof dat het ging om iemand die naar het voormalig oostblok wou om te srsen en ja, daar heb je slagers.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- lightningbolt
- ForumFan
Jij had het over instorten. "Tenzij je instorten een functie wilt noemen, funcioneert een neo-vagina niet. Dat bedoelde ik.Morbide schreef:Ik had ooit een keer geschreven dat een neo-vagina niet functioneert, daarmee bedoel ik dat ze niet zelfreinigend is.
Das dus heel wat anders dan wat je nu hierboven aanhaalt.
Wel de hele waarheid schrijven he
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat is wel het enige dat een neo-vagina uit zichzelf kan. Enneh, jij bent ver voorbij het stadium waarin je serieuze antwoorden van me krijgt. Dag Patricia.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- lightningbolt
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Sinds wanneer is de waarheid ziek? Een neo vagina vergt een hoop onderhoud, dat is het enige wat ik wil zeggen. Speculeren over de toetand van mijn doos, laat ik graag aan jou over. Je doet me denken aan de neanderthalertjes die uit "belangstelling" een end weg dromen over de inhoud van mijn onderbroek.
- Lianne
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Pfff begin me af te vragen of ik me moet gaan schamen nu
Een buitenstaander die dit hier zo leest die zal inmiddels echt wel gaan denken dat alle transen gek zijn
Tsja, eigenlijk wilde ik er nog een positieve draai aan geven, maar die schiet mij momenteel nu even niet te binnen.
Ik hoop in elk geval dat de liefde om een meningsverschil op niveau uit te vechten weer boven komt drijven.
groetjes Lianne
Een buitenstaander die dit hier zo leest die zal inmiddels echt wel gaan denken dat alle transen gek zijn
Tsja, eigenlijk wilde ik er nog een positieve draai aan geven, maar die schiet mij momenteel nu even niet te binnen.
Ik hoop in elk geval dat de liefde om een meningsverschil op niveau uit te vechten weer boven komt drijven.
groetjes Lianne
Niks persoonlijks Lianne...
Maar tis voor een buitenstaander niet altijd de gemoedelijke sfeer die je wel zou mogen verwachten nee..
Jammer dat sommige mensen ieder moment aangrijpen in de verdediging te schieten en elkaar aan te vallen op ieder zinnetje of woordje wat wel eens anders geformuleerd zou kunnen/mogen worden..
Vooral voor nieuwe leden die meestal eerst mee gaan lezen komt het niet echt uitnodigend actief aan het forum mee te gaan werken..
maargoed.. das mijn bescheiden mening..
Maar laten we geduldig afwachten of de liefde onverwacht toch nog boven komt drijven..
Geduld (en respect) is een schone zaak
X
Chica
Maar tis voor een buitenstaander niet altijd de gemoedelijke sfeer die je wel zou mogen verwachten nee..
Jammer dat sommige mensen ieder moment aangrijpen in de verdediging te schieten en elkaar aan te vallen op ieder zinnetje of woordje wat wel eens anders geformuleerd zou kunnen/mogen worden..
Vooral voor nieuwe leden die meestal eerst mee gaan lezen komt het niet echt uitnodigend actief aan het forum mee te gaan werken..
maargoed.. das mijn bescheiden mening..
Maar laten we geduldig afwachten of de liefde onverwacht toch nog boven komt drijven..
Geduld (en respect) is een schone zaak
X
Chica
lightningbolt schreef:Dus nogmaals, hevel die zelfhaat mbt jouw SRS niet over op anderen.
Iets overhevelen lukt alleen maar als het vat van bestemming leeg is. Het vat in kwestie kan misschien beter zorgen dat het vol is met iets anders. Of de klep dichthouden .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
wat ik dus al zei in mijn stukje is dat dus destijds verwijdert dus ik kan je geen link geven als ik die had gehad had ik hem er echt wel bijgezet maar ik weet zelf wat er gezegt is toen..en degene waar ik het over heb weten het ook wel maar willen het dus niet toegeven hellaas...of ze hebben last van geheugenverlies of last van dementie dat kan natuurlijk ook op elke leeftijd voorkomen...Maar ok ik bemoei me verder niet met hun laat ze maar lekker elkaar gaan afbekken en anderen de grond in stampen ik heb daar geen zin in..Hormoonhomo schreef:En dat wil ik nu ook wel eens zien ja. Show us the link Prescilla!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
@Exhomotransgender (Elsie),
Hoe lang wil je deze poll doorzetten.
Even voor de duidelijkheid, mij maakt het niet uit en mag ie doorlopen.
Aan de andere kant denk ik dat er ooit een conclusie getrokken kan/mag worden.
Vandaar deze vraag.
Hoe lang wil je deze poll doorzetten.
Even voor de duidelijkheid, mij maakt het niet uit en mag ie doorlopen.
Aan de andere kant denk ik dat er ooit een conclusie getrokken kan/mag worden.
Vandaar deze vraag.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
-
- Eredivisie