Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

mina schreef:alleen als ze een snor op plakt en in chaps gaat lopen, eerder niet, lol
Een snor opplakken en op z'n chaps lopen red ik wel, zelfs het kostuum erbij kan ik wel regelen.. kan ik eens een keer de travestiet uithangen :) lijkt me leuk :) .. mag ik, mag ik, mag ik???

groetjes, Fenna
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<groetjes, Fenna (taal is meer dan spelling)>

Taal is ook goed en begrijpend lezen. Je bent wel een direct betrokken partij, want je reageerde hierop.

Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Mag dat? Of niet? Volgens jou?
ik vind dat alleen maar geweldig en heel invoelbaar, ik hoop dat trouwens mensen mij ook wijzen op als ik anderen onrecht aandoe, maar dat gebeurt ook wel geloof ik he Mina, Mila, Babette, Frederique, Janiek etc

ik doe er echt wat mee met die kritiek

trouwens over Androcur, er schijnt een nieuwere generatie van te zijn, met minder bijwerkingen zonder de hoofdwerking (testblokker) aan te pakken, het is in de US te koop en wel duur, ben de naam vergeten iets als Cninede?? kan totaal iets anders zijn

hier te krijgen waarschijnlijk niet, te duur
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<trouwens over Androcur, er schijnt een nieuwere generatie van te zijn, met minder bijwerkingen zonder de hoofdwerking (testblokker) aan te pakken, het is in de US te koop en wel duur, ben de naam vergeten iets als Cninede?? kan totaal iets anders zijn

hier te krijgen waarschijnlijk niet, te duur>

Heeeeee! Dat is interessant! Thanks for the tip Dorine, ik ga meteen even zoeken en googelen.

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Mila, dan hebben we hier duidelijk een verschil van inzicht ..
so be it

groetjes, Fenna
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

@Fenna: op verzoek wil ik je best met hij aanspreken, hoor :wink:
@Dorine: knap hoe je een ontspoord draadje toch weer op de rails krijgt!
@Mila en Mina: ik wil ook graag een kaart, 't lijkt me heel gezellig! ~Zwijmel~
@Mila: je moet me beter citeren. Ik sprak die TS aan met 'ie en 'ie. Had moeten zijn: d'r en d'r. Dat punt had ik je ook al gegeven...

En voor de rest wens ik iedereen een fijne zonnige dag toe!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Frederique_ schreef:Nogmaals: IRL ken ik jou heel anders. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat je virtueel zo vreselijk je best lijkt te doen om iedereen tegen je in het harnas te jagen...
Net zoals er een aantal mensen zijn die hun T*-zijn alleen virtueel beleven, omdat ze het in het echte niet durven, misschien is Mila een 'virtual bitch' omdat ze in het echte leven niet durft te zeggen wat ze van ons allemaal echt denkt. Wie weet... ik niet, heb haar nooit ontmoet.
mila schreef:En Dorine, voordat je de azijnspuit weer tevoorschijn haalt, en Frederique, voordat je me weer doorzaagt; ik zeg dus in iets andere bewoordingen hetzelfde als Vicky.

<Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook>
Inderdaad. Vicky is een meisje van pakweg rondom de 19, en een beetje ijdelheid past bij de leefttijd. Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.>

Ah ja? Dus jij vind eigenlijk dat al die (zwaar) middelbare trava's hun pruiken, make up, hoge hakken en al dat getut maar beter achterwege kunnen laten want 'te ijdel'?

Suggestie 'ter genezing'? Of alleen tijdelijk toegestaan tijdens omkleding en evt uitgaan? ;-) Dit in verband met een (tijdelijke) identiteit?

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Om Lisa weer blij te maken, en toch even te laten zien hoe de geschreven woorden geinterpreteerd kunnen worden hierbij de 2 postjes waaruit Lisa mij gequote heeft:

<<Ik heb ook wel meegemaakt dat iemand in mn gezicht heel begrijpend deed en dan me achter mn rug uitlacht.>

Ik denk dat dat voor de meeste ts'en geldt, passabel of onpassabel.

Ik ben passabel, en ik ga voor vrouw door, maar bij persoonlijk contact valt het muntje in de 2e/3e/4e instantie vanzelf wel, en god mag weten wat 'ze' achter mijn rug over mij zeggen.
Ik kan me er niet druk over maken.......en ik zorg wel dat ik uitmuntend gekleed ga, in de eerste plaats om mezelf te pleasen, in de tweede plaats om monden te snoeren, en te 'compenseren', ik geef het toe.

En ik slaag daarin. Daarbij heb ik veel, heel veel moeite gedaan, zoals een FFS, besteed ik veel aandacht aan een smaakvol gekleed en opgemaakt uiterlijk, en ben ik *trots* op mezelf en mijn smaakvolle verschijning.

Mag dat? Of niet? Volgens jou?

Mila.

En Dorine, voordat je de azijnspuit weer tevoorschijn haalt, en Frederique, voordat je me weer doorzaagt; ik zeg dus in iets andere bewoordingen hetzelfde als Vicky.

<Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook
>

Voor de goed en begrijpende lezer: ik vergelijk me *woordelijk* met Vicky *haar leefsituatie*, niet qua verschijning of leeftijd. Ik wist niet eens hoe oud Vicky is, tot Lisa een 'vriendelijke' vergelijking maakte over leeftijd.
Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<<Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.>

Ah ja? Dus jij vind eigenlijk dat al die (zwaar) middelbare trava's hun pruiken, make up, hoge hakken en al dat getut maar beter achterwege kunnen laten want 'te ijdel'?>

Ik vergat de superstrakke, superkorte minijurkjes op trava's van dik in de 40 tot zelfs dik in de 50 nog te vermelden in deze.....dat was er niet 1 op de Wensdagavond, dat was minstens een dozijn.

Merkwaardig, dat soort superstrakke ultrakorte minijurkjes staat eigenlijk alleen travjes van pak em beet, tot 20-25 jaar, niet zwaar middelbaar dus.

Nou ja, ze leven niet als vrouw, dus ik kan me voorstellen dat bij een verkleedpartij en uitgaan (naar een geëigende gelegenheid) alles uit de kast getrokken word, maar het waren er opvallend veel, op leeftijd, en in superstrak, superkort mini.
'T is dat jij het onderwerp aansneed Lisa, uit mezelf was ik er niet over begonnen hoor :-)

Mila.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Gekozen voor:

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!

Past ook prima bij me, en het is in real life ook wel zo. :) Ik ben niet ontiegelijk aantrekkelijk, maar mag er zijn, trek ook niet veel aandacht ondanks mijn lengte.Dusja..
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Tjonge, wat een slagveld tref ik hier weer aan, na een nachtje slapen..... :-?
mila schreef:<<Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.>

Ah ja? Dus jij vind eigenlijk dat al die (zwaar) middelbare trava's hun pruiken, make up, hoge hakken en al dat getut maar beter achterwege kunnen laten want 'te ijdel'?>

Ik vergat de superstrakke, superkorte minijurkjes op trava's van dik in de 40 tot zelfs dik in de 50 nog te vermelden in deze.....dat was er niet 1 op de Wensdagavond, dat was minstens een dozijn.

Merkwaardig, dat soort superstrakke ultrakorte minijurkjes staat eigenlijk alleen travjes van pak em beet, tot 20-25 jaar, niet zwaar middelbaar dus.

Nou ja, ze leven niet als vrouw, dus ik kan me voorstellen dat bij een verkleedpartij en uitgaan (naar een geëigende gelegenheid) alles uit de kast getrokken word, maar het waren er opvallend veel, op leeftijd, en in superstrak, superkort mini.
Ik zal proberen mij niet aangesproken te voelen.... ;-)
Maar mocht ik mij naar binnen kunnen worstelen op het feestje van Mina en Mila, dan zal ik nog eens iets korters uit de kast trekken :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Maar mocht ik mij naar binnen kunnen worstelen op het feestje van Mina en Mila, dan zal ik nog eens iets korters uit de kast trekken >

Dan word je meteen doorgestuurd naar de kelder, en vooruit, je krijgt dan van ons een gasmasker mee ;-)

Ik heb uit nieuwsgierigheid even beneden in de kelder gekeken, ja, ik sloeg de waarschuwing van Francis in de wind ('op eigen risico hoor!') en vluchtte na 10 seconden weer pijlsnel naar boven.

Die lucht die daar hing! Twee zwaar middelbare tv's met omhooggesjorde ultra strakke, ultrakorte mini jurkjes en ongewassen ************* die met elkaar bezig waren....

Je bent gewaarschuwd ;-)

Mila.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

mila schreef:<Maar mocht ik mij naar binnen kunnen worstelen op het feestje van Mina en Mila, dan zal ik nog eens iets korters uit de kast trekken >

Dan word je meteen doorgestuurd naar de kelder, en vooruit, je krijgt dan van ons een gasmasker mee ;-)

Ik heb uit nieuwsgierigheid even beneden in de kelder gekeken, ja, ik sloeg de waarschuwing van Francis in de wind ('op eigen risico hoor!') en vluchtte na 10 seconden weer pijlsnel naar boven.

Die lucht die daar hing! Twee zwaar middelbare tv's met omhooggesjorde ultra strakke, ultrakorte mini jurkjes en ongewassen ************* die met elkaar bezig waren....

Je bent gewaarschuwd ;-)

Mila.
10 seconden?
Dan ben je veel langer in de kelder geweest dan ik :D

Dus daar zaten de "minijurkjes"... dan ga ik niet oordelen over wat ik niet gezien heb ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gast

Bericht door Gast »

Arike schreef:nog eens iets korters uit de kast trekken :D
Dat wordt dan zeker zo'n kettinkje om je middel, i.p.v. een rokje? :)

Fetish-trava's op passabiliteit beoordelen slaat nergens op.
Het gemiddelde exemplaar heeft genoeg realisteitszin om zo niet naar de Hema te gaan. Daarom heet het fetish, is voor die gelegenheid, niks mis mee. Beter uitleven in de kelder met een soortgenoot, dan ergens anders rare dingen gaan doen.
Ik denk niet dat er veel zijn die echt denken eruit te zien als Fergie terwijl ze zich als Britney aan het uitleven zijn.

Juist leuk dat die Wensdag zo divers is, dat zie je niet vaak!
Ik voel me geen haar beter, ik vind gewoon andere dingen leuk. Als ik naar de kelder zou willen, ik zet een wasknijper op en ga.
Wel maak ik me elders sterk ervoor dat de zure luchtjes beneden blijven ;)

Wist je trouwens dat ongewassen p*****s op latente transseksualiteit kunnen duiden?

Francis
Plaats reactie