"er gaat niks boven groningen" ;-)

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

"er gaat niks boven groningen" ;-)

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi allemaal,

Wat ik ga schrijven niet nieuw, het is al vaker gezegd en 't zal waarschijnlijk nog wel vaker gezegd gaan worden ook...

Gisteravond voor 't eerst naar T&T Grun geweest (Groningen dus :)) en de ervaring was erg fijn! Heel relaxed... net alsof 't nooit anders is geweest, heel normaal. Lekker gezellig gekeuveld over van alles en nog wat. Wat ik zelf erg grappig/plezierig vond is het feit dat je een aantal mensen al 'kent' van (in mijn geval) 't forum... grappig die opmerkingen van 'oh ben *jij* Marjolein' (en ook 't omgekeerde 'oh ben *jij* Racine[Selena/Denise/Rebecca om er maar een paar te noemen]'.

Anyway, wat ik hoop is dat het (veelvuldig) plaatsen van dit soort berichten meer mensen over de drempel kan halen om naar een T&T avond te gaan. Uit de profielen per provincie kun je zien dat er in Drenthe toch echt nog wel een aantal Ts zijn die ik bij deze van harte aanraad om ook eens een avondje langs te komen.

Nu klinkt het alsof ik een oude rot in 't vak ben... niks van waar natuurlijk. Ik was geestelijk al een hele tijd bezig met 't feit dat ik naar een T&T avond wilde en het is me gewoon heel goed bevallen. I'll leave it at that.

Kudos aan iedereen van T&T Grun en ik zal proberen een brave meid te zijn en in 't vervolg wat vaker te gaan :)

Groetjes en tot ziens!

Marjolein
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Hee Marjolein,

Het was erg leuk om je gisteren in Groningen te ontmoeten, we hebben maar erg kort met elkaar gesproken maar dat halen we dan de volgende keer wel in.
Heel gezellig om degenen die je via de site kent ook in persoon te ontmoeten!!
Dus meiden uit het Noorden, kom eens langs, het is er heel knus en je ontmoet hele leuke vriendinnen !!!

Groetjes, Denise.
Er is altijd wel een goed moment
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

hoi,
ik had geplanned om langs en binnen (voor insiders) te komen maar helaas er kwam iets prive tussen.. :(
volgende keer hoop ik er wel te zijn :P
ik denk wel dat het gezellig is geweest.
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

bevestiging

Bericht door hariet »

Ja meiden,

ik kan dat wat Marjolein, onderschrijven, alleen kan ik helaas geen vergelijkend warenonderzoek doen omdat dit de eerste keer was dat ik een T en T avond heb bezocht.
Maar het was er wel erg gezellig, kregen nog lekkere hapjes met andere woorden er werd goed voor ons gezorgt, en dat hebben we natuurlijk weer aan onze gastdames te danken, deze mogen ook wel eens in het zonnetje gezet worden, want zij doen het toch maar even, evenals de bediening achter de bar.
De ruimte zelf is een leuk en gezellige caferuimte met bar en tafeltjes.

Misschien ga ik nog wel even op bezoek bij andere T en T avonden, om inderdaad te bekijken of Groningen op één staat, maar als ik het zo hoor van de ervaren T en T bezoeksters dan komt Groningen een heel eind.
Verder moet ik de volgende avond in Groningne denk ik missen :cry: :cry: :cry: Moet werken, maar ik doe mijn best.

Doeiiiiiiiiiiiiiiii Hariet :wink: :wink: :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Ik vond het ook geweldig gezellig!Een zeer gemoedelijke sfeer waar iedereen meer dan welkom werd geheten door de gastvrouwen.En.....met heerlijke hapjes!En alle bovenstaande dames,ik vond het zeer leuk om jullie te ontmoeten!
En wat was het eerst griezelig om in mijn eigen stad op pad te gaan!!Toch viel het me zo mee om als Selena over straat te gaan.Niemand keek raar op mijn weg daar naar toe(de loop vanaf de auto naar 't gebouw)En het voelde wel zo natuurlijk en gewoon :D .Niks geen schaamte of wat dan ook.Het is dan ook inderdaad waar,net als je eerste sprong in het diepe,je kan al zwemmen en toch bang dat je verdrinkt en daarna....bevrijding!! :D Ik verdrink niet!!En eigenlijk wist je dat al wel.
Op de weg terug,heb ik me weer omgekleed bij mijn kameraad en zijn vrouw.Die zagen mij allebeide voor 't eerst als Selena.En ook dat ging wel zo goed!
Maar om op 't onderwerp te blijven;het was supergezellig daar en ik ben "bang" een vaste gaste te worden,groetjes en knuffels Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Het was gisteravond erg gezellig en er waren naast de vaste klanten ook veel nieuwkomers en her-intreders.* (* dwz dames die jaren geleden langs kwamen en nu ook de moed hadden verzameld om toch weer eens op bezoek te gaan.)
Wat voor sommige nieuwkomers in hun voordeel is, is bekendheid via het forum, profiel en of de chat van travestie.org
Je bent dan nieuw maar wel virtueel bekend bij een aantal vaste bezoekers en waarschijnlijk ga je dan, al dan niet aangemoedigd en gesterkt door positive ervaringen op het forum, profiel of chat, eerder naar een T&T-avond.
Dus hierbij een oproep aan dames, die nog niet de moed kunnen opbrengen om te gaan. Maak gebruik van deze site, meld je aan op het forum, profiel of chat, lees één en ander en doe mee, het helpt echt.
Verder is Grunn laagdrempelig, qua kleding en make-up hoef je niet passebel te zijn en je kunt trouwens bij je 1ste bezoek als man gekleed gaan om te ervaren dat het allemaal best meevalt. De consumpties zijn goed en de gastdames vangen de nieuwelingen goed op. Vrijwel zonder uitzondering heeft iedereen iets van "dat had ik jaren eerder moeten doen".

Wat Marjolein al zegt klopt voor de volle 100%.
Met een gerust hart kun je zeggen:

Groningen heeft 'T

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hi dames,

Ik las deze stukjes over Groningen, het lijkt me erg leuk om een keer een T en T avond te bezoeken.

Maar ik durf het niet, echt.

Ik heb er gisteren wel over gedacht om naar de t en t avond te gaan, maar ik ging maar weer achter de PC zitten in mijn eigen vertrouwde kamer, surfend op Travestie.org. Ben eigenlijk niet meer van deze site af te slaan! :D

Misschien volgende maand!

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Nataschja,

Een goed jaar geleden zat ik ook met die 'drempelvrees' die jij nu hebt. Ik ben normaal niet de persoon die anderen over de drempel trekt maar zo'n T&T-avond is echt een must voor je persoontje. Je kan er lekker keuvelen met lotgenotes en dan wel in real life en niet virtueel. Het geeft een ontzettend bevrijdend gevoel. Ik wil er geen enkele meer missen. Doen meid! :D

Groningen is voor mij een heel eind rijden. Jammer, want anders zou ik er zeker eens een kijkje gaan nemen. Ik hou het voorlopig op Eindhoven en binnenkort misschien eens een keertje Nieuwegein. :wink: :D

Groetjes en succes de volgende maand. xxxxx
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Kathleen,

Dan moet je proberen a.s. zaterdag te komen. Is er voor vijf eurie extra een lekker buffet tgv de kerst. Je moet je wel even snel aanmelden he.

Tot zaterdag?

Liefs, Cynthia
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Dan moet je proberen a.s. zaterdag te komen. Is er voor vijf eurie extra een lekker buffet tgv de kerst. Je moet je wel even snel aanmelden he.
Voor € 5 extra een kerstbuffet? Bij wie moet je je dan aanmelden en voor wanneer? Dat wordt dan mss meer dan een panty, damesslip en laklaarzen :P
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joost, sluitingsdatum is de 18e (dus vandaag).
Zie site van LKG T&T (http://www.lkgtent.nl/show.php3?t=nl)
Je hebt nog 10 minuten.

Haast je.

Suc6, Cynthia
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Joost, sluitingsdatum is de 18e (dus vandaag).
Zie site van LKG T&T (http://www.lkgtent.nl/show.php3?t=nl)
Je hebt nog 10 minuten.

Haast je.

Suc6, Cynthia
Ik lees dit pas om 0.04 uur :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Verdomme, weer te laat :-?

Of zou ik het per mail moeten proberen? :roll:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joost,

proberen kun je het altijd natuurlijk he

Gewoon doen zou ik zeggen

Cynth
Cyn.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

FC Groningen hmmmm die kunnen echt niet voetballen. Hoe is de rest van Groningen dan ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Pamela,

Je bedoeld Stad of Ommeland??

Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan t wad,
Doar gruit en bluit ain wonderlaand
Rondom ain wondre stad
Ain pronkjewail in golden raand
Is Gronnen, stad en ommelaand
Ain pronkjewail in golden raand
Is stad en ommelaand!!!!!!

Nou dit moet genoeg zeggen, al gaat er niets boven Drenthe!

Groetjes, Nataschja (ja sorry, ik ben in een gekke bui vanavond/nacht)
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie