PaPaul
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
PaPaul
De aflevering van gisteren is te zien via:
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/
Ik vond dat Paul zich van zijn goeie kant liet zien. Wel grappig, maar toch ook serieus. Leuk!
Alleen jammer dat travestieten zoveel als dragqueens worden afgeschilderd...
http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/
Ik vond dat Paul zich van zijn goeie kant liet zien. Wel grappig, maar toch ook serieus. Leuk!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal,
Chantal zei :
het komt doordat men vroeg of er travestieten wilden verschijnen die zich onder de blik van heel Nederland zouden gaan omkleden... wie verschijnt dan ten tonele ?
Ik denk dat er weinig "gewone" travestieten (zoals ik) zich voor dergelijk exhibitionisme zouden lenen.
Groetjes,
Denise.
Chantal zei :
het komt doordat men vroeg of er travestieten wilden verschijnen die zich onder de blik van heel Nederland zouden gaan omkleden... wie verschijnt dan ten tonele ?
Ik denk dat er weinig "gewone" travestieten (zoals ik) zich voor dergelijk exhibitionisme zouden lenen.
Groetjes,
Denise.
Er is altijd wel een goed moment
- Chantal C.
- Forumdiva
Inderdaad... Ik zou het ook niet doen! Wie wil er nou op televisie een man worden?Denise2 schreef:het komt doordat men vroeg of er travestieten wilden verschijnen die zich onder de blik van heel Nederland zouden gaan omkleden... wie verschijnt dan ten tonele ?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Hoi
Ik zou het zeker niet doen en plein public.
Zowel niet terug naar man, als van man naar vrouw.
Dat is iets prive's. Bovendien ben je heel erg herkenbaar op deze manier, en wel in beide verschijningsvormen. Niks voor mij.
Ik ga liever op in de grote massa (onder de vrouwen dan tenminste he) zonder dat er speciaal naar me gekeken wordt.
Ik zou het zeker niet doen en plein public.
Zowel niet terug naar man, als van man naar vrouw.
Dat is iets prive's. Bovendien ben je heel erg herkenbaar op deze manier, en wel in beide verschijningsvormen. Niks voor mij.
Ik ga liever op in de grote massa (onder de vrouwen dan tenminste he) zonder dat er speciaal naar me gekeken wordt.
Cyn.
ik heb de show ook gezien en ik vond het best wel mee vallen allemaal. het is misschien een beetje jammer dat het programma totaal geen inhoud had maar dat zijn we natuurlijk wel gewend! die show travestieten die waren er ook alleen om zich weer om te kleden en daar gebeurde verder weinig mee dat was wel een beetje dom...
mja,,,
mja,,,
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- pinkslipper
- ForumFan
Ehhh, vreemd maar waar ik kreeg een e-mail van de producer van PaPaul om hem te bellen. Meer stond er niet in en ik heb dan ook gereageerd met de vraag waar het over ging, tot nu toe daar geen reactie op gehad en dat verwacht ik dus ook niet meer.
Ik heb het al op meer sites gezecht, het beeld wat de gemiddelde nederlander van een TV heeft is inderdaat de dragqueen en ze is zeker homosexueel. Pffff, nivo SBS-4567 en wat al niet meer.
Gelukkig kom ik veel mensen tegen die serieus vragen naar wat dat nu eigenlijk is een travestiet. Na een gesprek hoor je stevast, goh dat wist ik niet ik dacht..........
En weet je, daar hou je vaak nog goede vriendschap aan over ook. Omdat je jezelf bloot durft te geven en je gevoelens durft te uiten. Vooral veel vrouwen hebben daar veel respect voor.
Liefs
Martiene
Ik heb het al op meer sites gezecht, het beeld wat de gemiddelde nederlander van een TV heeft is inderdaat de dragqueen en ze is zeker homosexueel. Pffff, nivo SBS-4567 en wat al niet meer.
Gelukkig kom ik veel mensen tegen die serieus vragen naar wat dat nu eigenlijk is een travestiet. Na een gesprek hoor je stevast, goh dat wist ik niet ik dacht..........
En weet je, daar hou je vaak nog goede vriendschap aan over ook. Omdat je jezelf bloot durft te geven en je gevoelens durft te uiten. Vooral veel vrouwen hebben daar veel respect voor.
Liefs
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
Ik heb ook naar het programma gekeken. Ik ben het met een aantal aanmerkingen die hier genoemd zijn niet (helemaal) eens.
Wij zelf werken juist mee aan het beeld van dragqueens door niet in de openbaarheid te treden. PaPaul heeft wel degelijk de 'gewone travestiet' (met alle respect) uitgenodigd, doch deze durft/wilt niet komen.
Er wordt afgegeven op de dragqueen en de uitbundige mensen die wel in de publiciteit willen of durven te treden, maar zelf werkt deze 'gewone travestiet' niet aan programma's mee. Moeten wij het daarom diegenen kwalijk nemen? Ik vind van niet. Zij doen dat voor zichzelf omdat ze het leuk vinden. En wat hebben zij met onze 'boodschap' te maken? Ik vind het niet fair dat wij dat van hen verwachten.
Liefs, Paula.
Wij zelf werken juist mee aan het beeld van dragqueens door niet in de openbaarheid te treden. PaPaul heeft wel degelijk de 'gewone travestiet' (met alle respect) uitgenodigd, doch deze durft/wilt niet komen.
Er wordt afgegeven op de dragqueen en de uitbundige mensen die wel in de publiciteit willen of durven te treden, maar zelf werkt deze 'gewone travestiet' niet aan programma's mee. Moeten wij het daarom diegenen kwalijk nemen? Ik vind van niet. Zij doen dat voor zichzelf omdat ze het leuk vinden. En wat hebben zij met onze 'boodschap' te maken? Ik vind het niet fair dat wij dat van hen verwachten.
Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
mee eens!Paula schreef:Ik heb ook naar het programma gekeken. Ik ben het met een aantal aanmerkingen die hier genoemd zijn niet (helemaal) eens.
Liefs, Paula.
- Chantal C.
- Forumdiva