wel of niet?
Moderator: Moderators
wel of niet?
wie zijn er voor en wie niet?
na enige discussie te lezen op de site bedacht ik me om een poll te maken
na enige discussie te lezen op de site bedacht ik me om een poll te maken
ik hou van mijn vent zoals hij is!!!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Melanie,
Dit is al weer een oude onderwerp. M.i., heb je als partner twee mogelijkheden om met anderen hierover te praten. Je kunt kiezen om hier in het Partner Forum je verhaal te schrijven en je vragen te stellen. Dit wordt door iedereen gelezen, en kan je ook van iedereen antwoord krijgen. Heb je echter de behoefte om, gewoon als partners onder elkaar iets te bespreken -- iets wat ik mij heel goed kan voorstellen -- dan kan je lid worden van de gesloten partnergroep. Niks weerhoud je om beide te doen, en per onderwerp te kiezen waar je het wilt plaatsen.
Ik stem niet in je poll, omdat ik vind dat de keus hiervoor alleen door partners dient te worden gemaakt.
Groetjes,
Lisa
Dit is al weer een oude onderwerp. M.i., heb je als partner twee mogelijkheden om met anderen hierover te praten. Je kunt kiezen om hier in het Partner Forum je verhaal te schrijven en je vragen te stellen. Dit wordt door iedereen gelezen, en kan je ook van iedereen antwoord krijgen. Heb je echter de behoefte om, gewoon als partners onder elkaar iets te bespreken -- iets wat ik mij heel goed kan voorstellen -- dan kan je lid worden van de gesloten partnergroep. Niks weerhoud je om beide te doen, en per onderwerp te kiezen waar je het wilt plaatsen.
Ik stem niet in je poll, omdat ik vind dat de keus hiervoor alleen door partners dient te worden gemaakt.
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
wel of niet
Hi Lisa.
Waarom zouden partners niet meestemen,het is trouwens ook hun leven.
Er zijn meerdere vrouwen die met een probleem rondlopen.
Enyway, i am also i lesbian and don't kick a mans backside!
Hope sometime we will meet!
Waarom zouden partners niet meestemen,het is trouwens ook hun leven.
Er zijn meerdere vrouwen die met een probleem rondlopen.
Enyway, i am also i lesbian and don't kick a mans backside!
Hope sometime we will meet!
Lisa met een S schreef:Melanie,
Groetjes,
Lisa
HI Allemaal.:-
Hopelijk lukt het nou wel om mijn naam te veranderen in.wendyd,wat voor travestie.org te moeilijk is.
Je moet ook alles zelf doen!:-I
Hopelijk lukt het nou wel om mijn naam te veranderen in.wendyd,wat voor travestie.org te moeilijk is.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hoi allemaal
Ik heb wel gestemd, en wel voor een afgezonderde ruimte.
Hoewel ik er nl. zelf niet mee te maken heb, zie ik hier en daar wel dat er toch behoefte aan bestaat. net zogoed als ik behoefte heb aan een eigen groep waar niet iedereen toegang toe heeft.
Ik zo bijna zeggen, begin er eentje en kijk of het levensvatbaar is.
En ik suggereer tevens John als moderator, als zijnde ook een partner van...
Hoewel ik er nl. zelf niet mee te maken heb, zie ik hier en daar wel dat er toch behoefte aan bestaat. net zogoed als ik behoefte heb aan een eigen groep waar niet iedereen toegang toe heeft.
Cyn.
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Ben ik nou zo dom dat ik niets weet en ben niet eens blond,maar dit terzijde,sorry chantal,ja dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
quote="Lisa met een S"]Wendy,
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijp. Ik vind, dat een beslissing om wel of niet een gesloten partner groep te hebben naast onze partner forum alleen aan de partner zelf toebehoort, gezien het feit dat onze partner forum voor iedereen toegankelijk is.
Lisa[/quote]
quote="Lisa met een S"]Wendy,
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijp. Ik vind, dat een beslissing om wel of niet een gesloten partner groep te hebben naast onze partner forum alleen aan de partner zelf toebehoort, gezien het feit dat onze partner forum voor iedereen toegankelijk is.
Lisa[/quote]
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Hi Cynthia.
Ben ik helemaal met jou eens,een afzonderlijke ruimte is echt wel belangrijk.
Onze partners willen ook hun zegje doen,toch!!!
Ben ik helemaal met jou eens,een afzonderlijke ruimte is echt wel belangrijk.
Onze partners willen ook hun zegje doen,toch!!!
Cynthia schreef:Hoi allemaal
Wilma,
Ik kan me zo voorstellen dat partners van .... dat ook hebben, al moeten die dat eigenlijk voor zichzelf uitmaken.
Dat ben ik niet met je eens. We hebben vorig jaar een hele discussie gevoerd over het besloten karakter van het TS-forum, en ik weet zeker dat ik mijzelf (op dit moment nog) minder vrij zal voelen in het schrijven als iedereen mee kan lezen.Niets geen geheimzinnigheid meer maar gewoon openheid zoals dat in een gezonde relatie ook hoort.
Ik kan me zo voorstellen dat partners van .... dat ook hebben, al moeten die dat eigenlijk voor zichzelf uitmaken.
Cyn.
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Cynthia,
Ik spreek voor mezelf als partner, als ik zeg dat ik ben voor meer openheid.
Ik heb geen geheimen voor mijn partner en zij mag weten wat ik te zeggen heb dus voor mij mag het partnerforum openblijven net zoals ik blijf vinden dat de andere gesloten forums zoals TS ook toegankelijk moeten zijn voor partners.
Als de leden dan het gevoel hebben dat zij niet meer kunnen posten wat zij willen dan moeten zij bij zichzelf te raden gaan hoe goed hun relatie is als zij dingen verborgen willen houden voor hun partners.
wilma
Ik spreek voor mezelf als partner, als ik zeg dat ik ben voor meer openheid.
Ik heb geen geheimen voor mijn partner en zij mag weten wat ik te zeggen heb dus voor mij mag het partnerforum openblijven net zoals ik blijf vinden dat de andere gesloten forums zoals TS ook toegankelijk moeten zijn voor partners.
Als de leden dan het gevoel hebben dat zij niet meer kunnen posten wat zij willen dan moeten zij bij zichzelf te raden gaan hoe goed hun relatie is als zij dingen verborgen willen houden voor hun partners.
wilma
Wilma,
Jij zit wat dat dat betreft in een bevoorrechte positie.
Maar ik weet dat het voorkomt, dat mensen moeite hebben met de wensen van hun partner op T-gebied, en dat die daar zonder schroom (en ook zonder iemand te willen kwetsen) vrijuit over willen praten.
En wat het TS-forum betreft: ik heb niet zozeer bedenkingen over de toegang voor partners, maar over de toegang tot het forum voor buitenstaanders. Ik geef best wel veel van mijzelf bloot, maar wil niet dat jan en alleman daar toegang toe krijgen.
Jij zit wat dat dat betreft in een bevoorrechte positie.
Maar ik weet dat het voorkomt, dat mensen moeite hebben met de wensen van hun partner op T-gebied, en dat die daar zonder schroom (en ook zonder iemand te willen kwetsen) vrijuit over willen praten.
En wat het TS-forum betreft: ik heb niet zozeer bedenkingen over de toegang voor partners, maar over de toegang tot het forum voor buitenstaanders. Ik geef best wel veel van mijzelf bloot, maar wil niet dat jan en alleman daar toegang toe krijgen.
Laatst gewijzigd door Cynthia op zo apr 18, 2004 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Cyn.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik ga niet in op de discussie over het TS forum, dat laat ik aan de leden zelf om te beslissen wat ze willen. En over een gesloten mailgroup voor partners van "T"-s, ga ik evenmin in discussie. Dat is ook iets voor de partners zelf te beslissen.
Ik wil wel het volgende over de partners zeggen: Degene die behoefte hebben, om met zowel partners als de T's zelf, kunnen hier in het partner forum van Travestie.org hun verhaal kwijt. Degene die het liefst alleen met andere partners wil overleggen, kan het in de partnergroep doen. M.i., voor ieder wat wils. En, wil je de ene keer wel met, en de andere keer zonder, wat belet je?
Ik zie het probleem niet.
Lisa
Ik wil wel het volgende over de partners zeggen: Degene die behoefte hebben, om met zowel partners als de T's zelf, kunnen hier in het partner forum van Travestie.org hun verhaal kwijt. Degene die het liefst alleen met andere partners wil overleggen, kan het in de partnergroep doen. M.i., voor ieder wat wils. En, wil je de ene keer wel met, en de andere keer zonder, wat belet je?
Ik zie het probleem niet.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik heb ook niet gestemd.
Voor mij maakt het niet uit of een groep open of gesloten is en die keuze staat er niet bij.
Zoals Lisa terecht al opmerkte is dit forum open voor iedereen en er is een gesloten groep, alleen voor partners toegankelijk.
Dat er mensen zijn die dat laatste wat minder vinden en ook liever hier een gesloten forum hebben kan ik me wel iets bij voorstellen (al deel ik die mening zelf niet).
Ik denk dat we de uitslag van de poll even moeten afwachten en mocht de uitslag daar aanleiding toe geven, we ons dan binnen het bestuur gaan beraden of (en hoe) een gesloten forum in te passen is.
Het modereren op zich is het punt niet, dat is nog het minste werk, maar er komt nog iets meer bij kijken om dat dan in goede banen te leiden.
Ook daar zal naar gekeken moeten worden dan.
Ik heb ook niet gestemd.
Voor mij maakt het niet uit of een groep open of gesloten is en die keuze staat er niet bij.
Zoals Lisa terecht al opmerkte is dit forum open voor iedereen en er is een gesloten groep, alleen voor partners toegankelijk.
Dat er mensen zijn die dat laatste wat minder vinden en ook liever hier een gesloten forum hebben kan ik me wel iets bij voorstellen (al deel ik die mening zelf niet).
Ik denk dat we de uitslag van de poll even moeten afwachten en mocht de uitslag daar aanleiding toe geven, we ons dan binnen het bestuur gaan beraden of (en hoe) een gesloten forum in te passen is.
Het modereren op zich is het punt niet, dat is nog het minste werk, maar er komt nog iets meer bij kijken om dat dan in goede banen te leiden.
Ook daar zal naar gekeken moeten worden dan.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Er is een partnerchat via Yahoo waar je echt in alle beslotenheid je verhaal kwijt kunt iedere dinsdagavond . Ik kan me voorstellen dat je als partner van....soms met vragen zit die je eerst wil toetsen zonder dat je partner mee kan lezen .Heeft niets met eerlijkheid temaken of stiekem , zelf kom je in een wereld waarvan je geen weet hebt .En het hangt ook af hoe open je partner is ,of er ruimte is voor jou vragen . Daarom vind ik het ...vooral voor nieuwkomers ...wel fijn dat ze weten dat er een besloten chat is speciaal voor hun vragen en gedachten .Een open forum heeft wel voordelen , ik heb er in iedergeval veel van opgestoken .groetjes Elsa