Cosmedilight en Dermacos: iemand ervaring?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Cosmedilight en Dermacos: iemand ervaring?

Bericht door Elena_di_Troia »

Hallo meiden,

Ik wil zsm beginnen met laserlicht-ontharing en ontdekte op het net de studio's COSMEDILIGHT te Amsterdam, en DERMACOS te Zaandam. Vooral de site van Dermacos ziet er goed uit. In de loop van deze week zal ik beiden om verdere informatie vragen per telefoon. In de tussentijd, vroeg ik mij af, of iemand van jullie ervaring mocht hebben met een van deze studio's en of jullie die met mij willen delen... bij voorbaat dank.


Groeten, Kassandra
Angels to some, demons to others
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

Bericht door _Saskia_ »

Ik ben een jaar lang bij Cosmedilight geweest voor elektrisch epileren. Dat werd overigens niet gedaan in dat gebouw aan de Haarlemmerweg maar in een soort subvestiging een paar straten uit de buurt. Aan de Haarlemmerweg deden ze nl alleen epilight en laserbehandelingen. De huidtherapeute die me toen behandelde is sinds een tijdje voor zichzelf begonnen en doet zowel elektrisch epileren als laseren. Zie www.derma2care.nl

Epilight-behandelingen kan ik overigens niet aanraden. Het heeft mezelf een boel geld gekost en weinig opgeleverd. Ik ben daarin niet de enige want op de TS-NL-lijst is er ook door andere transen over het gebrek aan effectiviteit geklaagd. Dan kun je beter laseren. Da's een stuk pijnlijker, maar geeft wel meer directe resultaten.
Laatst gewijzigd door _Saskia_ op di mar 23, 2004 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

OK

Bericht door Elena_di_Troia »

Hey Saskia,

hier heb ik al heel veel aan!
Hartelijk bedankt; ik ga meteen je links bekijken.

Liefs, kassandra
Angels to some, demons to others
Plaats reactie