What the Papers Say verhuisd

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

What the Papers Say verhuisd

Bericht door _Saskia_ »

Hoi,

Misschien een beetje ongewoon om de nieuwe lokatie van mijn site zo aan te kondigen, maar als ik het op de links-pagina van travestie.org zet ziet bijna niemand het tussen als travestieten-pagina's heen. Dan lijkt me een berichtje hier een stuk effectiever!

Mijn site "What the Papers Say" is verhuisd. De nieuwe lokatie is http://www.europeants.org/WTPS/. Voor wie de site niet kent, je vindt hier reportages, interviews, nieuwsberichten, heel veel links en ook de nodige praktische informatie over onderwerpen als de eerste stappen, logopedie, de geslachtsoperatie, hoe je een juridische naams- en geslachtswijziging regelt, etc.
Jannette
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 03, 2003 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: What the Papers Say verhuisd

Bericht door Jannette »

Hoi Saskia ik wil je bedanken voor deze adres wijziging ik heb er de afgelopen maanden naar lopen zoeken

Groetjes Jannette

[quote="_Saskia_"]Hoi,

Misschien een beetje ongewoon om de nieuwe lokatie van mijn site zo aan te kondigen, maar als ik het op de links-pagina van travestie.org zet ziet bijna niemand het tussen als travestieten-pagina's heen. Dan lijkt me een berichtje hier een stuk effectiever!

Mijn site "What the Papers Say" is verhuisd. De nieuwe lokatie is http://www.europeants.org/WTPS/. Voor wie de site niet kent, je vindt hier reportages, interviews, nieuwsberichten, heel veel links en ook de nodige praktische informatie over onderwerpen als de eerste stappen, logopedie, de geslachtsoperatie, hoe je een juridische naams- en geslachtswijziging regelt, etc
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Onwijs goed naslagwerk voor nieuwe sterren aan het Ts firmament. Ook toppie weer wat van je te horen hier Sas.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Joanne schreef:Onwijs goed naslagwerk voor nieuwe sterren aan het Ts firmament. Ook toppie weer wat van je te horen hier Sas.
das is het zeker....heel overzichtelijke website waar een hoop nutige verhalen staan. ik kijk er altijd even of er nog nieuwe middeltjes zijn tegen het uitvalen van hoofdhaar!

direct nog even een vraagje aan saskia! misschien weet jij dat.
ik slik nu een tijdje propecia (finastirine is dat dacht ik) ik heb nu ineens sinds een paar dagen een heel vreemd gevoel in mijn linker borst ik bedoel niet mijn tiet. maar meer van binnen. heb jij zoiets ooit gehad/gevoeld? zou ik even naar de dokter gaan? in het VU heb ik toen bij de intake ook een onderzoekje gehad en daar hoorde ze een lcihte hart ruis (ik was toen wel heel nerveus dus had een bonkend hart van hier tot tokyo)! mja misschien was het toch iets! heb jij een idee?
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mmm ik heb geen ervaring met finasteride maar weet wel dat je met hormonen altijd moet uitkijken en finasteride is een stof die wel degelijk met je hormoonhuishouding aan de stoei gaat. Lijkt mij dus wel verstandig dit even aan een arts voor te leggen. Zeker als er ook een hartruis geconstateerd is. Verder kan ik er weinig over zeggen daar ik niet medisch onderlegd ben en geen Sas heet.
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

Bericht door _Saskia_ »

Finasteride heeft een licht vervrouwelijkende werking. Het kan zijn dat je een beginnende borstgroei hebt en dan kan het soms gaan prikken of zelfs pijnlijk worden. Je voelt toch niet onder je tepels een soort knobbel? Indien ja, dan beginnen je borsten idd te groeien.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

_Saskia_ schreef:Finasteride heeft een licht vervrouwelijkende werking. Het kan zijn dat je een beginnende borstgroei hebt en dan kan het soms gaan prikken of zelfs pijnlijk worden. Je voelt toch niet onder je tepels een soort knobbel? Indien ja, dan beginnen je borsten idd te groeien.
hoi,

het zit niet echt in of in de buurt van het Borstweefsel. daar zit ook aleen nog maar wat spek. het oet ook niet echt zeer! ik zal even uitleggen waar het zit. zit de vingers van je linker hand op je borst ben. je hand pal ligt richting linker zij en je vingertoppen nog ondaraan het borstbeen. de eerst nokkel van je wijsvinger licht precies onder je tepel. (gaat wat lastiger als je borsten hebt). op de plek waar je handpalm over gaat in je vingers zit het ongeveer. en het zit meer van binnen! beetje vaag misschien allemaal! ga denk ik deze week nog naar de dokter!

dus never mind. het is ook een beetje offtopic!
Plaats reactie