De dagen kruipen voorbij.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franciska
ForumFan

De dagen kruipen voorbij.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Vrijdag en brief van agis gehad waarin zij verklaren de kosten voor mijn SRS op zich te nemen. Normaal regelt de vu dit maar omdat in het Slingeland geopereerd zal worden moest ik het zelf regelen, zij hadden wel de aanvraag op papier gezet, ik hoefde hem alleen maar te versturen.
In het Slingeland hadden ze me al verteld dat wanneer ik binnen een week na het ontvangen van de toestemming van agis nog niks gehoord had mocht bellen hoe de zaken er voor staan. Ik verwacht dan ook de komende week bericht te krijgen met hopelijk daarin ook de operatie datum. Helaas zullen tot mijn SRS de dagen zeer traag vooruit kruipen. Elke dag is er weer een dichter bij mijn SRS, het is nog maar een krap maandje maar het lijkt nog veel verder weg.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Contacteer:

Re: De dagen kruipen voorbij.

Bericht door Danielle Deborah »

Franciska schreef:Hoi Allemaal,

Vrijdag en brief van agis gehad waarin zij verklaren de kosten voor mijn SRS op zich te nemen. Normaal regelt de vu dit maar omdat in het Slingeland geopereerd zal worden moest ik het zelf regelen, zij hadden wel de aanvraag op papier gezet, ik hoefde hem alleen maar te versturen.
In het Slingeland hadden ze me al verteld dat wanneer ik binnen een week na het ontvangen van de toestemming van agis nog niks gehoord had mocht bellen hoe de zaken er voor staan. Ik verwacht dan ook de komende week bericht te krijgen met hopelijk daarin ook de operatie datum. Helaas zullen tot mijn SRS de dagen zeer traag vooruit kruipen. Elke dag is er weer een dichter bij mijn SRS, het is nog maar een krap maandje maar het lijkt nog veel verder weg.

Groetjes,
Franciska.
Hoi Franciska,

Mag ik vragen waar Slingeland licht?...... Dit is namelijk de eerste keer hiervan hoor. En ben even nieuwschierig.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Danielle,
Mag ik vragen waar Slingeland licht?...... Dit is namelijk de eerste keer hiervan hoor. En ben even nieuwschierig.
Ja hoor dat mag, het Slingeland ziekenhuis ligt in Doetinchem wat weer een paar kilometer ten oosten van Arnhem ligt.
Ze gaan daar voor het eerst in april patienten van het VU opereren. Vandaar ook dat je er voor het eerst van hoort/leest. Kijk anders ook even naar de draad "Slingeland"

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Contacteer:

Franciska schreef:Hoi Danielle,
Ja hoor dat mag, het Slingeland ziekenhuis ligt in Doetinchem wat weer een paar kilometer ten oosten van Arnhem ligt.
Ze gaan daar voor het eerst in april patienten van het VU opereren. Vandaar ook dat je er voor het eerst van hoort/leest. Kijk anders ook even naar de draad "Slingeland"

Groetjes,
Franciska.
De draad slingeland? waar kan ik dat vinden?
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Danielle,

De draad/discusie Slingeland kun je op dit forum vinden gewon even naar beneden scrollen in de index van het forum "transseksaliteit"

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Contacteer:

Franciska schreef:Hoi Danielle,

De draad/discusie Slingeland kun je op dit forum vinden gewon even naar beneden scrollen in de index van het forum "transseksaliteit"

Groetjes,
Franciska.
Ik heb het even snel gelezen........... en ik moet zeggen dat ik met spanning sta toe te kijken hoe dit afloopt...... En hoop dat dit goed afloopt want het is hard nodig dat er nog meer operaties te kunnen uit te voeren. Hier in Nederland. Dit omdat het veel al veel te lange wachtlijsten zijn.

Groetjes Danielle.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Danielle,

Ik ben ook van plan om een dagboek bij te houden met mijn ervaringen in het slingeland ziekenhuis. Die zal ik wanneer ik weer terug ben ook hier zal plaatsen.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe het vergelijkend warenonderzoek gaat beginnen :D
Maar nee hoor grapje ik vind het fijn nieuws om te horen dat Van Onselen en Kouwenberg ons niet vergeten.
Plaats reactie