Siliconen prothesen op ebay.de
Moderator: Moderators
Siliconen prothesen op ebay.de
In mijn speurtocht naar een paar betaalbare siliconen borsten, ben ik op de duitse ebay variant borsten tegengekomen voor een zeer redelijke, zelfs lage, prijs (niet zelfhechtend uiteraard). http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 73381&rd=1
Ik wil de borsten incidenteel gebruiken omdat ik een gelegenheids TV ben.
Nu vroeg ik mij af ofdat iemand ervaring heeft met deze borsten, en ofdat de verkoper betrouwbaar is (feedback geloof ik nooit zo in).
Groetjes,
Chantal[/url]
Ik wil de borsten incidenteel gebruiken omdat ik een gelegenheids TV ben.
Nu vroeg ik mij af ofdat iemand ervaring heeft met deze borsten, en ofdat de verkoper betrouwbaar is (feedback geloof ik nooit zo in).
Groetjes,
Chantal[/url]
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Hoi Chantal,
Kun je beter niet doen. Als je ze graag wilt kan ik je er wel aan helpen voor de helft van het geld wat er daar voor wordt gevraagd.
Ook in DD. Voor een enkele keer gebruik kan het geen kwaad als je tenminste ook een zeer goede bh gebruikt.
Ze zijn bijzonder kwetsbaar dus heel voorzichtig behandelen.
Onder andere ontbreekt de beschermende laag die over de "gewone" siliconen borsten is aangebracht.
Lees de advertentie nog eens goed en e.e.a. zal je wel duidelijk worden.
Kun je beter niet doen. Als je ze graag wilt kan ik je er wel aan helpen voor de helft van het geld wat er daar voor wordt gevraagd.
Ook in DD. Voor een enkele keer gebruik kan het geen kwaad als je tenminste ook een zeer goede bh gebruikt.
Ze zijn bijzonder kwetsbaar dus heel voorzichtig behandelen.
Onder andere ontbreekt de beschermende laag die over de "gewone" siliconen borsten is aangebracht.
Lees de advertentie nog eens goed en e.e.a. zal je wel duidelijk worden.
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Een goeie bh en je ziet er niks meer van. Da's dan ook de reden waarom ik zonder de deur niet uitga.Nathalie schreef:Voor 80 euro kun je die gok wel nemen, lijkt me.
Maarrrr... het rondlopen met uitstekende tepels alsof je de hele dag krols bent.. kweenie ..
Tis maar net waar je voor gaat, he' ?
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Ik heb zelfhechtende van Amoena .. en kan je verzekeren dat dit SUPER is om te dragen, echt het gevoel dat het je eigen borsten zijn, het gewicht, de beweging bij het lopen ... zou geen andere meer willen.
Niet goedkoop maar zeker een aanrader, enkel mis ik wel nog de tepeltjes, ik hoop er binnenkort toch wel een paar aan te kopen, leuk onder een strak t-shirtje
liefs,
Sandra
Niet goedkoop maar zeker een aanrader, enkel mis ik wel nog de tepeltjes, ik hoop er binnenkort toch wel een paar aan te kopen, leuk onder een strak t-shirtje
liefs,
Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
Hallo meiden! Ik zag ze ook staan op ebay. Aangezien ik het panty's gevuld met rijst verhaal reeds geprobeerd heb maar dit toch iets te onecht vond aanvoelen ben ik ook op zoek naar iets anders. Ik ben ook een gelegenheids TV. Als het begint te kriebelen en ik me gewoon even lekker vrouw wil voelen wil ik het ook wel goed doen.
Ik zat er zelfs aan te denken om van die nep borsten te halen (carnaval, wie kent ze niet) en deze vervolgens te vullen met vloeibaar rubber. Ik weet niet of dit gaat werken maar het leek me een goed idee.
Ik wil graag een goede B cup (volgens mij is dit maatje 4 maar dat weet ik niet zeker) maar ik heb totaal geen ervaring met borstprotheses. Wat ik zo kan zien van die persoon op ebay is dat hij een B cup voor 50 euro heeft ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5325372381 ).
Ik wil me heel graag "compleet" voelen maar ik ben in mijn normale leven student dus heb ik niet zo veel geld hihi...
Aan Sjaleesha, waar haal jij ze dan of hoeveel kosten ze bij jou?
Liefs
Shirley81
Ik zat er zelfs aan te denken om van die nep borsten te halen (carnaval, wie kent ze niet) en deze vervolgens te vullen met vloeibaar rubber. Ik weet niet of dit gaat werken maar het leek me een goed idee.
Ik wil graag een goede B cup (volgens mij is dit maatje 4 maar dat weet ik niet zeker) maar ik heb totaal geen ervaring met borstprotheses. Wat ik zo kan zien van die persoon op ebay is dat hij een B cup voor 50 euro heeft ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5325372381 ).
Ik wil me heel graag "compleet" voelen maar ik ben in mijn normale leven student dus heb ik niet zo veel geld hihi...
Aan Sjaleesha, waar haal jij ze dan of hoeveel kosten ze bij jou?
Liefs
Shirley81
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Hallo Shirley.
Ik ben in het bezit van 1 zo'n stel, cup DD en ook afkomstig van deze aanbieder op e-bay.de.
Een keer gekocht omdat ik wilde weten of een DD ook bij mij zou passen.
Ik hou het toch maar liever op een B of een C. (ja, ik heb meerder paren ook verschillend van vorm.).
Vandaar dat ik die DD wel wil verkopen. Moeten 45 euro opbrengen.
Voor vragen etc. stuur maar een pb-tje.
Ik ben in het bezit van 1 zo'n stel, cup DD en ook afkomstig van deze aanbieder op e-bay.de.
Een keer gekocht omdat ik wilde weten of een DD ook bij mij zou passen.
Ik hou het toch maar liever op een B of een C. (ja, ik heb meerder paren ook verschillend van vorm.).
Vandaar dat ik die DD wel wil verkopen. Moeten 45 euro opbrengen.
Voor vragen etc. stuur maar een pb-tje.
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Nu ik even verder aan het zoeken ben vind ik deze ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5327015954 ). Deze zien er misschien niet zo "realistisch" uit qua kleur en tepel, maar qua vorm wel en ze hebben zo te zien een beschermingslaag. 1080 gram, is dat nu een cup B of een cup C? Ik wil graag een volle B.
Denk je dat er ook maar 1 vrouw bestaat die weet wat haar borsten wegen? Cupmaat gaat uit van de wijdte gemeten over de tepel - de onderbustewijdte. Achterin de wehkamp staat een tabel met cupmaten.shirley81 schreef:Nu ik even verder aan het zoeken ben vind ik deze ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5327015954 ). Deze zien er misschien niet zo "realistisch" uit qua kleur en tepel, maar qua vorm wel en ze hebben zo te zien een beschermingslaag. 1080 gram, is dat nu een cup B of een cup C? Ik wil graag een volle B.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Als we het er nu toch over hebben.
Je ziet in de handel globaal 2 soorten borstprotheses,
driehoekig en peervormig (met soms een flapje dat ergens onder je oksel uit komt).
Wat zijn nu eigenlijk de voors en tegens van deze verschillende modellen en wat past het beste of is het meest natuurlijk.
Ennuh, wat doet een zelfklevende prothese kleven??
does anyone know?
greetz Nicole
Je ziet in de handel globaal 2 soorten borstprotheses,
driehoekig en peervormig (met soms een flapje dat ergens onder je oksel uit komt).
Wat zijn nu eigenlijk de voors en tegens van deze verschillende modellen en wat past het beste of is het meest natuurlijk.
Ennuh, wat doet een zelfklevende prothese kleven??
does anyone know?
greetz Nicole
Let it be..
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
De zelfklevende borsten hechten aan je lichaam door de samenstelling van de laag dat tegen je huid licht, dat een andere samenstelling heeft als de voorkant van het prothese. Daarnaast is het de manier waarmee de laag geconstrueerd is, met zeg maar allemaal kleine zuigknopjes. De hechting is dusdanig, dat, als je niet te veel perspireert, je best wel een paar uurtjes zonder BH de prothesen kunt dragen (vanuitgaande dat je iets straks aanhebt, dat ze wel enigzins tegen je aandrukt. Helemaal topless kan ook wel voor een aantal minuten, maar niet echt lang. Als je niet te veel draait in je slaap (en niet te veel perspireert), kan je ze wel dragen zonder beha onder een nachtjapon en erin slapen, maar is niet echt aan te raden voor iedere nacht.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bij TheBreastformstore.com hebben ze volgens mij bij een aantal protheses wel aangegeven wat ze wegen, maar neem maar van mij aan dat een borst van meer dan een kilo per stuk voor de meeste personen echt iets meer is dan een C-cup. Wil je het zeker weten, vul dan een grote ballon met 1 liter water en je hebt een redelijke indicatie hoe groot die dingen zijn als je ze vervolgens tegen je aandrukt.shirley81 schreef:Nu ik even verder aan het zoeken ben vind ik deze ( http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5327015954 ). Deze zien er misschien niet zo "realistisch" uit qua kleur en tepel, maar qua vorm wel en ze hebben zo te zien een beschermingslaag. 1080 gram, is dat nu een cup B of een cup C? Ik wil graag een volle B.
Ik draag zelf een paar Amoena protheses maatje elf (75FF) en die wegen nog geen kilo per stuk. (Op de weegschaal gaan staan zonder en vervolgens met levert een verschil van nog geen 2 kilo).
Laatst gewijzigd door leontine op wo sep 29, 2004 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
Ik ben inmiddels in het bezit van de 'goedkope' borsten, zoals in m'n eerste posting.
De algemene indruk is dat ze iets harder zijn dan de de andere siliconen prothesen. Ze zijn ook extreem gevoelig voor beschadigingen, zeker niet geschikt om eens flink in te knijpen (wat voor reden dan ook ), maar
in een beugel BH geeft het zeker een fantastisch gevoel, zeker omdat ze niet al te plat gedrukt kunnen worden, waardoor ze in een strakke outfit mooi rond blijven.
De tepels steken wel aardig door, zeker in de kleding die ik veel draag.
Misschien een piercinkje voor een extra effect
Tevens wil ik Sjaleesha bedanken voor de leuke ontmoeting, en de transactie.
De algemene indruk is dat ze iets harder zijn dan de de andere siliconen prothesen. Ze zijn ook extreem gevoelig voor beschadigingen, zeker niet geschikt om eens flink in te knijpen (wat voor reden dan ook ), maar
in een beugel BH geeft het zeker een fantastisch gevoel, zeker omdat ze niet al te plat gedrukt kunnen worden, waardoor ze in een strakke outfit mooi rond blijven.
De tepels steken wel aardig door, zeker in de kleding die ik veel draag.
Misschien een piercinkje voor een extra effect
Tevens wil ik Sjaleesha bedanken voor de leuke ontmoeting, en de transactie.
Lekker realistisch. 75cm onderwijdte is maat 34/36, dat gecombineerd met cup FF en je komt (nu nog) probleemloos in aanmerking voor een borstverkleining van het ziekenfonds vanwege de rugklachten.leontine schreef:
75FF
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.