Weer een T-stap in het acceptatieproces van mijn dochter
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Weer een T-stap in het acceptatieproces van mijn dochter
Mijn jongste dochter (nu 15 jaar) had in het begin moeitie met mijn T-zijn maar dat duurde maar even. Voor mijn verjaardag, bijvoorbeeld, kreeg ik 2 lippenstiften en oogmakeup van haar.
Maar vanavond kwam er een nieuwe mijlpaal. Ze gaat naar de kerstgala van haar school en heeft vandaag, samen met haar moeder, een nieuwe jurk en schoenen gekocht. De jurk en schoenen staan haar beeldig, haar eigen smaak, erg chique. Zei mijn vrouw toen ze het had uitgekozen "je hebt meer de smaak van je vader dan van mij". Vanavond zocht ze feestelijke oorbellen, armbanden en kettingen om erbij te dragen, en is ze mij komen vragen of ze wat van mij kon lenen. Het was ontzettend grappig om samen met haar door mijn verzameling te gaan en te praten over of het wel of niet zou staan met haar jurk.
Lisa
Maar vanavond kwam er een nieuwe mijlpaal. Ze gaat naar de kerstgala van haar school en heeft vandaag, samen met haar moeder, een nieuwe jurk en schoenen gekocht. De jurk en schoenen staan haar beeldig, haar eigen smaak, erg chique. Zei mijn vrouw toen ze het had uitgekozen "je hebt meer de smaak van je vader dan van mij". Vanavond zocht ze feestelijke oorbellen, armbanden en kettingen om erbij te dragen, en is ze mij komen vragen of ze wat van mij kon lenen. Het was ontzettend grappig om samen met haar door mijn verzameling te gaan en te praten over of het wel of niet zou staan met haar jurk.
Lisa
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op wo dec 22, 2004 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Lisa, het gaat wel de goeie kant op zo te horen, verder zo
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
De tas was zo een hit (haar vriendinnen vinden het hartstikke koel, want het is een imitatie LV tasje, die ongeveer zo uitziet:
Daarom heeft ze het gisteravond opnieuw geleend. Het maakte weer indruk, want de andere meisjes vroegen waar ze het vandaan kreeg, waarna ze zich bijna versprak door te zeggen "ik heb het van mijn vad... ehhh moeder geleend".
Lisa
Daarom heeft ze het gisteravond opnieuw geleend. Het maakte weer indruk, want de andere meisjes vroegen waar ze het vandaan kreeg, waarna ze zich bijna versprak door te zeggen "ik heb het van mijn vad... ehhh moeder geleend".
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Ik vraag me af hoe de rest gereageerd zou hebben als je dochter gewoon gezegd had dat ze die tas van jou geleend had. Waarschijnlijk was het niemand opgevallen en anders hadden ze het waarschijnlijk als een verspreking geïnterpreteerd. Ik kan me trouwens wel heel goed voorstellen dat je dochter het inslikte
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: